Σάββατο 26 Σεπτεμβρίου 2009

Άλλα ρωτάς...κι άλλα μαθαίνεις...

Με αφορμή την ανάρτηση με τίτλο "Εγκατάλειψη", αλλά και με τη συζήτηση που προέκυψε στο e-καφενείο περί..."καθεστώς καταστηματαρχών" τις προηγούμενες ημέρες, φίλοι bloggers -εδώ και καιρό- μας έστειλαν πολύ ενδιαφέρουσες πληροφορίες για ένα σημαντικό θέμα του Απόλλωνα:


"Το κυκλοφοριακό"
.

Αν και πάντα αναγνωρίζαμε τη σημασία του κυκλοφοριακού προβλήματος στον Απόλλωνα, ποτέ δεν είχαμε τη δυνατότητα να προσδιορίσουμε επακριβώς μία πιθανή λύση του, τους "υπεύθυνους" που θα μπορούσαν να δώσουν την ενδεχόμενη λύση, αλλά και αυτούς που πιθανά στέκονται εμπόδιο στη λύση του. Μετά από εκτενή ηλεκτρονική αλληλογραφία όμως, με έκπληξη διαπιστώσαμε ότι λύση έχει γίνει προσπάθεια να δοθεί και υπεύθυνος για τη...ΜΗ-εφαρμογή της ήταν και είναι ο Δήμος και η Αστυνομία. Το χειρότερο όμως είναι πως σύμφωνα με τις πληροφορίες μας και προς έκπληξή μας, υπάρχουν και άνθρωποι που ευθύνονται για τη διατήρηση αυτής της κατάστασης και δυστυχώς όλα δείχνουν...τους ντόπιους καταστηματάρχες!!!! Άλλα ας τα πάρουμε λίγο από την αρχή...



ΤΟ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ

(Ποιο είναι;)

Καταρχάς, από όσα έχουμε αντιληφθεί, το πρόβλημα με την κυκλοφορία δεν είναι ένα.

