Τετάρτη 6 Απριλίου 2011

κ. Δήμαρχε τι απαντάτε στο Σύλλογο Κορωνίδας;

Στην ιστοσελίδα του Συλλόγου Κορωνίδας διαβάσαμε την ακόλουθη ανακοίνωση, η οποία αναρτήθηκε στις 11 Μαρτίου 2011:






Θέμα: Ο ΒΙΟΛΟΓΙΚΟΣ ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΑΠΟΛΛΩΝΑ ΚΑΙ ΤΗΣ ΚΩΜΙΑΚΗΣ


Κύριε Δήμαρχε,


Στις προεκλογικές σας εξαγγελίες και δεσμεύσεις, πρώτη προτεραιότητα είχατε θέσει (μεταξύ άλλων), και την αντιμετώπιση του έντονου, άμεσου και χωρίς χρονοτριβή επίλυση του προβλήματος των βιολογικών Καθαρισμών του Απόλλωνα και της Κωμιακής.


Είναι σε όλους γνωστό ότι ο Βιολογικός Καθαρισμός του Απόλλωνα, ήταν μία αποτυχία. Κάθε χρόνο παρουσιάζεται εντονότατο πρόβλημα, ιδίως του θερινούς μήνες, που τότε χρειάζεται να λειτουργεί λόγω της μετάβασης εκεί παραθεριστών.


Για να γίνει η μεταφορά του, όπως έχουμε πληροφορηθεί, θ' απαιτηθεί πολύς χρόνος.


Χρειάζεται επομένως μία προσωρινά, αλλά άμεση αντιμετώπιση του προβλήματος,
με την μεταφορά των λυμάτων. Ζητάμε από εσάς απάντηση, εάν ο Δήμος έχει προβεί στις απαραίτητες εκείνες ενέργειες, ώστε να βρεθεί ο κατάλληλος τόπος απόθεσης των λυμάτων και εάν η εργασία αυτή θα έχει ολοκληρωθεί πριν από την έναρξη του επερχόμενου θέρους.

Το ίδιο ισχύει και για την Κωμιακή. Η κατασκευή προ ετών μίας, στην ουσία, δεξαμενής συλλογής λυμάτων, στο κάτω μέρος του χωριού, όχι μόνο δεν έλυσε το πρόβλημα, αλλά δημιούργησε μέγα πρόβλημα κακοσμίας, σε όσους επιχειρήσουν να σεργιανίσουν στον αμαξιτό δρόμο της Κωμιακής ή να καθίσουν στη βεράντα ή την αυλή τους.


Να ληφθεί σοβαρά υπόψη από όλους, ότι και οι δύο Βιολογικοί αποτελούν άμεσο κίνδυνο μετάδοσης ασθενειών (συγκέντρωση πλήθους κουνουπιών, επαφή με τα λύματα κ.λπ.), επί πλέον ότι, ο Βιολογικός της Κωμιακής καταλήγει στη θαλάσσια περιοχή του Απόλλωνα με συνέπεια τη (επί πλέον) μόλυνση της θάλασσας.


Ζητάμε να μας ενημερώσετε εάν θα προβείτε σε σχετικές ενέργειες, και να αντιμετωπίσετε άμεσα τα υπαρκτά αυτά προβλήματα, ώστε και εμείς να ενημερώσουμε τα μέλη μας μέσω της εφημερίδας ΚΟΡΩΝΙΔΑ και μέσω των ιστοσελίδων του διαδικτύου.


Για το ΔΣ.

Ο Πρόεδρος

Βασίλης Αλιμπέρτης


Η Γραμματέας

Σοφία Κορρέ


Τα μέλη

Σία Κρητικού, Ευανθία Κορρέ, Γιάννης Φραγκίσκος, Εμμανουήλ Ασωνίτης, Στέφανος Ανδρής.



