Με ανακοίνωσή τους, η Περιβαλλοντική Κίνηση Νάξου και ο Πολιτιστικός Οργανισμός Δήμου Δρυμαλίας αναβάλλουν την αυριανή συνάντηση που θα γινόταν στην Κωμιακή γιατί τους πρόλαβε η..."κατσιφόρα στο Μαυρομάρι":
Παρασκευή 22 Ιανουαρίου 2010
Αναβολή της ημερίδας των Α.Π.Ε. για την 31/01
Δευτέρα 18 Ιανουαρίου 2010
Συζήτηση - Ενημέρωση για τις Α.Π.Ε. στην Κωμιακή
Το Σάββατο στις 23 Ιανουαρίου 2010 και ώρα 18:00, στο Πνευματικό Κέντρο Κωμιακής, θα πραγματοποιηθεί εκδήλωση - συζήτηση για τις Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας σε σχέση με τη Νάξο.
Η εκδήλωση είναι μία πρωτοβουλία της ΠΕριβαλλοντικής ΚΙνησης Νάξου (ΠΕ.ΚΙ.Ν.) και του Πολιτιστικού Οργανισμού Δήμου Δρυμαλίας Νάξου (Π.Ο.Δ.Δ.Ν.).
Οι ομιλητές θα είναι οι ακόλουθοι:

- - Ο κ.Γιακουμής Ιάκωβος (Χημικός Μηχανικός),
- - ο κ.Βασίλειος Θεωνάς (Φυσικός, Μελετητής Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων) και
- - ο κ. Μαβής Αλέξανδρος (Βιοτεχνολόγος, Περιβαλλοντολόγος, εκπρόσωπος του Δικτύου Οικολογικών Οργανώσεων Αιγαίου)
Δε γνωρίζουμε βέβαια τι θα πρωτοσυζητηθεί, μιας και τα ζητήματα με τις Α.Π.Ε. είναι πολλά, μεγάλα και άλυτα.
Όπως και να έχει, η ΠΕ.ΚΙ.Ν. επιτέλους ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΙ ΔΡΑΣΗ γεγονός που είναι πολύ θετικό.
Αυτό βέβαια που δε γνωρίζουμε , είναι το "ποιος είναι ο κ.Βασίλειος Θεωνάς;" Ειλικρινά τρομάζουμε στην ιδέα του να είναι ο ίδιος που θα ήθελε να συντάξει πέρυσι τη "στημένη" Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων για τη νομιμοποίηση του Βιο-Βόθρου του Απόλλωνα. Θυμηθείτε ΕΔΩ (2ο έγγραφο), την οικονομική προσφορά "εκείνου" του κ.Θεωνά. Αν πράγματι είναι ο ίδιος, ελπίζουμε απλώς να έχει αλλάξει νοοτροπία και να ενδιαφέρεται περισσότερο για την επιστήμη, τη γνώση και το κοινωνικό συμφέρον, παρά να επιδιώκει "περίεργες συνεργασίες" με τον Δήμο Δρυμαλίας.
Κυριακή 3 Ιανουαρίου 2010
Νέα χρονιά...νέα blogs!
Καλή χρονιά λοιπόν σε όλους!
Ούτε που καταλάβαμε πώς πέρασαν τα μισά Χριστούγεννα! Λίγο οι διακοπές, λίγο το "τρέξιμο" με τα νέα μας blog και να 'μαστε!
Δείτε τα στις παρακάτω διευθύνσεις:
Όπως θα δείτε μεταξύ τους "συνδέονται" και εμφανισιακά έχουν σχεδιαστεί σαν να είναι το ένα "υπο-ενότητα" του άλλου.
Αρχικά ξεκινήσαμε να το κάνουμε γιατί πιστεύαμε ότι το θέμα είχε "στριμωχτεί" στην ενότητα "Αιολικό Πάρκο στην περιοχή της Κωμιακής". Από ό,τι φάνηκε είχε στριμωχτεί ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ. Δυστυχώς δεν καταφέραμε να μεταφέρουμε τα σχόλια της συγκεκριμένης ενότητας στα νέα blogs. Προς το παρόν είναι τεχνικώς αδύνατο.
