Τρίτη 17 Μαΐου 2011

Στον Εισαγγελέα η υπόθεση του επικίνδυνου επαρχιακού δικτύου της ορεινής Νάξου

Στον εισαγγελέα θα φθάσει -επιτέλους- το πολύ σημαντικό ζήτημα της οδικής ασφάλειας σε μέρος του επαρχιακού οδικού δικτύου της ορεινής Νάξου. Συγκεκριμένα, από τα μέσα Μαρτίου (2 μήνες πριν), ο δρόμος στην περιοχή μεταξύ Κορώνου και Σκαδού είχε κλείσει από κατολισθήσεις βράχων.






Εκείνη την περίοδο υπήρξαν έντονα καιρικά φαινόμενα στην περιοχή, τα οποία και επιδείνωναν την κατάσταση.

Το πρόβλημα όπως φαίνεται,
δεν αντιμετωπίστηκε ποτέ σωστά από τις Aρχές.


Δημιουργήθηκαν έντονα προβλήματα (Δείτε και ΕΔΩ και ΕΔΩ) στην οδική επικοινωνία των χωριών/οικισμων της ορεινής Νάξου, με πρώτο αυτό της μεταφοράς των μαθητών της Κωμιακής.


Αποκορύφωμα αυτής της τραγικής κατάστασης, ήταν η σήμανση του "επίμαχου - επικίνδυνου" (πλην όμως ανοιχτού) τμήματος, η οποία υπήρχε καθ' όλη τη διάρκεια των διακοπών του Πάσχα και ενημέρωνε τους διερχόμενους οδηγούς, ότι παρ' ότι ο δρόμος ήταν ανοιχτός, θεωρείται..."κλειστός" και ότι ΔΙΕΡΧΟΝΤΑΙ ΜΕ ΔΙΚΗ ΤΟΥΣ ΕΥΘΥΝΗ !!!!! Η ύπαρξη τέτοιας σήμανσης με το δρόμο να είναι πρακτικά ανοιχτός, επιβεβαιώνεται και από απαντητικό έγγραφο (αρ. Πρωτ. 1832/12-05-2011) της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου στην Επικεφαλής της Λαϊκής Συσπείρωσης Νάξου & Μικρών Κυκλάδων και δημοτική σύμβουλο, κα. Ευδοκία Ψαρρά

Αυτή η άκρως προκλητική, παράνομη και ανεύθυνη στάση των αρμόδιων Αρχών, τους δύο τελευταίους μήνες, οδήγησε τους κατοίκους σε αγανάκτηση και τους Φορείς και εκπρόσωπους από την Κωμιακή, τη Μέση, το Σκαδό και όχι μόνο...στην παρακάτω ανακοίνωση:


-------------------------------------------------------------------------------------------------

Προς
1. Δήμο Νάξου και Μικρών Κυκλάδων
2. Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου, Τμήμα Τεχνικών Υπηρεσιών
3. Γραφεία Αβάθμιας και Ββάθμιας εκπαίδευσης
4. Δημοτικές παρατάξεις Δήμου Νάξου και Μικρών Κυκλάδων
5. κ. Εισαγγελέα Πρωτοδικών Νάξου
6. ΜΜΕ


ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ - ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Στις 15–5–2011, στο Πνευματικό Κέντρο Κορωνίδας, παρουσία και των: Αντιδημάρχου Δήμου Νάξου και Μικρών Κυκλάδων κ. Αντώνη Μανιού, του εκπροσώπου της Τοπικής Κοινότητας Σκαδού κ. Πάσουλα Μιχάλη και του Προέδρου της Τοπικής Κοινότητας Κορωνίδας κ. Ιάκωβου Μπαρδή, οι παρακάτω υπογράφοντες φορείς, επανεξετάζοντας τα επιπρόσθετα στοιχεία και υλοποιώντας την προηγούμενη απόφαση της 7 Μαϊου 2011, αποφάσισαν τα εξής:

Την Τρίτη 17 Μαίου 2011, ώρα 9.00 π.μ. αντιπροσωπεία των φορέων και όσων υποστηρίζουν την κίνηση :

1. Να προσφύγει στην Εισαγγελία Πρωτοδικών Νάξου για την απόδοση παντός είδους ευθυνών σε κάθε αρμόδιο, για τη μέχρι τώρα αντιμετώπιση του θέματος του αποκλεισμού των ορεινών χωριών της Νάξου, λόγω της κατολίσθησης, στις 19 Μαρτίου 2011, στο δρόμο Κορώνου Σκαδού, καθώς και με ποια λογική και αφού, σύμφωνα με έγγραφο των Τεχνικών Υπηρεσιών της Περιφέρειας Ν. Αιγαίου, ο δρόμος πρέπει να παραμείνει κλειστός, επιτρέπεται η μίσθωση ταξί για τη μεταφορά μαθητών για τις Πανελλήνιες, καθώς και η διέλευση καθόλο αυτό το διάστημα οχημάτων και πεζών μεταξύ των οποίων και μαθητών.

2. Να καταθέσει την καταγγελία, α) στο Δήμο Νάξου και Μικρών Κυκλάδων και β) στις Τεχνικές υπηρεσίες της Περιφ. Ν. Αιγαίου, με παράλληλη συμβολική κατάληψη του Δημαρχείου και του γραφείου της Τεχνικής υπηρεσίας Περιφέρειας.


3. Να ζητηθεί από τους παραπάνω να απαντήσουν υπεύθυνα και έγγραφα, μέσα σε διάστημα πέντε ημερών, για το ποιος έχει την ευθύνη για τα παραπάνω και για το ποιες θα είναι οι άμεσες ενέργειες για την οριστική λύση του προβλήματος.


4. Εάν δεν πάρουμε απάντηση εντός πέντε ημερών, να προχωρήσουμε σε περαιτέρω δυναμικές κινητοποιήσεις, τη μορφή των οποίων θα αποφασίσουμε.


Κορωνίδα 15-5-2011

ΟΙ ΥΠΟΓΡΑΦΟΝΤΕΣ

Πνευματικό Κέντρο Κορωνίδας
Σύλλογος Γυναικών Κορωνίδας
Σύλλογος Γονέων και κηδεμόνων Κορωνίδας
Αντιδήμαρχος κ. Μανιός Αντώνης
Πρόεδρος Κορωνίδας κ. Μπαρδής Ιάκωβος
Εκπρόσωπος Σκαδού κ. Πάσουλας Μιχάλης
Εκπρόσωπος Μέσης κ. Κουτσοκέρης Νικήτας
Επαγγελματίες γονείς και κάτοκοι του Απόλλωνα
Κάτοικοι Κωμιακής, Σκαδού και Μέσης
ΠΑΜΕ, Γραμματεία Νάξου
Κ.Ο. Κωμιακής του ΚΚΕ
Λαϊκή Συσπείρωση Νάξου και Μικρών Κυκλάδων


-------------------------------------------------------------------------------------------------


Είναι πραγματικά πρωτοφανής η ομοφωνία που επικρατησε στο ζήτημα μεταξύ των εκπροσώπων του κοινωνικού ιστού της ορεινής Νάξου.

Πιστεύουμε πως τέτοιες δράσεις είναι η μοναδική γιατρειά στη νοσηρή, αδιάφορη, παράνομη, ανεύθυνη
και διόλου πρωτοφανή στάση της πολιτείας, απέναντι σε κοινωνικά προβλήματα που απειλούν την ευημερία της περιοχής ή ακόμα και την ίδια της ζωή των κατοίκων της.

Ευχόμαστε να υπάρξει παρόμοια ομοφωνία και σε άλλα ζητήματα Δημοσίου Συμφέροντος στην περιοχή...αν και προς το παρόν δε διακρίνεται κάτι τέτοιο...