Σχόλια Blog

Είναι ίσως η πρώτη φορά που επίσημα, ένας Σύλλογος της περιοχής, μιλά για μεταφορά των λυμάτων και ΔΕ συναινεί σε παράνομες, σπάταλες και ατελέσφορες επισκευές του ΒΙΟ.ΚΑ. Απόλλωνα, οι οποίες υποτίθεται πως γίνονταν τόσα χρόνια.


Θέλουμε να πιστεύουμε, ότι η νέα Δημοτική Αρχή, δε θα ακολουθήσει τις λανθασμένες και καταστροφικές για την περιοχή επιλογές του προηγούμενου Δημάρχου.

Θέλουμε να πιστεύουμε πως
, όπως ο Σύλλογος Κορωνίδας, έτσι και η νέα Δημοτική αρχή, έχει αντιληφθεί ότι η "επισκευή" της παράνομης αυτής εγκατάστασης, είναι και σπάταλη, και παράνομη και πρακτικά αδύνατη.
Η μεταφορά δηλαδή των λυμάτων, είναι η μόνη αποτελεσματική και νόμιμη λύση.


Περιμένουμε λοιπόν την απάντηση του κ.Δημάρχου

Περιμένουμε ακόμα και την αναδημοσίευση αυτής της απάντησης στην εφημερίδα και την ιστοσελίδα του Συλλόγου Κορωνίδας, συνοδευόμενη από μία τεκμηριωμένη κρίση αυτής της απάντησης από το ΔΣ του Συλλόγου ή από κάποιον συντάκτη της εφημερίδας. Πιστεύουμε ότι η εφημερίδα είναι ικανή και πρέπει να πάψει να αναπαράγει στείρες τις δηλώσεις ανθρώπων και θεσμών που αποδεδειγμένα με τις δηλώσεις τους παραπληροφορούσαν τους πολίτες σχετικά με το θέμα, τα τελευταία 17 χρόνια.

Πέμπτη 31 Μαρτίου 2011

"Κακοκαιρία" στον Απόλλωνα



Δε μιλάμε μονάχα για την κακοκαιρία που βλέπετε παραπάνω. Μιλάμε για την "κακοκαιρία" που επικρατεί γενικότερα στην περιοχή του Απόλλωνα σε σχέση με συμπεριφορές ανθρώπων και λειτουργίες

Όπως φαίνεται:

  • Ο Απόλλωνας χρειάζεται ένα λιμενικό έργο προστασίας της ακτογραμμής. Όχι ένα λιμάνι - Αλιευτικό Καταφύγιο, που θα καταστρέψει τον όρμο και την περιοχή. Δυστυχώς αυτό, δεν έχει γίνει αντιληπτό από τις αρχές, αλλά ούτε και από το Σύλλογο Απολλωνιατών, ο οποίος συνεχίζει να κινείται προς λάθος κατεύθυνση, εις βάρος της ανάπτυξης και βιωσιμότητας του οικισμού. Κανείς τους δεν αντιλαμβάνεται τις ουσιαστικές διαφορές μεταξύ αυτών των δύο λιμενικών έργων.
  • Η πολιτεία κατασκεύασε, διατηρεί και προσπαθεί μάταια να επισκευάσει, έναν παράνομο ΒΙΟ.ΚΑ., τον οποίο τον κουκουλώνει στην κυριολεξία η θάλασσα, καταστρέφοντας όλον τον μηχανολογικό εξοπλισμό του (Δείτε το παραπάνω βίντεο στο 3:58). Έτσι κάθε καλοκαίρι κολυμπάμε στα λύματά μας.

Σήμερα (2011) η πολιτεία εξακολουθεί να μοιάζει τόσο απομακρυσμένη από τα προβλήματα του οικισμού, που οι κάτοικοί της, τα επιλύουν κατά πώς κρίνουν αυτοί. Κάπως έτσι λέγεται ότι κάποιοι έβαλαν φωτιά σε όλες τις φερτές ύλες που είχαν εναποθέσει τα κύματα και ο ποταμός στην ακτή του Απόλλωνα. Οι φωτογραφίες μιλούν από μόνες τους, ενώ ο Δήμος Νάξου και μικρών Κυκλάδων, φαίνεται να αντέδρασε (ΑΝ αντέδρασε) καθυστερημένα (μόλις την Τρίτη που μας πέρασε).




