Σάββατο 15 Ιανουαρίου 2011

Πάλι καλά που δεν αθωώθηκαν...

"Αναβλήθηκε η δίκη για ρύπανση θαλάσσιας περιοχής τον Αύγουστο 2007 από το ΒΙΟ-ΚΑ Απόλλωνα. Η δίκη ήταν προγραμματισμένη την Πέμπτη 13 Ιανουαρίου και αναβλήθηκε για τις 7 Δεκεμβρίου 2011, επειδή δεν παρέστη ο βασικός μάρτυρας, Νίκος Λεβογιάννης (Μηχανικός), όπως είπε στη Naxos News, ο πρώην δήμαρχος Δρυμαλίας, Γιάννης Μπαρδάνης.



Σημειώνεται, ότι ο κ. Μπαρδάνης, κατονομάζεται συνυπεύθυνος της προκληθείσας ρύπανσης ως επικεφαλής του πρώην δήμου στου οποίου την ευθύνη ήταν ο ΒΙΟ-ΚΑ Απόλλωνα. Υπαίτιος, από τις αρμόδιες υπηρεσίες ελέγχου, χαρακτηρίζεται, ο τότε προϊστάμενος της Τεχνικής Υπηρεσίας του πρώην δήμου ως αρμόδιος για τη λειτουργία του ΒΙΟ-ΚΑ.


Τι λέει ο βασικός μάρτυρας για την απουσία του από τη δίκη;


Ο Μηχανικός, Νίκος Λεβογιάννης, απαντώντας στη Naxos News στο ερώτημα γιατί δεν παρέστη στο δικαστήριο, δήλωσε, ότι ουδέποτε έλαβε τη σχετική πρόσκληση. Μετά την πληροφόρηση που είχε από τη Naxos News για αναβολή της δίκης, ζήτησε από δικηγόρο της Σύρου να πληροφορηθεί τι έγινε σχετικά. Έτσι, μας ενημέρωσε, ότι η πρόσκλησή του ως μάρτυρας, όπως πληροφορήθηκε, είχε σταλεί στο Ηράκλειο Κρήτης και όχι στο Ηράκλειο Αττικής όπου διαμένει, από όπου το Αστυνομικό Τμήμα είπε, όπως ήταν αναμενόμενο, ότι το συγκεκριμένο πρόσωπο, είναι άγνωστο.

Ο κ. Λεβογιάννης, εξέφρασε στη Naxos News τον έντονο προβληματισμό του για το λάθος που έγινε για την πόλη διαμονής του, αφού όπως είπε, τα ακριβή στοιχεία του έχουν κατατεθεί επανειλημμένως σε πολλές υπηρεσίες. Επισήμανε μάλιστα, ότι μόνο για πολύ σοβαρό λόγο θα απουσίαζε από τη δίκη."

Πηγή: Naxos-News


Μετά από αυτά εμείς τι να πούμε;



Θα θέλαμε απλώς να σας γνωστοποιήσουμε ότι ο "τότε" Προϊστάμενος των Τεχνικών Υπηρεσιών που κατηγορείται, ακούγεται πως θα οριστεί από τη σημερινή Δημοτική Αρχή, να αναλάβει αποκλειστικά την επίλυση του Βιο-Βόθρου του Απόλλωνα !!!!!!!!!!

Ένα πρόβλημα 18 χρόνων, η Δημοτική Αρχή θα το αναθέσει σε αυτόν, που δεν ήταν ικανός να το επιλύσει επί 10 και πλέον συναπτά έτη!!!! (Ήταν προϊστάμενος από το 2000)


Μπράβο στο Νέο Δήμο (εάν κάνει αυτά που ακούγονται)
Μπράβο στην εισαγγελία.
Φυσικά μπράβο στον πρώην Προϊστάμενο.

και πάνω από όλα...