Υ.Γ. Όποιος γνωρίζει τι ακριβώς έγινε σήμερα (Τρίτη) σχετικά με το θέμα παρακαλείται να το γράψει στην ενότητα "Κυκλοφοριακό - Ρυμοτομία - Πολεοδομία" ή να μας το στείλει.

Πέμπτη 12 Μαΐου 2011

Και το Τοπικό Συμβούλιο "ψηφίζει" μεταφορά λυμάτων..

Πρωτού ακόμα πάρει θέση ο Σύλλογος Κορωνίδας για τη μεταφορά των λυμάτων, το Τοπικό Συμβούλιο Κορωνίδας, είχε ήδη μιλήσει για "άμεση μεταφορά λυμάτων". Συγκεκριμένα από την 1η Φεβρουαρίου 2011, το Συμβούλιο είχε εκδόσει την ακόλουθει ομόφωνη απόφαση (κλικ στην εικόνα για μεγέθυνση):




Όμως όλα αυτά, είναι μόνο στα χαρτιά.




Στην πράξη, για άλλη μία φορά, φαίνεται να μην έχει γίνει τίποτα. Έχουν περάσει τρεις μήνες από τη λήψη αυτής της απόφασης και από ό,τι φαίνεται η μεταφορά λυμάτων των ΒΙΟΚΑ Απόλλωνα και Κωμιακής, δεν έχει μπει στον προϋπολογισμό του Δήμου.



Αντίθετα όπως καταγγέλει, μέλος του τοπικού συμβουλίου Κορωνίδας μέσα από ανακοίνωση που έστειλε σε αρκετά τοπικά ΜΜΕ:



'' ο πρόεδρος ψήφισε το ''κουτσουρεμένο'' από τη Δημοτική Αρχή τεχνικό πρόγραμμα που είχαμε καταρτίσει, με αποτέλεσμα τα λίγα έργα που είχαμε εντάξει σε αυτό, να μη μπορούν να υλοποιηθούν με αυτές τις χρηματοδοτήσεις.''





Έπεται συνέχεια...

Τετάρτη 6 Απριλίου 2011

κ. Δήμαρχε τι απαντάτε στο Σύλλογο Κορωνίδας;

Στην ιστοσελίδα του Συλλόγου Κορωνίδας διαβάσαμε την ακόλουθη ανακοίνωση, η οποία αναρτήθηκε στις 11 Μαρτίου 2011:






Θέμα: Ο ΒΙΟΛΟΓΙΚΟΣ ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΑΠΟΛΛΩΝΑ ΚΑΙ ΤΗΣ ΚΩΜΙΑΚΗΣ


Κύριε Δήμαρχε,


Στις προεκλογικές σας εξαγγελίες και δεσμεύσεις, πρώτη προτεραιότητα είχατε θέσει (μεταξύ άλλων), και την αντιμετώπιση του έντονου, άμεσου και χωρίς χρονοτριβή επίλυση του προβλήματος των βιολογικών Καθαρισμών του Απόλλωνα και της Κωμιακής.


Είναι σε όλους γνωστό ότι ο Βιολογικός Καθαρισμός του Απόλλωνα, ήταν μία αποτυχία. Κάθε χρόνο παρουσιάζεται εντονότατο πρόβλημα, ιδίως του θερινούς μήνες, που τότε χρειάζεται να λειτουργεί λόγω της μετάβασης εκεί παραθεριστών.


Για να γίνει η μεταφορά του, όπως έχουμε πληροφορηθεί, θ' απαιτηθεί πολύς χρόνος.


Χρειάζεται επομένως μία προσωρινά, αλλά άμεση αντιμετώπιση του προβλήματος,
με την μεταφορά των λυμάτων. Ζητάμε από εσάς απάντηση, εάν ο Δήμος έχει προβεί στις απαραίτητες εκείνες ενέργειες, ώστε να βρεθεί ο κατάλληλος τόπος απόθεσης των λυμάτων και εάν η εργασία αυτή θα έχει ολοκληρωθεί πριν από την έναρξη του επερχόμενου θέρους.