Πηγές:http://koronida.blogspot.com,
http://www.naxos-news.gr

Υ.Γ. Ευχαριστούμε τους bloggers για το επιπλέον υλικό και τα links.

Σάββατο 15 Ιανουαρίου 2011

Πάλι καλά που δεν αθωώθηκαν...

"Αναβλήθηκε η δίκη για ρύπανση θαλάσσιας περιοχής τον Αύγουστο 2007 από το ΒΙΟ-ΚΑ Απόλλωνα. Η δίκη ήταν προγραμματισμένη την Πέμπτη 13 Ιανουαρίου και αναβλήθηκε για τις 7 Δεκεμβρίου 2011, επειδή δεν παρέστη ο βασικός μάρτυρας, Νίκος Λεβογιάννης (Μηχανικός), όπως είπε στη Naxos News, ο πρώην δήμαρχος Δρυμαλίας, Γιάννης Μπαρδάνης.



Σημειώνεται, ότι ο κ. Μπαρδάνης, κατονομάζεται συνυπεύθυνος της προκληθείσας ρύπανσης ως επικεφαλής του πρώην δήμου στου οποίου την ευθύνη ήταν ο ΒΙΟ-ΚΑ Απόλλωνα. Υπαίτιος, από τις αρμόδιες υπηρεσίες ελέγχου, χαρακτηρίζεται, ο τότε προϊστάμενος της Τεχνικής Υπηρεσίας του πρώην δήμου ως αρμόδιος για τη λειτουργία του ΒΙΟ-ΚΑ.


Τι λέει ο βασικός μάρτυρας για την απουσία του από τη δίκη;


Ο Μηχανικός, Νίκος Λεβογιάννης, απαντώντας στη Naxos News στο ερώτημα γιατί δεν παρέστη στο δικαστήριο, δήλωσε, ότι ουδέποτε έλαβε τη σχετική πρόσκληση. Μετά την πληροφόρηση που είχε από τη Naxos News για αναβολή της δίκης, ζήτησε από δικηγόρο της Σύρου να πληροφορηθεί τι έγινε σχετικά. Έτσι, μας ενημέρωσε, ότι η πρόσκλησή του ως μάρτυρας, όπως πληροφορήθηκε, είχε σταλεί στο Ηράκλειο Κρήτης και όχι στο Ηράκλειο Αττικής όπου διαμένει, από όπου το Αστυνομικό Τμήμα είπε, όπως ήταν αναμενόμενο, ότι το συγκεκριμένο πρόσωπο, είναι άγνωστο.

Ο κ. Λεβογιάννης, εξέφρασε στη Naxos News τον έντονο προβληματισμό του για το λάθος που έγινε για την πόλη διαμονής του, αφού όπως είπε, τα ακριβή στοιχεία του έχουν κατατεθεί επανειλημμένως σε πολλές υπηρεσίες. Επισήμανε μάλιστα, ότι μόνο για πολύ σοβαρό λόγο θα απουσίαζε από τη δίκη."

Πηγή: Naxos-News


Μετά από αυτά εμείς τι να πούμε;



Θα θέλαμε απλώς να σας γνωστοποιήσουμε ότι ο "τότε" Προϊστάμενος των Τεχνικών Υπηρεσιών που κατηγορείται, ακούγεται πως θα οριστεί από τη σημερινή Δημοτική Αρχή, να αναλάβει αποκλειστικά την επίλυση του Βιο-Βόθρου του Απόλλωνα !!!!!!!!!!

Ένα πρόβλημα 18 χρόνων, η Δημοτική Αρχή θα το αναθέσει σε αυτόν, που δεν ήταν ικανός να το επιλύσει επί 10 και πλέον συναπτά έτη!!!! (Ήταν προϊστάμενος από το 2000)


Μπράβο στο Νέο Δήμο (εάν κάνει αυτά που ακούγονται)
Μπράβο στην εισαγγελία.
Φυσικά μπράβο στον πρώην Προϊστάμενο.