Μπράβο σε όλους ΕΜΑΣ

που πάμε στις δουλίτσες μας, πίνουμε το καφεδάκι μας, κάνουμε τις καθημερινές μας υποχρεώσεις, καθόμαστε μπροστά από την τηλεόραση, την εφημερίδα ή τον υπολογιστή μας και κοιτάζουμε αν
οι άλλοι έλυσαν τελικά τα δικά μας προβλήματα.


Όσο για τον πρώην Δήμαρχο και πρώην Προϊστάμενο του Δήμου Δρυμαλίας λέμε να τους ευχηθούμε για το 2011 αυτό που ήδη ξέρουν:


"Και του χρόνου κατηγορούμενοι"




Υ.Γ. Οι φωτογραφίες είναι από τη ρύπανση πριν 3,5 χρόνια για την οποία γίνεται η συγκεκριμένη δίκη. Υπάρχουν και άλλες δίκες σε εκκρεμότητα. Όσο για την τελευταία ρύπανση και τον χαμό που έγινε στις 18 Αυγούστου 2010 επιφυλασσόμαστε. Η καθυστέρηση οφείλεται περισσότερο στο ότι ο "τεχνικός" μας παραδόξως για την εποχή...έχει δουλειά, παρά σε τεχνικά ζητήματα. Θα επανέλθουμε όμως και ελπίζουμε να σας αποζημιώσουμε.

Σάββατο 30 Οκτωβρίου 2010

Η ανευθυνότητα του Συλλόγου Κορωνίδας

Blogger μας έστειλε καταγγελία των υποψηφίων Κωμιακιτών της Λαϊκής Συσπείρωσης Νάξου και Μικρών Κυκλάδων. Οι υποψήφιοι, καταγγέλουν τον κ. Στέφανο Νικ. Ανδρή (μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου του Συλλόγου Κορωνίδας), αλλά την εφημερίδα γενικότερα, για μεροληψία στην παρουσίαση των υποψηφίων της Κωμιακής. Διαβάστε τη παρακάτω:


Προς: Εφημερίδα "Κορωνίδα Νάξου"


Ανοιχτή απάντηση σε δημοσίευμα της εφημερίδας "Κορωνίδας Νάξου", με αριθμό φύλλου 51, Ιούλιος-Αύγουστος-Σεπτέμβριος 2010, με τίτλο " Δημοτικές Εκλογές στην Κωμιακή" και υπογεγραμμένο από το μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου του Συλλόγου Κορωνίδας, Στέφανο Νικ. Ανδρή.

Ο παραπάνω επίδοξος αρθρογράφος μετά από "εκτενή και αντικειμενική έρευνα", μας παρουσίασε όλους τους τίμιους , ηθικούς και εργατικούς Κωμιακίτες υποψήφιους (που συμπτωματικά (;) ανήκουν σε συγκεκριμένο πολιτικό χώρο και δημοτική παράταξη προσκείμενη στο χώρο αυτό).

Θα παρακαλούσαμε λοιπόν τον εν λόγω συντάκτη :

  • 1. Να μας γνωρίσει, μέσω της εφημερίδας, και τους "μη έντιμους, ανήθικους και τεμπέληδες" Κωμιακίτες υποψήφιους των υπολοίπων συνδυασμών,( οι οποίοι είναι πολλοί), για να ξέρει ο Κωμιακίτης ψηφοφόρος από ποιους να "φυλάγεται".
  • 2. Όταν προτρέπει να στηρίξουμε τους Κωμιακίτες υποψήφιους ανεξαρτήτως πολιτικού χρώματος, αναφέρεται και στους "ανέντιμους, ανήθικους και τεμπέληδες";
  • 3. Το συγκεκριμένο κείμενο εκφράζει προσωπικές του απόψεις ή είναι καθοδηγούμενο και εντάσσεται στη στρατηγική συγκεκριμένου πολιτικού χώρου;

Μήπως ο Κύριος Ανδρής θα έπρεπε να ασχοληθεί με οτιδήποτε άλλο, αντί να εκμεταλλεύεται το βήμα που του παρέχει η εφημερίδα και να προπαγανδίζει, (με την ανοχή της;) υπέρ υποψηφίων συγκεκριμένου πολιτικού χώρου σπιλώνοντας (εμμέσως πλην σαφώς) τους υπολοίπους;;;
Και βέβαια περιμέναμε από την εφημερίδα, όπως έχει χρέος, τιμώντας την ιστορία της και τις αρχές του Συλλόγου Κορωνίδας να προβάλει αμερόληπτα όλους τους Κωμιακίτες υποψηφίους.