  • Όλοι όσοι παραθερίζετε τακτικά τα καλοκαίρια στον Απόλλωνα θα έχετε τύχει μάρτυρες περιστατικού, όπου ένα τουριστικό λεωφορείο κορνάρει λυσσαλέα, μέσα στο μεσημέρι, προκειμένου να ξεπαρκάρει από τη γωνία ένας τουρίστας το όχημά του και να ανοίξει το δρόμο. Η λεπτομέρεια; Ο τουρίστας εκείνη τη στιγμή συνήθως κάνει...μακροβούτι και μέχρι να καταλάβει τι πρόβλημα υπάρχει και να έρθει να βγάλει το όχημά του από τη θέση που εμποδίζει το λεωφορείο (συνήθως μόνο αυτό το όχημα "σφηνώνει"), έχει περάσει ένα τέταρτο της ώρας.
  • Επίσης, όλοι όσοι οδηγείτε το καλοκαίρι θα έχετε αντιμετωπίσει πρόβλημα με τη στάθμευση του οχήματός σας. Ακόμα και τα τελευταία χρόνια που υποτίθεται ότι ενοικιάζεται από το δήμο οικόπεδο για parking, δεν υπάρχει σήμανση που να προτρέπει τους επισκέπτες να σταθμεύσουν ΕΚΕΙ το όχημά τους και να συνεχίσουν πεζοί. Εξάλλου οι θέσεις είναι περιορισμένες και τις περισσότερες φορές το parking είναι γεμάτο από οχήματα μόνιμων παραθεριστών. Επόμενο είναι λοιπόν, ο επισκέπτης να συνεχίζει να οδηγεί, ώστε να...δει πού θα τον βγάλει ο δρόμος. Έτσι βρίσκονται σε όλο το μήκος του κεντρικού δρόμου του χωριού (και όχι μόνο) παρκαρισμένα οχήματα, μειώνοντας το συνολικό του πλάτος.
  • Με αυτόν τον "συνωστισμό" που επικρατεί κατά μήκος του δρόμου συχνά κάποιοι οδηγοί που κινούνται σε αντίθετες κατευθύνσεις στριμώχνονται με αποτέλεσμα κάποιος να πρέπει να κάνει όπισθεν. Αυτή είναι η αρχή ενός...απίστευτου μποτιλιαρίσματος και προς τις δύο κατευθύνσεις... Βλέπετε συνήθως μέχρι να κάνει κάποιος όπισθεν, έρχεται το επόμενο όχημα και μέχρι να συνεννοηθούν ποιος είναι αυτός που τελικά....συμφέρει να κάνει όπισθεν, έρχεται κι άλλο όχημα κ.λπ. κ.λπ. Όταν μάλιστα ανάμεσα σε αυτά τα οχήματα τύχει και βρεθεί κάποιο τουριστικό λεωφορείο, τότε γίνεται το έλα να δεις...
  • Το πιο εμφανές πρόβλημα σε σχέση με το κυκλοφοριακό και που εμφανίζεται καθημερινά -τείνει μάλιστα να θεωρηθεί κατεστημένο- έχει να κάνει με την όχληση που δημιουργεί η διέλευση των λεωφορείων και λοιπών οχημάτων μπροστά από τα μαγαζιά. Ο θόρυβος, η σκόνη και το καυσαέριο είναι τρία στοιχεία που καταστρέφουν τη γραφικότητα του χωριού, και αδιαμφισβήτητα κάνουν πολλούς θαμώνες και πελάτες των καταστημάτων να δυσανασχετούν, αφού η απόλαυση του μεσημεριανού φαγητού, του καφέ, του παγωτού ή του ποτού έχει μία γεύση από...την γκρίζα Αθήνα.
  • Και σαν να μην έφταναν όλα τα παραπάνω, πάντοτε ελλοχεύει ο κίνδυνος τραυματισμού των πεζών! Συγκεκριμένα, ο πεζός είναι αναγκασμένος να περπατά επάνω στο δρόμο. Αυτό φυσικά είναι αναμενόμενο, αφού δεν υπάρχουν (και ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ να υπάρξουν) πεζοδρόμια. Αν υπήρχαν πεζοδρόμια τότε ο δρόμος θα γινόταν τόσο στενός, που δε θα ήταν δυνατόν να διασταυρωθούν δύο οχήματα που έχουν αντίθετη κατεύθυνση μεταξύ τους....ακόμα και χωρίς να υπάρχουν παρκαρισμένα στο πλάι. Σημειώστε επίσης ότι κυκλοφορούν δεκάδες μικρά παιδιά τα οποία, λόγω του ύψους τους, δεν είναι εύκολα ορατά από τα οχήματα, ενώ δεν είναι λίγες οι φορές που πετάγονται στη μέση του δρόμου! Έτσι ακόμα και στα καταστήματα, κανένας γονιός δεν πίνει ήσυχα τον καφέ του, όταν ξέρει ότι τα παιδιά του παίζουν ανάμεσα στα αυτοκίνητα!
Όλα τα παραπάνω προβλήματα υπάρχουν εδώ και δεκαετίες. Μέχρι πριν μερικές ημέρες ακόμα και εμείς πιστεύαμε πως η μόνη αναφορά που είχε γίνει ποτέ στο κυκλοφοριακό ήταν το 1999 με το διαχρονικό - δυστυχώς - κείμενο "Απόλλωνας Νάξου SOS" έξι συμπολιτών μας (Διαβάστε ΕΔΩ τη μεσαία του στήλη και την προτελευταία παράγραφο). Κατά τα λοιπά, είχαμε την αίσθηση ότι το "κυκλοφοριακό" απασχολούσε περιστασιακά και "επιδερμικά" τους τακτικούς παραθεριστές του Απόλλωνα. Όμως, το παρακάτω υπόμνημα που συντάχθηκε και υπογράφηκε στις 16-08-2002, με πρωτοβουλία συμβολαιογράφου (!!), από 19 ενεργούς πολίτες που ενδιαφέρονται για τον Απόλλωνα και την καθημερινότητά τους μαρτυρά ότι και αυτό το πρόβλημα έχει οδηγήσει σε αγανάκτηση και προβληματισμό. Διαβάστε το:

2002 - 08 - 16 Υπόμνημα

Το παρόν υπόμνημα αναπτύσσει ακόμα μία πτυχή του προβλήματος που αφορά ολόκληρο τον οικισμό. Απευθύνεται δε στο τοπικό Συμβούλιο του Τ.Δ. Κορωνίδας και κοινοποιείται και στον κ. Έπαρχο Νάξου. Όπως μπορείτε να διαπιστώσετε και μόνοι σας, από τότε, έχουν περάσει επτά (7) ολόκληρα χρόνια και δυστυχώς κανείς αρμόδιος δεν έκανε τίποτα, ενώ το τοπικό συμβούλιο, μάλλον...δεν "πίεσε" όσο θα έπρεπε....




Η ΛΥΣΗ


Φυσικά τα παραπάνω προβλήματα παραμένουν μέχρι σήμερα...άλυτα. Αυτό όμως δε σημαίνει ότι δεν έγινε ποτέ καμία ενέργεια που να οδηγεί στη λύση τους ή τουλάχιστον να προσποιείται ότι κάνει ακριβώς αυτό.... Ρωτήσαμε, μάθαμε, θυμηθήκαμε, συνδυάσαμε γεγονότα και ιδού που καταλήξαμε:

Για το θέμα των παρκαρισμένων σε κάποιο βαθμό υποτίθεται ότι έχει γίνει "προσπάθεια" από τις Τοπικές Αρχές να δοθεί λύση με 3 τρόπους. Σας τους παραθέτουμε:

1. Παράνομη κατασκευή δρόμου το 1998 - 2000, (μπάζωμα της θάλασσας) στο βόρειο τμήμα του χωριού (από την πρώην "DISCO-CLUB Φράουλα", μέχρι του Λυερού), που καταλήγει σε έναν υποτυπώδη, στενόμακρο χώρο στάθμευσης που δεν επαρκεί ούτε για τους περίοικους (Δείτε τη φωτογραφία δεξιά).

2.Ενοικίαση-εκμίσθωση οικοπέδων τους καλοκαιρινούς μήνες, προκειμένου να γίνει χρήση τους ως Δημοτικό parking.

3. Τοποθέτηση σημάτων για απαγόρευση στάσης και στάθμευσης σε συγκεκριμένα, ιδιαίτερα επικίνδυνα - στενά και μειωμένης ορατότητας σημεία (π.χ. στη διασταύρωση μπροστά από το Ξενοδοχείο "Άδωνις"κ.λπ.)

Δείτε συνοπτικά όλα τα..."μέτρα βελτίωσης" στην παρακάτω φωτογραφία:



Ωραία δεν ακούγονται;;;;
Τι φταίει όμως και παραμένει το πρόβλημα parking;

1. Η ενοικίαση - εκμίσθωση οικοπέδων καθώς και το parking στο βόρειο τμήμα (Λυερού) δεν προσφέρει τις απαιτούμενες θέσεις στάθμευσης. Αναμενόμενο άλλωστε, αφού οι αρμόδιοι όλα τα κάνουν με προχειρότητα και χωρίς να εξετάσουν προσεκτικά τις απαιτήσεις της περιοχής. Για του λόγου το αληθές δείτε το..."τεράστιο οικόπεδο" εξυπηρέτησης ενός ολόκληρου οικισμού, με δύο ξενοδοχεία, δεκάδες ενοικιαζόμενα δωμάτια, τακτικούς παραθεριστές και πολλούς επισκέπτες:


Ένα πολύ καλό, διαχρονικό κείμενο που περιγράφει τρόπους "εξέτασης" και επίλυσης τέτοιων προβλημάτων στον Απόλλωνα είχε γράψει ο κ. Μανώλης Χωριανόπουλος στην ενότητα "Προτάσεις για ανάπτυξη - Βιωσιμότητα του Απόλλωνα" στις 04 Απρίλιος, 2008 03:32.