και πάνω από όλα...


Μπράβο σε όλους ΕΜΑΣ

που πάμε στις δουλίτσες μας, πίνουμε το καφεδάκι μας, κάνουμε τις καθημερινές μας υποχρεώσεις, καθόμαστε μπροστά από την τηλεόραση, την εφημερίδα ή τον υπολογιστή μας και κοιτάζουμε αν
οι άλλοι έλυσαν τελικά τα δικά μας προβλήματα.


Όσο για τον πρώην Δήμαρχο και πρώην Προϊστάμενο του Δήμου Δρυμαλίας λέμε να τους ευχηθούμε για το 2011 αυτό που ήδη ξέρουν:


"Και του χρόνου κατηγορούμενοι"




Υ.Γ. Οι φωτογραφίες είναι από τη ρύπανση πριν 3,5 χρόνια για την οποία γίνεται η συγκεκριμένη δίκη. Υπάρχουν και άλλες δίκες σε εκκρεμότητα. Όσο για την τελευταία ρύπανση και τον χαμό που έγινε στις 18 Αυγούστου 2010 επιφυλασσόμαστε. Η καθυστέρηση οφείλεται περισσότερο στο ότι ο "τεχνικός" μας παραδόξως για την εποχή...έχει δουλειά, παρά σε τεχνικά ζητήματα. Θα επανέλθουμε όμως και ελπίζουμε να σας αποζημιώσουμε.

Σάββατο 30 Οκτωβρίου 2010

Η ανευθυνότητα του Συλλόγου Κορωνίδας

Blogger μας έστειλε καταγγελία των υποψηφίων Κωμιακιτών της Λαϊκής Συσπείρωσης Νάξου και Μικρών Κυκλάδων. Οι υποψήφιοι, καταγγέλουν τον κ. Στέφανο Νικ. Ανδρή (μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου του Συλλόγου Κορωνίδας), αλλά την εφημερίδα γενικότερα, για μεροληψία στην παρουσίαση των υποψηφίων της Κωμιακής. Διαβάστε τη παρακάτω:


Προς: Εφημερίδα "Κορωνίδα Νάξου"


Ανοιχτή απάντηση σε δημοσίευμα της εφημερίδας "Κορωνίδας Νάξου", με αριθμό φύλλου 51, Ιούλιος-Αύγουστος-Σεπτέμβριος 2010, με τίτλο " Δημοτικές Εκλογές στην Κωμιακή" και υπογεγραμμένο από το μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου του Συλλόγου Κορωνίδας, Στέφανο Νικ. Ανδρή.

Ο παραπάνω επίδοξος αρθρογράφος μετά από "εκτενή και αντικειμενική έρευνα", μας παρουσίασε όλους τους τίμιους , ηθικούς και εργατικούς Κωμιακίτες υποψήφιους (που συμπτωματικά (;) ανήκουν σε συγκεκριμένο πολιτικό χώρο και δημοτική παράταξη προσκείμενη στο χώρο αυτό).

Θα παρακαλούσαμε λοιπόν τον εν λόγω συντάκτη :

  • 1. Να μας γνωρίσει, μέσω της εφημερίδας, και τους "μη έντιμους, ανήθικους και τεμπέληδες" Κωμιακίτες υποψήφιους των υπολοίπων συνδυασμών,( οι οποίοι είναι πολλοί), για να ξέρει ο Κωμιακίτης ψηφοφόρος από ποιους να "φυλάγεται".
  • 2. Όταν προτρέπει να στηρίξουμε τους Κωμιακίτες υποψήφιους ανεξαρτήτως πολιτικού χρώματος, αναφέρεται και στους "ανέντιμους, ανήθικους και τεμπέληδες";
  • 3. Το συγκεκριμένο κείμενο εκφράζει προσωπικές του απόψεις ή είναι καθοδηγούμενο και εντάσσεται στη στρατηγική συγκεκριμένου πολιτικού χώρου;