Οι υποψήφιοι Κωμιακίτες με τη Λαϊκή Συσπείρωση Νάξου και Μικρών Κυκλάδων

Κωμιακή, 23/10/2010


Αν θέλετε να διαβάσετε το "επίμαχο" δημοσίευμα, κάνετε "κλικ" στην παρακάτω εικόνα. Θα το βρείτε μέσα στο κόκκινο πλαίσιο:



Εντυπωσιακό φυσικά είναι το γεγονός ότι παρουσιάζονται μόνο οι υποψήφιοι που συμμετέχουν στον συνδυασμό του κ.Μαράκη, ο οποίος στηρίζεται από το ΠΑ.ΣΟ.Κ.

  • Τι ακριβώς συνέβη;
  • Κατά το Σύλλογο Κορωνίδας και την εφημερίδα του, στην Κωμιακή δεν υπάρχουν άλλοι υποψήφιοι πέραν από αυτούς που στηρίζονται από το ΠΑ.ΣΟ.Κ.;
  • Η εφημερίδα και ο Σύλλογος Κορωνίδας τι σκοπεύουν να κάνουν;
  • Θα απαντήσουν στα ερωτηματικά που θέτει η Λαϊκή Συσπείρωση σχετικά με τη στάση τους;
  • Θα ζητήσουν συγγνώμη εγγράφως σε κάποια μικρή γωνία του επόμενου φύλλου (3 μήνες μετά τις εκλογές); Τότε θα είναι πολύ αργά...
  • Ο κ. Στέφανος Νικ. Ανδρής τι έχει να πει για τη μεροληπτική του στάση, η οποία αν δεν οφείλεται σε δόλο, οφείλεται σε ανευθυνότητα και επιπολαιότητα;
  • Θα κάνει κάτι για να επανορθώσει ή μήπως ήταν όλα σκόπιμα;

Μέχρι τώρα η εφημερίδα του Συλλόγου είχε δείξει (σε όσους βέβαια δεν ενημερώνονται μόνο από την εφημερίδα) ότι ενημερώνει ανεύθυνα για θέματα που απασχολούν τα χωριά μας. Φαίνεται όμως ότι προεκλογικά η εφημερίδα (κατά συνέπεια και ο Σύλλογος), βάλθηκε να το αποδείξει σε όσους έχουν ακόμα αμφιβολία.

  • Μέχρι πότε θα γίνονται ανεκτές τέτοιες συμπεριφορές και τακτικές από εμάς τους ίδιους;
  • Πότε θα αντιληφθούμε ότι αυτές ακριβώς οι συμπεριφορές και οι τακτικές έχουν καταστρέψει τους Συλλόγους μας και έχουν απομακρύνει τον κόσμο από αυτούς;
  • Πότε θα αλλάξουμε;

Σχόλια μπορείτε να κάνετε ΠΑΤΩΝΤΑΣ ΕΔΩ.

Πέμπτη 14 Οκτωβρίου 2010

Απαγορεύεται η κολύμβηση στον...Απόλλωνα;




"Σε αυτά τα νερά έκανες μπάνιο φίλε αναγνώστη φέτος το καλοκαίρι.
Στα νερά που κανονικά ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ Η ΚΟΛΥΜΒΗΣΗ !!!!
(με βάση ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΗ ΔΙΑΤΑΞΗ του 1965 παρακαλώ)


Απλώς ΚΑΙ ΑΥΤΟ το καλοκαίρι στο έκρυψε η Δημοτική Αρχή, με ψέμματα και δήθεν επισκευές του Βιο-Βόθρου για να "δουλέψει" το χωριό, να κινηθεί το χρήμα, να μην ξεσηκωθούν οι ντόπιοι-ψηφοφόροι εναντίον των Αρχών και φυσικά "αι Αρχαί" να μην ξοδέψουν χρήματα για μετεγκατάσταση του Βιο-Βόθρου."