2. Σχετικά με τα σήματα απαγόρευσης στάθμευσης φυσικά ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΚΑΘΟΛΟΥ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΗ ΔΥΝΑΜΗ, ΓΙΑ ΝΑ ΕΛΕΓΧΕΙ ΑΝ ΤΗΡΟΥΝΤΑΙ. Κατά συνέπεια όλοι τα παραβίαζαν...και έτσι η ζωή συνεχιζόταν με τις γνωστές "ελληνικές συνήθειες"...

Αυτό γινόταν μέχρι που το καλοκαίρι του 2005, μετά από παρατεταμένες διαμαρτυρίες (σύμφωνα με τις πληροφορίες μας, διαμαρτυρήθηκαν ακόμα και οι οδηγοί των ΚΤΕΛ για αυτή την κατάσταση) ήρθε η..."Ελληνική Αστυνομία" να επιβάλλει την τάξη. Εκπρόσωπός της ήταν ο "πασίγνωστος" σε όλη τη Νάξο "αστυνομικός με τα...πολλά παιδιά", ο οποίος έκοβε κλήσεις στους πάντες και δυστυχώς σε μερικές περιπτώσεις ήταν αυθαίρετες και λανθασμένες! Όλο το χωριό ξεσηκώθηκε! Ο κόσμος πλέον δεν ήξερε που να βάλει τα αυτοκίνητά του, αφού σύμφωνα με το συγκεκριμένο όργανο της τάξεως ήταν ελάχιστα τα νόμιμα σημεία στάθμευσης. Πολλοί τις πλήρωσαν, άλλοι τον κατήγγειλαν και τελικά η όλη δυσφορία των παραθεριστών έναντι της Αστυνομικής Αρχής αλλά και του Δήμου, οδήγησε τον τότε Δήμαρχο κ. Γιάννη Τζουάννη στην ακόλουθη ανακοίνωση:




Παραθέτουμε και άλλη μία φωτογραφία για να κατατοπιστείτε καλύτερα:





Πρόκειται για μία από τις ελάχιστες φορές που ο Δήμος ασχολείται δημόσια με το κυκλοφοριακό του Απόλλωνα, αλλά όχι ουσιαστικά. Όπως βλέπετε, αυτή η ενασχόληση έγινε εμφανής ΤΡΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ ΤΟ "ΥΠΟΜΝΗΜΑ" ΤΩΝ 19 ΠΟΛΙΤΩΝ το οποίο είχε ξεχαστεί προ πολλού... Η ανακοίνωση εστάλη στους δύο τοπικούς Συλλόγους (Απόλλωνα & Κωμιακής) και στις εφημερίδες τους, ενώ γνωστοποιήθηκε στο Τοπικό Συμβούλιο Κορωνίδας αλλά και.....στους "κατοίκους οικισμού Απόλλωνα" (!!!!!!!). Ναι καλά διαβάσατε. Στους "κατοίκους οικισμού του Απόλλωνα". Η συγκεκριμένη ανακοίνωση τον Αύγουστο του 2005 τοιχοκολλήθηκε σε όλο τον Απόλλωνα!!!! Γιατί; Για να πει ο κ.Τζουάννης σε όλους, πως η κριτική που ασκείται στον Δήμο για τα χάλια της κυκλοφορίας στο χωριό, είναι...άδικη!!!!!!! (Κρίμα στο χαρτί που καταναλώθηκε δηλαδή...)

Πού το στήριζε αυτό ο κ. Τζουάννης;

Μα φυσικά στην παράγραφο 3 της ανακοίνωσης όπου προσπαθεί να αποποιηθεί τον ευθυνών του λέγοντας πως:

"Η Δημοτική Αρχή δεν δύναται με καμία απόφασή της να αναιρεί το υφιστάμενο νομικό πλαίσιο" (εννοώντας τον Κ.Ο.Κ.).