Μήπως ο Κύριος Ανδρής θα έπρεπε να ασχοληθεί με οτιδήποτε άλλο, αντί να εκμεταλλεύεται το βήμα που του παρέχει η εφημερίδα και να προπαγανδίζει, (με την ανοχή της;) υπέρ υποψηφίων συγκεκριμένου πολιτικού χώρου σπιλώνοντας (εμμέσως πλην σαφώς) τους υπολοίπους;;;
Και βέβαια περιμέναμε από την εφημερίδα, όπως έχει χρέος, τιμώντας την ιστορία της και τις αρχές του Συλλόγου Κορωνίδας να προβάλει αμερόληπτα όλους τους Κωμιακίτες υποψηφίους.



Οι υποψήφιοι Κωμιακίτες με τη Λαϊκή Συσπείρωση Νάξου και Μικρών Κυκλάδων

Κωμιακή, 23/10/2010


Αν θέλετε να διαβάσετε το "επίμαχο" δημοσίευμα, κάνετε "κλικ" στην παρακάτω εικόνα. Θα το βρείτε μέσα στο κόκκινο πλαίσιο:



Εντυπωσιακό φυσικά είναι το γεγονός ότι παρουσιάζονται μόνο οι υποψήφιοι που συμμετέχουν στον συνδυασμό του κ.Μαράκη, ο οποίος στηρίζεται από το ΠΑ.ΣΟ.Κ.

  • Τι ακριβώς συνέβη;
  • Κατά το Σύλλογο Κορωνίδας και την εφημερίδα του, στην Κωμιακή δεν υπάρχουν άλλοι υποψήφιοι πέραν από αυτούς που στηρίζονται από το ΠΑ.ΣΟ.Κ.;
  • Η εφημερίδα και ο Σύλλογος Κορωνίδας τι σκοπεύουν να κάνουν;
  • Θα απαντήσουν στα ερωτηματικά που θέτει η Λαϊκή Συσπείρωση σχετικά με τη στάση τους;
  • Θα ζητήσουν συγγνώμη εγγράφως σε κάποια μικρή γωνία του επόμενου φύλλου (3 μήνες μετά τις εκλογές); Τότε θα είναι πολύ αργά...
  • Ο κ. Στέφανος Νικ. Ανδρής τι έχει να πει για τη μεροληπτική του στάση, η οποία αν δεν οφείλεται σε δόλο, οφείλεται σε ανευθυνότητα και επιπολαιότητα;
  • Θα κάνει κάτι για να επανορθώσει ή μήπως ήταν όλα σκόπιμα;

Μέχρι τώρα η εφημερίδα του Συλλόγου είχε δείξει (σε όσους βέβαια δεν ενημερώνονται μόνο από την εφημερίδα) ότι ενημερώνει ανεύθυνα για θέματα που απασχολούν τα χωριά μας. Φαίνεται όμως ότι προεκλογικά η εφημερίδα (κατά συνέπεια και ο Σύλλογος), βάλθηκε να το αποδείξει σε όσους έχουν ακόμα αμφιβολία.

  • Μέχρι πότε θα γίνονται ανεκτές τέτοιες συμπεριφορές και τακτικές από εμάς τους ίδιους;
  • Πότε θα αντιληφθούμε ότι αυτές ακριβώς οι συμπεριφορές και οι τακτικές έχουν καταστρέψει τους Συλλόγους μας και έχουν απομακρύνει τον κόσμο από αυτούς;
  • Πότε θα αλλάξουμε;

Σχόλια μπορείτε να κάνετε ΠΑΤΩΝΤΑΣ ΕΔΩ.