ΚΑΙ ΠΡΟΣΕΞΤΕ:


Αυτή η ταμπέλα τοποθετείται ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ συμφωνα με το νόμο,
"ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΣ βαθμού καθαρισμού και απολυμάνσεως των λυμάτων".

Δηλαδή και μόνο που υπάρχει "εκβολή" απαγορεύεται η κολύμβηση.




Τι πράγμα;
Γιατί μπήκαν φέτος οι ταμπέλες και άλλες χρονιές δεν είχε;



Για τον ίδιο λόγο που είχε μπει και μία αντίστοιχη ταμπέλα το 2007 που μετά την εξαφάνισαν (για να μη δυσφημίζεται ο τόπος):


Οι ταμπέλες μπήκαν για τα μάτια...του Λιμενάρχη και του Εισαγγελέα και γιατί στις 18-08-2010 έγινε πάλι ο χαμός και ο κόσμος ξεσηκώθηκε (Αλήθεια εσύ φίλε αναγνώστη τι έκανες;). Οι Αρχές βέβαια, ελπίζουν ότι μέχρι το καλοκαίρι θα τις έχει πάρει το κύμα... Για αυτό άλλωστε μπήκαν και τόσο κοντά στη θάλασσα...


Σε λίγο καιρό θα έχουμε τα βίντεο και τις εκπομπές από εκείνες τις ημέρες. Είναι αποκαλυπτικότατα. Με αυτό το χαμό λοιπόν, το Τμήμα Υγείας του Επαρχείου εξέδωσε επειγόντως έγγραφο στις 18 Αυγούστου, ώστε να μπουν ταμπέλες. Δείτε τι λέει και δείτε πώς συνεχίζει να λειτουργεί η Δημοτική Αρχή με την ανοχή όλων μας (κλικ στην εικόνα για μεγέθυνση):




"Πρωτοβουλία" Δήμου 1η:


Στο έγγραφο λέει οι ταμπέλες να είναι:


"ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ
δύο"

"ΕΥΜΕΓΕΘΕΙΣ" και,

σε "ΕΥΔΙΑΚΡΙΤΕΣ ΘΕΣΕΙΣ"

Η Δημοτική Αρχή, λοιπόν πήρε την πρωτοβουλία αψηφώντας τις οδηγίες του Επαρχείου και:

Έβαλε μόνο δύο ταμπέλες (όσο λιγότερες, τόσο λιγότερος ο κίνδυνος να μαθευτεί), τις έκανε όσο πιο μικρές γινόταν (χωρίς να την κράξουν) και τις έβαλε όσο πιο μακριά γινόταν από τον δρόμο και από την κεντρική παραλία που κυκλοφορεί ο κόσμος, ώστε να φαίνονται όσο το δυνατόν λιγότερο.

Απλώς δεν είχε εκεί κοντά κανένα αλμυρίκι για να τις κρύψει από πίσω. Σκεφτείτε ότι ο δρόμος απέχει άλλο τόσο από το σημείο που έχει τραβηχτεί η φωτογραφία και ήδη δεν φαίνεται τι γράφει η ταμπέλα....




"Πρωτοβουλία" Δήμου 2η


Στο έγγραφο λέει ότι οι ταμπέλες θα πρέπει να μπουν
"σε σημεία ΕΚΑΤΕΡΩΘΕΝ της εκβολής"
.



Βλέπετε εσείς στην παραπάνω φωτογραφία κάτι τέτοιο;
Νομίζετε ότι είναι τυχαίο;
Τυχαία δηλαδή μπήκαν 2 ΠΑΝΟΜΟΙΟΤΥΠΕΣ ταμπέλες σχεδόν στο ίδιο σημείο;
Αν ναι, ξανασκεφτείτε το ή διαβάστε παρακάτω.

