Σχόλια/Λεπτομέρειες για το θέμα του ποταμού και του ρέματος γενικότερα...
Παρακάτω μπορείτε να δείτε σε φωτογραφία & βίντεο, το ξέσπασμα του χείμαρρου που εκβάλει στον όρμο του Απόλλωνα μετά από μια καλοκαιρινή μπόρα το 2004 - 2005. Στη φωτό φαίνεται η αρχή του φαινομένου:
Στις 31/12/2008 ο blogger Arcturus "ανέβασε" τρεις (3) φωτογραφίες σχετικές με το ρέμα Κωμιακής - Απόλλωνα, το οποίο "μεταμορφώνεται στον ορμητικό χείμαρρο που φαίνεται στο παραπάνω βίντεο. Οι φωτογραφίες είναι ενδεικτικές του ανεξέλεγκτου μπαζώματος του ρέματος (Κωμιακής - Απόλλωνα) το οποίο γίνεται δυστυχώς με την "ανοχή" των αρμόδιων Αρχών (για να είμαστε επιηκείς...) :

Όπως αντιλαμβάνεστε, πολλά από τα παραπάνω μπάζα, αργά ή γρήγορα, καταλήγουν (μέσω του χειμάρρου) στον όρμο του Απόλλωνα. Αν μάλιστα αναλογιστείτε ότι στο ίδιο ρέμα καταλήγουν και τα..."προϊόντα" του ΒΙΟ.ΚΑ. Κωμιακής, ο οποίος μάλλον δε διαφέρει και πολύ από αυτόν του Απόλλωνα (τουλάχιστον σε αποτέλεσμα), αντιλαμβάνεστε ότι πέρα από τη ρύπανση του όρμου (με τα αποτελέσματα που φαίνονται στην ακόλουθη φωτό) έχουμε και επιπρόσθετη μόλυνση αυτού.
Ευχαριστούμε θερμά τον Arcturus για τη συνδρομή του στην ενημέρωση.
