Ήδη όμως, έχουμε αναρτήσει σχεδόν όλα τα παλιά στοιχεία που είχαμε, με καλύτερη παρουσίαση (φωτογραφίες, 3d χάρτες, βίντεο κ.λπ.) ενώ υπάρχουν και αρκετά νέα στοιχεία, ιδιαίτερα για το Αιολικό Πάρκο Κορώνου. Θέλουμε να πιστεύουμε πως σύντομα θα αποκαλύψουμε και τα υπόλοιπα στοιχεία για το Αιολικό Πάρκο της Κορώνου. Από τα όσα έχουμε δει μέχρι σήμερα η αλήθεια είναι ότι δυσκολευόμαστε να καταλάβουμε πώς είναι δυνατόν η αίτηση αναστολής να απορρίφθηκε από το ΣτΕ. Επιφυλασσόμαστε βέβαια γιατί ακόμα δεν γνωρίζουμε όλα τα στοιχεία. Πολύ φοβόμαστε όμως πως ο δικηγόρος των προσφευγόντων δεν ενδιαφέρεται όσο θα έπρεπε, προκειμένου να κερδίσει τη δίκη. Ανεξαρτήτως βέβαια του αποτελέσματος της δίκης, το σημαντικότερο είναι ότι από αυτά που έχουμε δει μέχρι σήμερα, διαπιστώνουμε ότι τα "συμφέροντα" του Δήμου είτε βρίσκονται σε τεντωμένο σκοινί, είτε (άλλες φορές) ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ.
Θα χαρούμε πολύ να συμμετέχετε και εσείς στον προβληματισμό και τις συζητήσεις που θα γίνουν για τα αιολικά πάρκα και υποσχόμαστε πως σύντομα θα αναδείξουμε ακόμα περισσότερο, τα λάθη και τις παραλείψεις που έχουν γίνει στο Αιολικό Πάρκο Κορώνου.
Ευχαριστούμε θερμά όσους βοήθησαν για να στήσουμε αυτό το blog...
Δε θα τα είχαμε καταφέρει ποτέ μόνοι μας, αφού δεν είχαμε ασχοληθεί ποτέ πριν τόσο εμπεριστατωμένα με τις ονομασίες των βουνοκορφών της Νάξου, με την πράσινη ανάπτυξη, με την κλιματική αλλαγή και με τις ανεμογεννήτριες. Η συμβολή τους, η παροχή πληροφοριών και ντοκουμέντων, όπως μπορούν να δουν και μόνοι τους, ήταν καθοριστική. Να είστε όλοι καλά.
Ευχαριστούμε τέλος και τους νέους μας συνεργάτες οι οποίοι δέχτηκαν και θα μας βοηθήσουν ώστε, όλοι μαζί, να μάθουμε περισσότερες αλήθειες για την Αιολική Ενέργεια, τις Α.Π.Ε. την Ορνιθοπανίδα της Νάξου κ.λπ. Περιμένουμε τις προτάσεις σας και τις παρατηρήσεις σας στην αντίστοιχη σελίδα του νέου μας blog (εμείς το βλέπουμε σαν ένα blog).
Γενικότερα πιστεύουμε ότι είναι ένα θέμα που πρέπει να απασχολήσει την κοινωνία της Νάξου και για αυτό κρίναμε σκόπιμο ότι ένα τέτοιο blog έπρεπε να υπάρξει, προκειμένου δοθεί στο θέμα και η ανάλογη "σημασία"
χρόνια πολλά και καλή χρονιά σε όλους!
Δευτέρα 14 Δεκεμβρίου 2009
Κωμιακή: Άρχισε ο προβληματισμός για τα Αιολικά Πάρκα...
Στις 11 του Δεκέμβρη 2009, διοργανώθηκε με πρωτοβουλία της Κ.Ο.Β. Κωμιακής του ΚΚΕ, συζήτηση για τα αιολικά πάρκα. Σε αυτή συμμετείχαν πέραν των διοργανωτών:
- Το Τοπικό Συμβούλιο Κορωνίδας,
- ο Σύλλογος Γυναικών Κορωνίδας και
- ο Αθλητικός Όμιλος Κορωνίδας

Κατά τη γνώμη μας, η προσπάθεια αυτή είναι εξαιρετικά ωφέλιμη για την ευαισθητοποίηση και την ενημέρωση των μονίμων κατοίκων σχετικά με τις επιπτώσεις (θετικές & αρνητικές) τέτοιων έργων. Σε τελική ανάλυση ΑΥΤΟΙ θα..."λουστούν" τις περισσότερες επιπτώσεις και μάλιστα πρώτοι από όλους.