Το ίδιο ισχύει και για την Κωμιακή. Η κατασκευή προ ετών μίας, στην ουσία, δεξαμενής συλλογής λυμάτων, στο κάτω μέρος του χωριού, όχι μόνο δεν έλυσε το πρόβλημα, αλλά δημιούργησε μέγα πρόβλημα κακοσμίας, σε όσους επιχειρήσουν να σεργιανίσουν στον αμαξιτό δρόμο της Κωμιακής ή να καθίσουν στη βεράντα ή την αυλή τους.


Να ληφθεί σοβαρά υπόψη από όλους, ότι και οι δύο Βιολογικοί αποτελούν άμεσο κίνδυνο μετάδοσης ασθενειών (συγκέντρωση πλήθους κουνουπιών, επαφή με τα λύματα κ.λπ.), επί πλέον ότι, ο Βιολογικός της Κωμιακής καταλήγει στη θαλάσσια περιοχή του Απόλλωνα με συνέπεια τη (επί πλέον) μόλυνση της θάλασσας.


Ζητάμε να μας ενημερώσετε εάν θα προβείτε σε σχετικές ενέργειες, και να αντιμετωπίσετε άμεσα τα υπαρκτά αυτά προβλήματα, ώστε και εμείς να ενημερώσουμε τα μέλη μας μέσω της εφημερίδας ΚΟΡΩΝΙΔΑ και μέσω των ιστοσελίδων του διαδικτύου.


Για το ΔΣ.

Ο Πρόεδρος

Βασίλης Αλιμπέρτης


Η Γραμματέας

Σοφία Κορρέ


Τα μέλη

Σία Κρητικού, Ευανθία Κορρέ, Γιάννης Φραγκίσκος, Εμμανουήλ Ασωνίτης, Στέφανος Ανδρής.



Σχόλια Blog

Είναι ίσως η πρώτη φορά που επίσημα, ένας Σύλλογος της περιοχής, μιλά για μεταφορά των λυμάτων και ΔΕ συναινεί σε παράνομες, σπάταλες και ατελέσφορες επισκευές του ΒΙΟ.ΚΑ. Απόλλωνα, οι οποίες υποτίθεται πως γίνονταν τόσα χρόνια.


Θέλουμε να πιστεύουμε, ότι η νέα Δημοτική Αρχή, δε θα ακολουθήσει τις λανθασμένες και καταστροφικές για την περιοχή επιλογές του προηγούμενου Δημάρχου.

Θέλουμε να πιστεύουμε πως
, όπως ο Σύλλογος Κορωνίδας, έτσι και η νέα Δημοτική αρχή, έχει αντιληφθεί ότι η "επισκευή" της παράνομης αυτής εγκατάστασης, είναι και σπάταλη, και παράνομη και πρακτικά αδύνατη.
Η μεταφορά δηλαδή των λυμάτων, είναι η μόνη αποτελεσματική και νόμιμη λύση.


Περιμένουμε λοιπόν την απάντηση του κ.Δημάρχου

Περιμένουμε ακόμα και την αναδημοσίευση αυτής της απάντησης στην εφημερίδα και την ιστοσελίδα του Συλλόγου Κορωνίδας, συνοδευόμενη από μία τεκμηριωμένη κρίση αυτής της απάντησης από το ΔΣ του Συλλόγου ή από κάποιον συντάκτη της εφημερίδας. Πιστεύουμε ότι η εφημερίδα είναι ικανή και πρέπει να πάψει να αναπαράγει στείρες τις δηλώσεις ανθρώπων και θεσμών που αποδεδειγμένα με τις δηλώσεις τους παραπληροφορούσαν τους πολίτες σχετικά με το θέμα, τα τελευταία 17 χρόνια.