Σωστό και λογικό μέχρι εδώ.

και συνεχίζει...

"...κατά συνέπεια δεν μπορεί να επιτρέπει ή να απαγορεύει την κυκλοφορία και στάθμευση των οχημάτων ανάλογα με τις ανάγκες ενός οικισμού, εφόσον από τον Κ.Ο.Κ. ορίζεται τι επιτρέπεται και τι απαγορεύεται"

Τη λέξη..."εφόσον" την προσέξατε;

Αυτή η λέξη κάνει τη μεγάλη διαφορά...Βλέπετε ο Κ.Ο.Κ. (Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας) είναι Νόμος και κατά κύριο λόγο περιέχει γενικές διατάξεις που αφορούν ΒΑΣΙΚΟΥΣ κανόνες κυκλοφορίας ανεξαρτήτως περιοχής. Από εκεί και πέρα όμως, η ρυθμιση της κυκλοφορίας και της στάθμευσης μέσα στον οποιοδήποτε οικισμό με μονοδρομήσεις, σήμανση στάθμευσης, ακόμη και...παρκόμετρα είναι αποκλειστική αρμοδιότητα του Δήμου, σύμφωνα με τον Δημοτικό Κοινοτικό Κώδικα. Μάλιστα για τέτοιες ρυθμίσεις είναι ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ η εκπόνηση μελέτης από εδικούς και αντίστοιχες εγκρίσεις (θυμηθείτε ότι στη Χώρα ακόμα..."τρώγονται" για το κυκλοφοριακό).

Επομένως η Δημοτική Αρχή και ο πρώην Δήμαρχός της κ. Τζουάννης με αυτή την ανακοίνωση, στην ουσία σφύριζαν αδιάφορα μπροστά στο πρόβλημα. Στην ουσία μας...κορόιδευαν.


Το απίστευτο όμως που μάθαμε είναι το ακόλουθο:

Την ίδια στιγμή που ο κ.Τζουάννης μέσα από αυτή του την ανακοίνωση προσπαθούσε να αποποιηθεί των ευθυνών του, είχε ψηφιστεί από το τότε Δ.Σ. του Δήμου Δρυμαλίας, είχε επικυρωθεί από την Περιφέρεια και τυπικά είναι ακόμα και σήμερα σε ισχύ, απόφαση του Δ.Σ. Δ. Δρυμαλίας σύμφωνα με την οποία:



"ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΗ ΠΕΡΙΟΔΟ (Ιούνιος - Σεπτέμβριος), ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ Η ΔΙΕΛΕΥΣΗ ΟΠΟΙΟΥΔΗΠΟΤΕ ΟΧΗΜΑΤΟΣ (συμπεριλαμβανομένων και των τουριστικών λεωφορείων) ΑΠΟ ΤΗ ΔΙΑΣΤΑΥΡΩΣΗ ΤΩΝ ΔΡΟΜΩΝ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΟ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ "ΑΔΩΝΙΣ", ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΛΙΑ. ΕΞΑΙΡΟΥΝΤΑΙ ΜΟΝΟ ΟΧΗΜΑΤΑ ΕΚΤΑΚΤΟΥ ΑΝΑΓΚΗΣ ΚΑΙ ΑΝΕΦΟΔΙΑΣΜΟΥ" (!!!!!!!!)

Εσείς το ξέρατε; Εμείς όχι!



  • Δυστυχώς αυτή η απόφαση σύμφωνα με πληροφορίες ψηφίστηκε στα τέλη του 2004 με αρχές του 2005 από το Δ.Σ.. Το περιεχόμενό της δυστυχώς δεν το γνωρίζουμε επακριβώς και επομένως κρατάμε τις επιφυλάξεις μας για το αν μας το μετέφεραν σωστά.
  • Γνωρίζουμε επίσης ότι τέτοιες αποφάσεις τουλάχιστον από το 1994 και έπειτα, έχουν ισχύ αστυνομικής διάταξης !!!!!! Δηλαδή, μετά την επικύρωσή τους, ο Δήμος είναι ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΣ να τοποθετήσει την αντίστοιχη σήμανση στην περιοχή, και η Ελληνική Αστυνομία ΥΠΟΧΡΕΟΥΤΑΙ να ελέγχει την τήρησή τους !!!
  • Αυτό όμως που μπορούν όλοι να διαπιστώσουν είναι ότι τέτοια σήματα δεν έχουν μπει μέχρι και σήμερα (2009).



ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΕΙΝΑΙ "ΓΙΑΤΙ;
"
Γιατί δεν εφαρμόζεται αυτή η απόφαση;
Και σε τελική ανάλυση, αφού δεν ήθελαν να την εφαρμόσουν..."γιατί την ψήφισαν;"


Κάπου εδώ εμφανίζονται τα τεράστια κενά του "παζλ" με θέμα το κυκλοφοριακό:

  • Άλλοι λένε ότι κάποιοι από τους καταστηματάρχες "βαριούνται" ή "δεν προλαβαίνουν" την ώρα που έρχεται το τουριστικό λεωφορείο να "αφήνουν" το μαγαζί τους για να πάνε να πάρουν τα πράγματά τους, από το εκμισθωμένο οικόπεδο-parking λεωφορείων, δίπλα στο παλιό ξενοδοχείο "Atlantis". (Βλέπετε τα λεωφορεία, εκτός από τουρίστες φέρνουν γάλατα, περιοδικά και άλλα "είδη ανεφοδιασμού")
  • Άλλοι λένε ότι οι καταστηματάρχες έχουν διαμαρτυρηθεί πως όταν το λεωφορείο "ξεφορτώνει" στο Δημοτικό parking, οι τουρίστες "δεν καταλήγουν στα μαγαζιά τους" και είτε πάνε ξανά προς τον Κούρο, είτε.."στρίβουν για μπάνιο στην ασμυρόλιμνο" (!!!!). Για αυτό απαιτούν τα λεωφορεία να αδειάζουν..."δίπλα τους", κι ας περνά μπροστά από τα μαγαζιά τους φτύνοντας καυσαέριο και σηκώνοντας σύννεφα σκόνης.
Με απλά λόγια:
  • 1. Οι καταστηματάρχες φαίνεται να είναι κατά κύριο λόγο αυτοί που ΔΕΝ ΕΠΙΘΥΜΟΥΝ ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΑΠΟΦΑΣΗΣ και
  • 2. Ο Δήμος..."σέβεται" τη γνώμη των "πελατών - ψηφοφόρων" του, παραβαίνοντας τις υποχρεώσεις του.
  • 3. Η αστυνομία δε, αφού δεν υπάρχουν σήματα, δεν μπορεί να κάνει κάτι...
Στην αρχή δεν πιστεύαμε και εμείς σε αυτά που μας έγραφαν. Μας έστειλαν όμως φωτογραφίες όπως οι παρακάτω, όπου φαίνεται περιφραγμένο το εκμισθωμένο οικόπεδο - parking των τουριστικών λεωφορείων δίπλα στο παλιό ξενοδοχείο "Atlantis" (αυτό που αναφέρεται και στην ανακοίνωση του Δήμου το 2002:



Αυτό το parking (Χρώματος μπλε) δε χρησιμοποιήθηκε ούτε για ένα ολόκληρο καλοκαίρι. Το πρώτο καλοκαίρι...όλως τυχαίως... κάποια στιγμή......χάθηκαν τα κλειδιά από το λουκέτο της "αλυσίδας περίφραξης" και...μοιραία...ο χώρος παρέμεινε κλειδωμένος και κενός.....ενώ τα λεωφορεία..."αναγκάστηκαν" να "ξεφορτώνουν" και πάλι στην παραλία... Σήμερα πλέον, δεν υπάρχει ούτε καν η περίφραξη...