Αν και δε γνωρίζουμε λεπτομέρειες για το περιεχόμενο της συζήτησης, θα θέλαμε να δούμε και άλλες ανάλογες προσπάθειες στο μέλλον. Ίσως δε, αυτή η κίνηση της Κ.Ο.Β Κωμιακής του ΚΚΕ να..."ξυπνήσει" και την ΠΕριβαλλοντική ΚΙνηση Νάξου που θα έπρεπε να είχε ήδη οργανώσει αντίστοιχες συζητήσεις. Αλήθεια τι περιμένει; Πέρυσι τον Νοέμβρη οργανώθηκε αντίστοιχη συζήτηση από τον ΣΥΡΙΖΑ στην Απείρανθο. Φέτος η Κωμιακή και η Κ.Ο.Β. ΚΚΕ φαίνεται να μπαίνει δυναμικά στον προβληματισμό για τα Αιολικά Πάρκα στη Νάξο. Η ΠΕ.ΚΙ.Ν. πότε περιμένει να ασχοληθεί με το θέμα; Μήπως ακόμα..."παρακολουθεί από κοντά και με έντονο ενδιαφέρον το θέμα του Βιολογικού Καθαρισμού του Απόλλωνα" - όπως είχε δηλώσει στις 14-02-2009 - και δεν προλαβαίνει;
Παρ' ότι, βέβαια, δυσκολευόμαστε να αντιληφθούμε την έννοια της "φθηνής...λαϊκής κατανάλωσης" στην οποία αναφέρεται η Κ.Ο.Β. ΚΚΕ, θεωρούμε πως και η ανακοίνωση αλλά και η προσπάθεια είναι εξαιρετικά θετικές ενδείξεις ενός σοβαρού και αξιόλογου προβληματισμού των Κωμιακιτών. Ίσως οι τοπικές οργανώσεις/σύλλογοι & ομοσπονδίες της Κωμιακής, σε αυτό το θέμα, να πρέπει να αποτελέσουν παράδειγμα και για όλους τους υπόλοιπους Ναξιακούς Συλλόγους και φορείς, μιας και φαίνεται ότι οι...διαθέσεις για εγκατάσταση των Αιολικών Πάρκων στη Νάξο είναι..."άγριες"...
Εμείς από την πλευρά μας, θα βοηθήσουμε όσο μπορούμε στο να υπάρξει μία..."ισορροπημένη" και πλουραλιστική ενημέρωση. Επιφυλασσόμαστε...
Δευτέρα 16 Φεβρουαρίου 2009
ΔΩΣΤΕ ΤΑ ΟΛΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΝΕΜΟΓΕΝΝΗΤΡΙΕΣ
Για να τοποθετηθούν Α/Γ στη Νάξο φαίνεται πως....δεν υπάρχει άλλος τρόπος παρά μόνο:
- Γκρεμίζοντας τα ιστορικά γεφύρια μας.
- Καταπονώντας (άρα υποβαθμίζοντας) τους επαρχιακούς δρόμους.
- Σκάβοντας τεράστιες εκτάσεις από τα βουνά μας.
- Παραβιάζοντας για πάντα "προστατευόμενες" περιοχές Κυρηγμένων Ιστορικών Μνημείων.
- "Εξαφανίζοντας" αρχαία μνημεία στο βωμό της..."ανάπτυξης".
- Αγνοώντας επιδεικτικά κάθε Ευρωπαϊκό Χάρτη με ζώνες προστασίας NATURA2000 και κάθε πιστοποιημένο Χάρτη που "προειδοποιεί" για τις παραπάνω φωτογραφίες.
- Αδιαφορώντας για την ηχητική όχληση που θα δημιουργούν σε κοντινούς οικισμούς τη στιγμή μάλιστα που μέχρι τώρα δεν υπήρχε παρόμοια όχληση από άλλη δραστηριότητα. (Οι κάτοικοι δηλαδή τη νύχτα έχουν συνηθίσει να μην ακούγεται τίποτα...)
- Αδιαφορώντας για το αν οι γειτονικοί οικισμοί των Α/Π είναι παραδοσιακοί.
- Αρνούμενοι πως υπάρχει ζήτημα οπτικής όχλησης.