Πέμπτη 31 Μαρτίου 2011

"Κακοκαιρία" στον Απόλλωνα



Δε μιλάμε μονάχα για την κακοκαιρία που βλέπετε παραπάνω. Μιλάμε για την "κακοκαιρία" που επικρατεί γενικότερα στην περιοχή του Απόλλωνα σε σχέση με συμπεριφορές ανθρώπων και λειτουργίες

Όπως φαίνεται:

  • Ο Απόλλωνας χρειάζεται ένα λιμενικό έργο προστασίας της ακτογραμμής. Όχι ένα λιμάνι - Αλιευτικό Καταφύγιο, που θα καταστρέψει τον όρμο και την περιοχή. Δυστυχώς αυτό, δεν έχει γίνει αντιληπτό από τις αρχές, αλλά ούτε και από το Σύλλογο Απολλωνιατών, ο οποίος συνεχίζει να κινείται προς λάθος κατεύθυνση, εις βάρος της ανάπτυξης και βιωσιμότητας του οικισμού. Κανείς τους δεν αντιλαμβάνεται τις ουσιαστικές διαφορές μεταξύ αυτών των δύο λιμενικών έργων.
  • Η πολιτεία κατασκεύασε, διατηρεί και προσπαθεί μάταια να επισκευάσει, έναν παράνομο ΒΙΟ.ΚΑ., τον οποίο τον κουκουλώνει στην κυριολεξία η θάλασσα, καταστρέφοντας όλον τον μηχανολογικό εξοπλισμό του (Δείτε το παραπάνω βίντεο στο 3:58). Έτσι κάθε καλοκαίρι κολυμπάμε στα λύματά μας.

Σήμερα (2011) η πολιτεία εξακολουθεί να μοιάζει τόσο απομακρυσμένη από τα προβλήματα του οικισμού, που οι κάτοικοί της, τα επιλύουν κατά πώς κρίνουν αυτοί. Κάπως έτσι λέγεται ότι κάποιοι έβαλαν φωτιά σε όλες τις φερτές ύλες που είχαν εναποθέσει τα κύματα και ο ποταμός στην ακτή του Απόλλωνα. Οι φωτογραφίες μιλούν από μόνες τους, ενώ ο Δήμος Νάξου και μικρών Κυκλάδων, φαίνεται να αντέδρασε (ΑΝ αντέδρασε) καθυστερημένα (μόλις την Τρίτη που μας πέρασε).




Πηγές:http://koronida.blogspot.com,
http://www.naxos-news.gr

Υ.Γ. Ευχαριστούμε τους bloggers για το επιπλέον υλικό και τα links.

Σάββατο 15 Ιανουαρίου 2011

Πάλι καλά που δεν αθωώθηκαν...

"Αναβλήθηκε η δίκη για ρύπανση θαλάσσιας περιοχής τον Αύγουστο 2007 από το ΒΙΟ-ΚΑ Απόλλωνα. Η δίκη ήταν προγραμματισμένη την Πέμπτη 13 Ιανουαρίου και αναβλήθηκε για τις 7 Δεκεμβρίου 2011, επειδή δεν παρέστη ο βασικός μάρτυρας, Νίκος Λεβογιάννης (Μηχανικός), όπως είπε στη Naxos News, ο πρώην δήμαρχος Δρυμαλίας, Γιάννης Μπαρδάνης.



Σημειώνεται, ότι ο κ. Μπαρδάνης, κατονομάζεται συνυπεύθυνος της προκληθείσας ρύπανσης ως επικεφαλής του πρώην δήμου στου οποίου την ευθύνη ήταν ο ΒΙΟ-ΚΑ Απόλλωνα. Υπαίτιος, από τις αρμόδιες υπηρεσίες ελέγχου, χαρακτηρίζεται, ο τότε προϊστάμενος της Τεχνικής Υπηρεσίας του πρώην δήμου ως αρμόδιος για τη λειτουργία του ΒΙΟ-ΚΑ.