Πέμπτη 14 Οκτωβρίου 2010

Απαγορεύεται η κολύμβηση στον...Απόλλωνα;




"Σε αυτά τα νερά έκανες μπάνιο φίλε αναγνώστη φέτος το καλοκαίρι.
Στα νερά που κανονικά ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ Η ΚΟΛΥΜΒΗΣΗ !!!!
(με βάση ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΗ ΔΙΑΤΑΞΗ του 1965 παρακαλώ)


Απλώς ΚΑΙ ΑΥΤΟ το καλοκαίρι στο έκρυψε η Δημοτική Αρχή, με ψέμματα και δήθεν επισκευές του Βιο-Βόθρου για να "δουλέψει" το χωριό, να κινηθεί το χρήμα, να μην ξεσηκωθούν οι ντόπιοι-ψηφοφόροι εναντίον των Αρχών και φυσικά "αι Αρχαί" να μην ξοδέψουν χρήματα για μετεγκατάσταση του Βιο-Βόθρου."


ΚΑΙ ΠΡΟΣΕΞΤΕ:


Αυτή η ταμπέλα τοποθετείται ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ συμφωνα με το νόμο,
"ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΣ βαθμού καθαρισμού και απολυμάνσεως των λυμάτων".

Δηλαδή και μόνο που υπάρχει "εκβολή" απαγορεύεται η κολύμβηση.




Τι πράγμα;
Γιατί μπήκαν φέτος οι ταμπέλες και άλλες χρονιές δεν είχε;



Για τον ίδιο λόγο που είχε μπει και μία αντίστοιχη ταμπέλα το 2007 που μετά την εξαφάνισαν (για να μη δυσφημίζεται ο τόπος):


Οι ταμπέλες μπήκαν για τα μάτια...του Λιμενάρχη και του Εισαγγελέα και γιατί στις 18-08-2010 έγινε πάλι ο χαμός και ο κόσμος ξεσηκώθηκε (Αλήθεια εσύ φίλε αναγνώστη τι έκανες;). Οι Αρχές βέβαια, ελπίζουν ότι μέχρι το καλοκαίρι θα τις έχει πάρει το κύμα... Για αυτό άλλωστε μπήκαν και τόσο κοντά στη θάλασσα...


Σε λίγο καιρό θα έχουμε τα βίντεο και τις εκπομπές από εκείνες τις ημέρες. Είναι αποκαλυπτικότατα. Με αυτό το χαμό λοιπόν, το Τμήμα Υγείας του Επαρχείου εξέδωσε επειγόντως έγγραφο στις 18 Αυγούστου, ώστε να μπουν ταμπέλες. Δείτε τι λέει και δείτε πώς συνεχίζει να λειτουργεί η Δημοτική Αρχή με την ανοχή όλων μας (κλικ στην εικόνα για μεγέθυνση):




"Πρωτοβουλία" Δήμου 1η:


Στο έγγραφο λέει οι ταμπέλες να είναι:


"ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ
δύο"

"ΕΥΜΕΓΕΘΕΙΣ" και,

σε "ΕΥΔΙΑΚΡΙΤΕΣ ΘΕΣΕΙΣ"

Η Δημοτική Αρχή, λοιπόν πήρε την πρωτοβουλία αψηφώντας τις οδηγίες του Επαρχείου και:

Έβαλε μόνο δύο ταμπέλες (όσο λιγότερες, τόσο λιγότερος ο κίνδυνος να μαθευτεί), τις έκανε όσο πιο μικρές γινόταν (χωρίς να την κράξουν) και τις έβαλε όσο πιο μακριά γινόταν από τον δρόμο και από την κεντρική παραλία που κυκλοφορεί ο κόσμος, ώστε να φαίνονται όσο το δυνατόν λιγότερο.

Απλώς δεν είχε εκεί κοντά κανένα αλμυρίκι για να τις κρύψει από πίσω. Σκεφτείτε ότι ο δρόμος απέχει άλλο τόσο από το σημείο που έχει τραβηχτεί η φωτογραφία και ήδη δεν φαίνεται τι γράφει η ταμπέλα....




"Πρωτοβουλία" Δήμου 2η


Στο έγγραφο λέει ότι οι ταμπέλες θα πρέπει να μπουν
"σε σημεία ΕΚΑΤΕΡΩΘΕΝ της εκβολής"
.