- Αρνούμενοι πως υπάρχει ζήτημα ηλεκτρομαγνητικής ακτινοβολίας.
- Αδιαφορώντας για τον αφανισμό συγκεκριμένων πουλιών.
- Παραβαίνοντας επιδεικτικά τους περισσότερους Νόμους.
Άραγε δεν μπορούσε να έχει αποφευχθεί τίποτα από τα παραπάνω;;;;;
Άραγε προσπάθησαν για το καλύτερο;;
Άραγε όπου κατασκευάζονται Αιολικά Πάρκα συμβαίνουν ΟΛΑ τα παραπάνω;;;;
Άραγε υπάρχουν και χειρότερα;;;;
Ήδη λόγω του ελλιπούς σχεδιασμού κατασκευής του Α/Π της Κορώνου φαίνεται να υποβαθμίζεται το φυσικό περιβάλλον, το πολιτιστικό περιβάλλον και η ποιότητα ζωής μας. Ακόμα όμως και αν δεν μας μείνει ούτε η...αξιοπρέπεια, θα μας έχουν μείνει "σίγουρα" οι...Ανεμογεννήτριες της Κορώνου.
Διαβάστε και δείτε στην ενότητα Αιολικό Πάρκο, λεπτομέρειες για τα τελευταία "κατορθώματα" των..."σχεδιαστών" αυτού του έργου (Πατήστε ΕΔΩ) και αναλογιστείτε τα "κατορθώματα" που θα δούμε αν τολμήσουν να ξεκινήσουν Αιολικό Πάρκο στην Κωμιακή.
Δευτέρα 9 Φεβρουαρίου 2009
Και ξανά...ΑΙΣΧΟΣ
Οι εξελίξεις στο ΒΙΟ.ΚΑ. Απόλλωνα & Κωμιακής είναι ραγδαίες (Δείτε στην Τοπική Επικαιρότητα και στο e-Καφενείο). Αξίζει όμως να δούμε τις τακτικές που εφαρμόζονται ώστε να καλλιεργηθεί η εντύπωση περι "υπονόμευσης" των έργων στη Νάξο και του Δ.Δρυμαλίας. Αυτό αφήνει να εννοηθεί ο κ.Μπαρδάνης (Δήμαρχος Δρυμαλίας) στην τελευταία συνέντευξη που έδωσε για τον ΒΙΟ.ΚΑ. Απόλλωνα στα "Νέα του Απόλλωνα" (Δείτε την ΕΔΩ). Το ίδιο όμως υπονοείται και από τον κ. Μ.Μανωλά, που κατέχει θέση εξουσίας. Το δυστύχημα είναι ότι όλα αυτά δημοσιεύονται και αναπαράγονται ΕΥΧΑΡΙΣΤΩΣ και χωρίς καμία κριτική ή διευκρινιστική ερώτηση (όπως φαίνεται) από τα Τοπικά ΜΜΕ.
Χαρακτηριστικό Παράδειγμα το πρωτοσέλιδο και το ΑΝΥΠΟΓΡΑΦΟ άρθρο του σημερινού φύλλου (09/02/2009) της εφημερίδας "Κυκλαδική", στο οποίο ο......"δημοσιογράφος"...προσπαθεί να παρουσιάσει το "ποτήρι" του Αιολικού Πάρκου Κορώνου μισογεμάτο αντί για μισοάδειο. Αν και η προσπάθεια χρησιμοποιεί αρκετούς λαϊκισμούς και ανακρίβειες, παραμένει να είναι εντυπωσιακή.
Όπως ακριβώς και στα τελευταία "Νέα του Απόλλωνα", έτσι και σε αυτή την Κυκλαδική, κάνει την εμφάνισή της με περισσό θράσος η στρατευμένη "δημοσιογραφία". Συγκεκριμένα, πέραν του ότι η επιχειρηματολογία του εν λόγω κειμένου βασίζεται κατα κόρον σε..."δηλώσεις" των "γνωστών αρχόντων" του νησιού και σε κουτσομπολίστικο ρεπορτάζ του τύπου "ρωτήσαμε ειδικούς", αποφεύγοντας να αναφερθούν σε οτιδήποτε ΓΡΑΠΤΟ που να αποδεικνύεται, είναι ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ ΑΠΟ ΠΛΕΥΡΑΣ ΤΗΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑΣ, να προσπαθεί να πολώσει το κλίμα (Αθήνα εναντίον επαρχίας) και να στιγματίσει με τέτοιο τρόπο 2-3 ανθρώπους που σε τελική ανάλυση ΑΣΚΟΥΝ ΝΟΜΙΜΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥΣ.