Κάποιος έφθασε στο σημείο να μας γράψει πως η κατάσταση και "...η επιβολή του κράτους ορισμένων καταστηματαρχών του Απόλλωνα έχει φθάσει σε τέτοιο σημείο που ολόκληρα λεωφορεία κοινωνικού τουρισμού, την περίοδο κοντά στο Πάσχα, σταματούν μπροστά σε συγκεκριμένα καταστήματα...προφανώς με το αζημίωτο!"

Επίσης θυμηθήκαμε από μόνοι μας ότι οι "ντόπιοι καταστηματάρχες" ήταν αυτοί που ήθελαν παρανόμως να κάνουν parking...τον γραφικότατο βράχο της Καυκάρας !!!!

Θυμηθήκαμε ακόμα ότι στις συνελεύσεις του Απόλλωνα (το 2009), με θέμα τον ΒΙΟ.ΚΑ. Απόλλωνα, οι καταστηματάρχες ήταν αυτοί που απέκλεισαν τη λύση των βυτιοφόρων γιατί θα..."ενοχλούνταν" οι πελάτες τους από τη βρώμα (λες και ήταν ανάγκη τα βυτιοφόρα να δουλεύουν τις ίδιες ώρες με τα καταστήματα ή λες και η διέλευση θα κρατούσε όλη την ημέρα - Φυσικά όμως, αυτός τους ο φόβος έγινε αντικείμενο εκμετάλλευσης από τον ίδιο τον Δήμο τον οποίο τον βόλευε να μη χρειαστεί να ενοικιάσει βυτιοφόρα...)

Μετά και από τα σχόλια στο e-Καφενείο περί μηνύσεων κ.λπ., εμείς τι άλλο να πούμε;

Θεωρήσαμε ότι είναι σκόπιμο να τα δημοσιοποιήσουμε μιας και από ό,τι φαίνεται το ....."κράτος ορισμένων ντόπιων καταστημάτων"
υπάρχει και δεν περιορίζεται μόνο στις "πελατειακές διεκδικήσεις", αλλά.....ρυθμίζει και την κυκλοφορία σε όλο τον οικισμό. Προφανώς δεν αντιλαμβάνονται ότι μακροπρόθεσμα αυτή τους η στάση καταλήγει να λειτουργεί εις βάρος των επιχειρήσεών τους.

Έτσι αποφασίσαμε και ανοίξαμε μία καινούργια ενότητα συζήτησης με θέμα:


Σε αυτή την ενότητα (και μόνον σε αυτή) μπορείτε να γράψετε τις σκέψεις/απόψεις σας ή ότι άλλο σχετικό γνωρίζετε για τις τρεις παραπάνω κατηγορίες, που κατά τη γνώμη μας είναι αλληλένδετες.

Η λύση για το κυκλοφοριακό πρόβλημα στον Απόλλωνα είναι εφικτή, και η απόφαση του 2004/2005 του ΔΣ ίσως να είναι μία ΚΑΛΗ ΑΡΧΗ.

Ευχαριστούμε θερμά όλους τους φίλους που μας βοήθησαν και μας βοηθούν στο να αποκτήσουμε (άρα και να δώσουμε κατά το δυνατόν) μία ολοκληρωμένη εικόνα μέσα από τις παραπάνω φωτογραφίες και τα έγγραφα και για αυτά τα προβλήματα του χωριού .






Υ.Γ.1: Εν τω μεταξύ στον Βιολογικό υπάρχουν εξελίξεις και μάλιστα αρκετές. Πολύ σύντομα θα αρχίσουμε να τις δημοσιοποιούμε. Απλά τόσον καιρό προσπαθούμε και να τις οργανώσουμε κάπως. Ευχαριστούμε για την υπομονή σας.

Υ.Γ.2 Και το Αιολικό Πάρκο Κορώνου δεν πάει πίσω. Ετοιμάζεται και εκεί από φίλους μία οργανωμένη παρουσίαση του "οργανωμένου εγκλήματος" της..."οργανωμένης εξουσίας".