Τι λέει ο βασικός μάρτυρας για την απουσία του από τη δίκη;


Ο Μηχανικός, Νίκος Λεβογιάννης, απαντώντας στη Naxos News στο ερώτημα γιατί δεν παρέστη στο δικαστήριο, δήλωσε, ότι ουδέποτε έλαβε τη σχετική πρόσκληση. Μετά την πληροφόρηση που είχε από τη Naxos News για αναβολή της δίκης, ζήτησε από δικηγόρο της Σύρου να πληροφορηθεί τι έγινε σχετικά. Έτσι, μας ενημέρωσε, ότι η πρόσκλησή του ως μάρτυρας, όπως πληροφορήθηκε, είχε σταλεί στο Ηράκλειο Κρήτης και όχι στο Ηράκλειο Αττικής όπου διαμένει, από όπου το Αστυνομικό Τμήμα είπε, όπως ήταν αναμενόμενο, ότι το συγκεκριμένο πρόσωπο, είναι άγνωστο.

Ο κ. Λεβογιάννης, εξέφρασε στη Naxos News τον έντονο προβληματισμό του για το λάθος που έγινε για την πόλη διαμονής του, αφού όπως είπε, τα ακριβή στοιχεία του έχουν κατατεθεί επανειλημμένως σε πολλές υπηρεσίες. Επισήμανε μάλιστα, ότι μόνο για πολύ σοβαρό λόγο θα απουσίαζε από τη δίκη."

Πηγή: Naxos-News


Μετά από αυτά εμείς τι να πούμε;



Θα θέλαμε απλώς να σας γνωστοποιήσουμε ότι ο "τότε" Προϊστάμενος των Τεχνικών Υπηρεσιών που κατηγορείται, ακούγεται πως θα οριστεί από τη σημερινή Δημοτική Αρχή, να αναλάβει αποκλειστικά την επίλυση του Βιο-Βόθρου του Απόλλωνα !!!!!!!!!!

Ένα πρόβλημα 18 χρόνων, η Δημοτική Αρχή θα το αναθέσει σε αυτόν, που δεν ήταν ικανός να το επιλύσει επί 10 και πλέον συναπτά έτη!!!! (Ήταν προϊστάμενος από το 2000)


Μπράβο στο Νέο Δήμο (εάν κάνει αυτά που ακούγονται)
Μπράβο στην εισαγγελία.
Φυσικά μπράβο στον πρώην Προϊστάμενο.

και πάνω από όλα...


Μπράβο σε όλους ΕΜΑΣ

που πάμε στις δουλίτσες μας, πίνουμε το καφεδάκι μας, κάνουμε τις καθημερινές μας υποχρεώσεις, καθόμαστε μπροστά από την τηλεόραση, την εφημερίδα ή τον υπολογιστή μας και κοιτάζουμε αν
οι άλλοι έλυσαν τελικά τα δικά μας προβλήματα.


Όσο για τον πρώην Δήμαρχο και πρώην Προϊστάμενο του Δήμου Δρυμαλίας λέμε να τους ευχηθούμε για το 2011 αυτό που ήδη ξέρουν:


"Και του χρόνου κατηγορούμενοι"




Υ.Γ. Οι φωτογραφίες είναι από τη ρύπανση πριν 3,5 χρόνια για την οποία γίνεται η συγκεκριμένη δίκη. Υπάρχουν και άλλες δίκες σε εκκρεμότητα. Όσο για την τελευταία ρύπανση και τον χαμό που έγινε στις 18 Αυγούστου 2010 επιφυλασσόμαστε. Η καθυστέρηση οφείλεται περισσότερο στο ότι ο "τεχνικός" μας παραδόξως για την εποχή...έχει δουλειά, παρά σε τεχνικά ζητήματα. Θα επανέλθουμε όμως και ελπίζουμε να σας αποζημιώσουμε.