Μήπως να αρχίσουμε να υποθέσουμε ότι τελικά τα τοπικά μέσα εξαρτώνται άμεσα από την εξουσία;
Μήπως θα είμαστε υπερβολικοί αν υποθέσουμε πως σε περίπτωση που τα τοπικά μέσα δεν "κάνουν πλάτες" στους εκάστοτε τοπικούς άρχοντες (οι οποίοι εν προκειμένω χάνουν τη γη κάτω από τα πόδια τους), δε θα μπορέσουν ΠΟΤΕ ξανά να "φιλοξενούν" συνέντευξή ΑΥΤΩΝ. Μήπως δηλαδή εξαγοράζουν αποκλειστικές συνεντεύξεις των τοπικών αρχόντων με αντάλλαγμα τη στήριξή των "πολιτικών" τους αποφάσεων;
Δυστυχώς το κοινωνικό-πολιτικό σύστημα πάσχει σοβαρά και επικίνδυνα ακόμα και εις βάρος της νομιμότητας και της ελευθερίας της γνώμης.
Καταδικάζουμε την επίθεση εναντίων των προσφευγόντων, η οποία γίνεται για πολλοστή φορά (Λιμάνι Χώρας - Απόλλωνα - ΒΙΟ.ΚΑ.) και καταδικάζουμε την χρήση των ΜΜΕ από την εξουσία σαν προπαγανδιστικό μέσο. Καμαρώστε ΑΝΥΠΟΓΡΑΦΟ Άρθρο (και μετά λένε εμάς ανώνυμους, που έτσι κι αλλιώς δεν μπορούμε να κάνουμε διαφορετικά λόγω της τεχνολογίας):
Η απάντηση ήταν άμεση από τρεις από τους προσφεύγοντες. Διβάστε τη παρακάτω:

Και πάλι Αίσχος.
Κυριακή 3 Αυγούστου 2008
Αιολικό Πάρκο στην περιοχή της Κωμιακής
Νέες - Συγκλονιστικές φωτογραφίες...
...Αποκαλύπτουν
(Πατήστε ΕΔΩ)
Στο αμέσως επόμενο σχόλιο, μπορείτε να διαβάσετε μία υποτυπώδη επεξήγηση του χάρτη, ενώ ακολουθούν και απαντήσεις στα ερωτήματα που δημιουργούνται.
Η συγκεκριμένη ενότητα (ανάρτηση) άνοιξε για 3 βασικούς λόγους:
- Το θέμα ενός Αιολικού Πάρκου στα βουνά κοντά στην Κωμιακή και τον Απόλλωνα, είναι πολύ σημαντικό γιατί πρόκειται για ένα έργο που θα επηρεάσει την περιοχή (θετικά ή αρνητικά) για τα επόμενα 50 έτη. Άρα πρέπει να συζητηθεί και πρέπει οι μόνιμοι κάτοικοι να γνωρίζουν.
- Παγκοσμίως επικρατεί μία σύγχυση για το αν οι ανεμογεννήτριες ωφελούν ή βλάπτουν το περιβάλλον. Στο διαδίκτυο (Internet) κυκλοφορούν αμέτρητα άρθρα (επιστημονικά και μη) σχετικά με τις αρνητικές επιπτώσεις των ανεμογεννητριών στο περιβάλλον καθώς και άρθρα τα οποία αντικρούουν αυτές τις "συκοφαντίες" όπως τις χαρακτηρίζουν εις βάρος της αιολικής ενέργειας, οι οποίες μάλιστα ισχυρίζονται πως προέρχονται από το "χώρο" των εταιρειών που παράγουν ενέργεια με εξόρυξη του άνθρακα.