Βλέπετε εσείς στην παραπάνω φωτογραφία κάτι τέτοιο;
Νομίζετε ότι είναι τυχαίο;
Τυχαία δηλαδή μπήκαν 2 ΠΑΝΟΜΟΙΟΤΥΠΕΣ ταμπέλες σχεδόν στο ίδιο σημείο;
Αν ναι, ξανασκεφτείτε το ή διαβάστε παρακάτω.

Όπως θα δείτε παρακάτω οι δύο ταμπέλες έπρεπε να απέχουν μεταξύ τους περίπου 400μ με σημείο αναφοράς (κέντρο) την εκβολή του Βιο-Βόθρου. Τώρα λειτουργούν σαν να είναι μία ταμπέλα. Και φυσικά επειδή αυτή η απόσταση είναι πολύ μεγάλη μόνο για δύο ταμπέλες, θα έπρεπε να υπάρχουν περισσότερες. Οι αρχές όμως δε θέλουν να γνωρίζει ο κόσμος.



"Πρωτοβουλία" Δήμου 3η


"Οι ταμπέλες θα πρέπει να υπάρχουν ΚΑΘ' ΟΛΗ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΟΥ ΕΤΟΥΣ".


Ο Δήμος λοιπόν δεν μπορεί να τις βγάλει. Επειδή όμως κατά βάθος θέλει πολύ να τις βγάλει, γιατί αν μείνουν, θα αρχίσουν οι διαμαρτυρίες του "γιατί δε λύνει το πρόβλημα ώστε να μην επιβάλλονται αυτές οι ταμπέλες;", τις έβαλε όσο πιο κοντά γινόταν στο κύμα. Έτσι μόλις πιάσουν τα 8 μποφόρ θα τις εξαφανίσει το κύμα και μετά....εκείνοι θα ξεχνούν να φτιάχνουν καινούργιες, δε θα έχουν λεφτά, θα τους έχει τελειώσει ο τσίγκος, θα τους λείπει ο στύλος στήριξης κ.λπ., κ.λπ., κ.λπ.




"Πρωτοβουλία" Δήμου 4η
(και καλύτερη)

"Οι ταμπέλες θα πρέπει να αναγράφουν τις ανάλογες αποστάσεις της απαγόρευσης (κολύμβησης)."


Με βάση, λοιπόν την παρ. στ' του άρθρου 5 της Ε1β/221/65,
η απόσταση που απαγορεύεται η κολύμβηση είναι
200μ. από το σημείο της εκβολής !!!!



Εντελώς..."συμπτωματικά", ΠΑΡΕΛΕΙΨΑΝ να γράψουν ότι
απαγορεύεται η κολύμβηση σε ακτίνα 200 μέτρων!!!!!

Έτσι όλοι θα νομίζουν ότι απαγορεύεται η κολύμβηση εκεί που είναι η ταμπέλα...

Εμείς που το βάλαμε στο Google Earth και στη ΓΥΣ, τρομάξαμε όταν είδαμε που φθάνουν τα 200 μέτρα.


Δείτε λοιπόν μέχρι πού απαγορεύεται η κολύμβηση:






Τα σχόλια δικά σας...


Υ.Γ.1: Τι έχει κάνει και τι σκοπεύει να κάνει το Επαρχείο για την πλημμελή τοποθέτηση των ενημερωτικών πινακίδων, παρά τις οδηγίες σχετικά με την απόσταση των 200 μέτρων;

Υ.Γ.2
Οι επιθεωρητές Δημόσιας Διοίκησης, έλεγξαν γιατί τόσες δεκαετίες δεν υπήρχε αυτή η ταμπέλα; Θα καταλογίσουν ευθύνες στους αρμοδίους;

Υ.Γ.3.: Το τυπογραφικό λάθος στην ταμπέλα το είδε κανείς;

Υ.Γ.4. Ευχαριστούμε πολύ τους bloggers για τις φωτογραφίες.