Όπως θα δείτε παρακάτω οι δύο ταμπέλες έπρεπε να απέχουν μεταξύ τους περίπου 400μ με σημείο αναφοράς (κέντρο) την εκβολή του Βιο-Βόθρου. Τώρα λειτουργούν σαν να είναι μία ταμπέλα. Και φυσικά επειδή αυτή η απόσταση είναι πολύ μεγάλη μόνο για δύο ταμπέλες, θα έπρεπε να υπάρχουν περισσότερες. Οι αρχές όμως δε θέλουν να γνωρίζει ο κόσμος.



"Πρωτοβουλία" Δήμου 3η


"Οι ταμπέλες θα πρέπει να υπάρχουν ΚΑΘ' ΟΛΗ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΟΥ ΕΤΟΥΣ".


Ο Δήμος λοιπόν δεν μπορεί να τις βγάλει. Επειδή όμως κατά βάθος θέλει πολύ να τις βγάλει, γιατί αν μείνουν, θα αρχίσουν οι διαμαρτυρίες του "γιατί δε λύνει το πρόβλημα ώστε να μην επιβάλλονται αυτές οι ταμπέλες;", τις έβαλε όσο πιο κοντά γινόταν στο κύμα. Έτσι μόλις πιάσουν τα 8 μποφόρ θα τις εξαφανίσει το κύμα και μετά....εκείνοι θα ξεχνούν να φτιάχνουν καινούργιες, δε θα έχουν λεφτά, θα τους έχει τελειώσει ο τσίγκος, θα τους λείπει ο στύλος στήριξης κ.λπ., κ.λπ., κ.λπ.




"Πρωτοβουλία" Δήμου 4η
(και καλύτερη)

"Οι ταμπέλες θα πρέπει να αναγράφουν τις ανάλογες αποστάσεις της απαγόρευσης (κολύμβησης)."


Με βάση, λοιπόν την παρ. στ' του άρθρου 5 της Ε1β/221/65,
η απόσταση που απαγορεύεται η κολύμβηση είναι
200μ. από το σημείο της εκβολής !!!!



Εντελώς..."συμπτωματικά", ΠΑΡΕΛΕΙΨΑΝ να γράψουν ότι
απαγορεύεται η κολύμβηση σε ακτίνα 200 μέτρων!!!!!

Έτσι όλοι θα νομίζουν ότι απαγορεύεται η κολύμβηση εκεί που είναι η ταμπέλα...

Εμείς που το βάλαμε στο Google Earth και στη ΓΥΣ, τρομάξαμε όταν είδαμε που φθάνουν τα 200 μέτρα.


Δείτε λοιπόν μέχρι πού απαγορεύεται η κολύμβηση:






Τα σχόλια δικά σας...


Υ.Γ.1: Τι έχει κάνει και τι σκοπεύει να κάνει το Επαρχείο για την πλημμελή τοποθέτηση των ενημερωτικών πινακίδων, παρά τις οδηγίες σχετικά με την απόσταση των 200 μέτρων;

Υ.Γ.2
Οι επιθεωρητές Δημόσιας Διοίκησης, έλεγξαν γιατί τόσες δεκαετίες δεν υπήρχε αυτή η ταμπέλα; Θα καταλογίσουν ευθύνες στους αρμοδίους;

Υ.Γ.3.: Το τυπογραφικό λάθος στην ταμπέλα το είδε κανείς;

Υ.Γ.4. Ευχαριστούμε πολύ τους bloggers για τις φωτογραφίες.

Κυριακή 15 Αυγούστου 2010

Οι Επιθεωρητές Δημόσιας Διοίκησης "ψάχνουν" τον ΒΙΟ.ΚΑ....