- Διαπιστώνεται ότι υπάρχει μία τάση, αυτή η συζήτηση να μεταφερθεί και εδώ στο blog. Καλό θα ήταν βέβαια, να γίνει κάτω από το πρίσμα των τοπικών αναγκών της περιοχής (Κωμιακής). Ας μη λύσουμε μέσα από αυτό το blog μία παγκόσμια διαφωνία. Ας αποφασίσουμε απλώς εμείς τι θα κάνουμε στη συγκεκριμένη περίπτωση. Για να μη γεμίσει η ενότητα των τοπικών ειδήσεων με πληροφορίες σχετικά με ανεμογεννήτριες, παρακαλείσθε από εδώ και στο εξής να γράφετε σχόλια, πραπομπές και άλλες σχετικές πληροφορίες ΕΔΩ.(Συμπεριλαμβανομένου και των σχετικών ειδήσεων)

Η παραπάνω φωτογραφία απεικονίζει μία άποψη της δυτικής πλαγιάς του βουνού που θα τοποθετηθούν 4 από τις 9 Ανεμογεννήτριες (Α/Γ), ακριβώς πάνω από το χωριό της Κορώνου. Για να δείτε την παρουσίασή τους ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ
Δείτε επίσης το χάρτη της Ορνιθολογικής Εταιρείας που ακολουθεί και απεικονίζει πέρα από τις Σημαντικές Περιοχές για τα Πουλιά (ΣΠΠ ή IBA στα αγγλικά), τις διαδρομές των πουλιών (όρνεων) που διασχίζουν τη Νάξο και οι οποίες έχουν καταγραφεί για λογαριασμό της Ορνιθολογικής Εταιρείας από τον κ. Ν.Προμπονά. Πιστεύουμε πως είναι εξαιρετικά ενδιαφέρον να συγκρίνετε το συγκεκριμένο χάρτη, με το χάρτη Natura 2000 και με το χάρτη που δείχνει το "πού" θα μπουν Αιολικά Πάρκα στη Νάξο. Τα σχόλια δικά σας...

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ 15-01-2009
Παρακάτω σας παρουσιάζουμε τις φωτογραφίες που μας έστειλε ο blogger "maria" για το "πώς" γίνεται η μεταφορά των ανεμογεννητριών μέσα από τα χωριά της Νάξου. Δείτε την Νταλίκα μέσα στα στενά της Νάξου:
Επίσης για όσους δεν μπορούν να συνειδητοποιήσουν για τι μιλάμε ΑΣ ΔΟΥΝ ΑΥΤΟ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ (ΕΔΩ), το οποίο έχει ανακαλύψει (& αναρτήσει) εδώ και μήνες ο blogger Τσίτσος.
Πέρα όμως από αυτά και τους ενδεχόμενους κινδύνους που κρύβει η μεταφορά, παρακάτω μπορείτε να δείτε ήδη τις καταστροφές που με μεγάλο θράσος έχει προκαλέσει σε δημόσια περιουσία (ιστορικό γεφύρι Χαλκείου) η εταιρεία "Αιολικό Πάρκο Α.Ε.". Φυσικά το Επαρχείο κάνει τα στραβά μάτια...:

Το ίδιο γεφύρι δείτε το τραβηγμένο από κάτω:
Το πιο τρομακτικό από όλα δεν είναι η καταστροφή που ήδη φαίνεται ότι έχει προκληθεί στο στηθαίο του γεφυριού. Το πιο τρομακτικό είναι η καταστροφή που ενδέχεται να έλθει μόλις αφαιρεθούν οι "σκαλωσίες" που φαίνονται στη φωτογραφία και οι οποίες έχουν μπει υποτίθεται για να πάρουν το παραπάνω βάρος που θα περάσει πάνω από τη γέφυρα!!!!
Είναι φανερό ότι πρόκειται για μία υποστήριξη του γεφυριού ΧΩΡΙΣ μελέτη. Είναι επίσης προφανές ότι αυτά τα...σιδεράκια-οδοντογλυφίδες, δεν έχουν δυνατότητα να πάρουν το παραπάνω βάρος της νταλίκας. Το μόνο που κάνουν εμποδίζουν το γεφύρι από το να γκρεμιστεί άμεσα.
Υπάρχει όμως σοβαρός κίνδυνος το γεφύρι μετά από τόση "καταπόνηση" και χωρις την κατάλληλη υποστήριξη να πέσει:
1. Αμέσως μόλις αφαιρέσουν τις "σκαλωσιές" του...μπογιατζή... σκοτώνοντας τους εργάτες που θα προσπαθήσουν να τις αφαιρέσουν.