...και ο Δήμος, το Επαρχείο, το Λιμενικό Ταμείο και οι λοιποί....ψάχνονται. Το ΓΕΓΟΝΟΣ, έχει γίνει εδώ και καιρό και μάλιστα στις 22 Ιουλίου γράφτηκε σχετικό άρθρο στο Βήμα της Νάξου:



Ευχόμαστε (μέρα που ναι) τα καλύτερα στους λουόμενους και τους κατοίκους του Απόλλωνα και τις πιο "αποτελεσματικές ποινές" σε αυτούς που κατασπαταλούν δημόσιο χρήμα, εμπαίζουν τον πληθυσμό και διαιωνίζουν το πρόβλημα.

Δεν έχουμε καταφέρει ακόμα να μάθουμε περισσότερα, μας έχει εντυπωσιάσει όμως η επιμέλεια με την οποία αποσιωπήθηκε το γεγονός από τα τοπικά blogs και ΜΜΕ.

"Τυχαίο; Δε νομίζω..."


Αναμένονται λοιπόν σημαντικές εξελίξεις στο θέμα. Επιφυλασσόμαστε...

  • Άραγε τώρα η κα. Γιαντσελίδου θα συνεχίσει να "κλείνει τα μάτια" όπως είχε πει ο κ.Δήμαρχος στο ΔΣ; (Θυμηθείτε το ΕΔΩ)
  • Άραγε η έκθεση των Επιθεωρητών Δημόσιας Διοίκησης θα επιρρεάσει "θετικά" τις Δημοτικές Εκλογές 2010 ή μήπως οι Δημοτικές εκλογές θα επιρρεάσουν "αρνητικά" την έκθεση των Επιθεωρητών; Θα δούμε δηλαδή από κάποιο φορέα του εναπομείναντος κράτους νομιμότητα, αντικειμενικότητα και αμεροληψία;
Αυτά για αρχή...

Υπάρχουν πολλά ακόμα που έχουν γίνει και "βαραίνουν" το χειμώνα που μας πέρασε. Όταν βρεθεί ο χρόνος θα παρουσιάσουμε με ντοκουμέντα, τις προθέσεις του σημερινού Δημάρχου και των "συνεργατών" του, σχετικά με το πρόβλημα που δε λύνουν.

Δυστυχώς όμως οι υποχρεώσεις μας σε συνδυασμό με την παθητική-φοβισμένη στάση των περισσότερων, μεταφέρουν το βάρος της ενημέρωσης σε ελάχιστα άτομα. Για αυτό σας παρακαλούμε αντι να μας στέλνετε e-mail μπείτε και γράψτε τα οι ίδιοι σαν σχόλια και εμείς όταν βρούμε χρόνο θα τα αναδείξουμε. Σας ευχαριστούμε θερμά για τη μέχρι τώρα συνδρομή σας.

Χρόνια πολλά και εις άλλα με υγεία...

Τρίτη 23 Φεβρουαρίου 2010

Το ρέμα του Απόλλωνα δεν είναι το μόνο..."κατ-απατημένο"

Το ότι το έχουμε "αμελήσει" σαν θέμα δε σημαίνει ότι το έχουμε ξεχάσει. Ο "Εχέφρων" μάλιστα, σε ένα αρκετά εμπεριστατωμένο, πρόσφατο άρθρο του (Διαβάστε το ΕΔΩ) φρόντισε να μας θυμίσει ότι δεν είναι "μοναδική" η περίπτωση του Απόλλωνα. Επειδή όμως φοβόμαστε ότι πολλοί από εσάς όχι απλώς δεν γνωρίζατε την "αλλοίωση" που έχει επιφέρει η ανθρώπινη δραστηριότητα στα ποτάμια της Νάξου, αλλά έχετε ξεχάσει και τη σημασία/επίδραση που έχει ο χείμαρρος του Απόλλωνα στο χωριό μας, σκεφτήκαμε να σας υπενθυμίσουμε μερικά σημαντικά στοιχεία:

  • 1. Καθορίζει τη μορφή της παραλίας με τις φερτές ύλες.
  • 2. Καθορίζει τη μορφή και το βάθος του πυθμένα στα ρηχά.
  • 3. Μεταφέρει και εναποθέτει στον όρμο του Απόλλωνα κάθε λογής μπάζα (βλ.ΕΔΩ) που ρίχνουν ασυνείδητοι στη ρεματιά (ακόμα και από την Κωμιακή).
  • 4. Μεταφέρει ("θεωρητικά") τα λύματα της Κωμιακής (που υποτίθεται πως έχουν περάσει από Βιολογική επεξεργασία), ρίχνοντάς τα μέσα στον όρμο του Απόλλωνα.
  • 5. Συχνά πυκνά, "κατεβάζει" τόσο νερό που τα αυθαίρετα κτίσματα εντός του ρέματος καταστρέφονται.
  • 6. Η οριοθέτησή του (ρέματος) είναι ένα ζήτημα που φαινομενικά έχει λήξει (δηλαδή έγινε), καθιστώντας και επισήμως πολλά κτίσματα αυθαίρετα. Το πώς έγινε η οριοθέτηση, το γιατί έγινε μόλις πριν λίγα χρόνια και το ποιες είναι οι συνέπειες είναι ένα θέμα που θα το αναπτύξουμε σε άλλη ανάρτηση.
  • 7. Η διευθέτησή του (ποταμού - ρέματος) δυστυχώς μοιάζει - προς το παρόν - με γόρδιο δεσμό, αφού μεσολαβούν πολλοί..."παράγοντες", αρκετοί ψηφοφόροι, αρκετά αυθαίρετα, "πολιτικό κόστος" και... η γραφειοκρατία & τα χρήματα.
  • 8. Η διευθέτηση όμως του ποταμού/ρέματος είναι καθοριστικής σημασίας και πρέπει να προηγηθεί της όποιας μελέτης λιμενικού έργου, ώστε εν συνεχεία να μελετηθεί σωστά ένα λιμενικό έργο που είναι απαραίτητο για τον Απόλλωνα. Αν γίνει πρώτα το λιμενικό έργο και εν συνεχεία αλλάξει το δέλτα του ποταμού (με εκ των υστέρων διευθέτηση), ενδέχεται να μπαζώνει και πάλι ο όρμος λόγω της ενδεχόμενης αλλαγής των ρευμάτων εντός αυτού.
  • 9. Μιας και το αναφέραμε, υπενθυμίζουμε ότι στην ακτομηχανική "μελέτη" που είχε γίνει για το "Αλιευτικό Καταφύγιο - Φιάσκο" του Απόλλωνα ο χείμαρρος και οι φερτές του ύλες ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΛΗΦΘΕΙ ΥΠ' ΟΨΗ γεγονός που καθόρισε σημαντικά τη μοίρα αυτής της μελέτης (Σύντομα θα τα ανεβάσουμε και αυτά τα ντοκουμέντα).

Και για να μην ξεχνιόμαστε θυμηθείτε το βίντεο:




Οι προβληματισμοί και οι σκέψεις που καταγράφονται
στην ανάρτηση του blog "Εχέφρων", είναι σημαντικοί και πρέπει να δοθούν διαχρονικές λύσεις.

Για να γίνει όμως κάτι τέτοιο θα πρέπει να δοθούν και απαντήσεις σχετικά με το "πώς" φθάσαμε σε αυτό το τραγικό σημείο.


Εμείς από την πλευρά μας, το "ψάχναμε", το ψάχνουμε και όταν θα αρχίσει να "δένει" κάπως το παζλ, θα σας παρουσιάσουμε ό,τι καταφέραμε να ανακαλύψουμε για το ρέμα του Απόλλωνα, το οποίο, με τον έναν ή τον άλλο τρόπο, καθορίζει ΚΑΙ τη Δημόσια Υγεία ΚΑΙ την ανάπτυξη του χωριού.


Αν θέλετε να σχολιάσετε κάτι σχετικό, σας υπενθυμίζουμε ότι μπορείτε να το κάνετε στην ενότητα
"Ποταμός (Χείμαρρος) Απόλλωνα - Ρέμα Κωμιακής"