2. Μετά από κάποιο καιρό χωρίς συγκεκριμένο λόγο ή λόγω:
- Κάποιας διέλευσης ενός μεγάλου φορτηγού. Άραγε τι θα γίνει ο οδηγός του Φορτηγού;;;
- Κάποιου μικρού σεισμού....
Το Επαρχείο τι κάνει για όλα αυτά;;; Πρέπει κάποιος να πεθάνει ώστε το Επαρχείο να κάνει τα αυτονόητα;;;
Πρέπει εκτος από τα βουνά μας να θυσιαστούν και ανθρώπινες ζωές για τις Ανεμογεννήτριες;;
Σας φαίνονται όλα αυτά υπερβολικά;; Μπορεί και να είναι και μακάρι...
Εσείς όμως θα ξαναπεράσετε πάνω ή κάτω από αυτό το γεφύρι χωρις να το σκεφτείτε μία 2η φορά;;;
Τα έσοδα που θα έχει ο Δήμος από τις Ανεμογεννήτριες τελικά θα τα ξοδέψει σε...."επισκευές";;
Αίσχος...
Φυσικά οι υπέρμαχοι των ανεμογεννητριών παραδέχονται αυτούς τους θανάτους πτηνών (πολλά από τα οποία τείνουν να αφανιστούν από τον πλανήτη μας), με τη διαφορά ότι τους συγκρίνουν με τους αντίστοιχους θανάτους που προξενούνται σε πτηνά από αυτοκίνητα, ψηλά (γυάλινα) κτίρια και κυνηγούς.
Όπως, όμως είχει γράψει πολύ εύστοχα o blogger Περικλής σε παλιό του σχόλιο, αυτή η σύγκριση θανάτων είναι ΤΕΛΕΙΩΣ ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΗ να γίνεται για την ορεινή Νάξο διότι:
- Τα αυτοκίνητα που κινούνται στους επαρχιακούς δρόμους της ορεινής Νάξου είναι ελάχιστα έως ανύπαρκτα.
- Στην ορεινή Νάξο δεν υπάχουν ΟΥΤΕ ψηλά, ΟΥΤΕ γυάλινα κτίρια.
- Στην ορεινή Νάξο το κηνύγι είναι πολύ περιορισμένο έως ανύπαρκτο και σίγουρα δεν αφορά τα απειλούμενα είδη πουλιών.
Όταν μάλιστα οι τελευταίες σχεδιάζεται να τοποθετηθούν μέσα σε Ειδικές Ζώνες Προστασίας Ορνιθοπανίδας (Natura2000), όπως το Α/Π της Κωμιακής ή όταν τοποθετούνται εμπόδιο στην εναέρια διαδρομή των όρνεων, όπως το Α/Π της Κορώνου είναι σχεδόν ΒΕΒΑΙΟ ότι θα αντικρίζουμε συχνά στο νησί μας τέτοιες εικόνες......Τουλάχιστον μέχρι να αφανιστεί το εκάστοτε είδος.
Δείτε ακόμα περισσότερες φωτογραφίες από σφαγές και ακρωτηριασμούς πτηνών σε όλο τον κόσμο με "δράστη" τις ανεμογεννήτριες ΕΔΩ και ΕΔΩ.
Ελάχιστοι όμως από εσάς πιστεύετε ότι οι ίδιοι οι Κορωνιδιάτες θα υποβάθμιζαν το ιστορικό τους μνημείο, τον "Εναέριο", η διαδρομή του οποίου μάλιστα είναι προστατευόμενη μέχρι την απόσταση των 50μέτρων εκατέρωθεν του άξονά της (Δείτε το ΦΕΚ ΕΔΩ).
Κι όμως.............
Δείτε παρακάτω σε διαδοχικές μεγενθύνσεις την αναισθησία της πολιτείας και της εταιρείας "Αιολικό Πάρκο Α.Ε." καθώς και την ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ των περισσότερων ΜΟΝΙΜΩΝ ΚΑΤΟΙΚΩΝ:
Κατασκεύασαν το δρόμο για τις ανεμογεννήτριες "ξυστά" από έναν εκ των πυλώνων του εναέριου, μπαζώνοντας με τα επιχώματα και μικρό κομμάτι της βάσης του!!!!
Για εσάς που θέλετε να δείτε τις παραπάνω φωτογραφίες ανεπεξέργαστες κάντε "κλικ" στα παρακάτω links:
Τι άλλο πια θα θυσιάσουμε για τις ανεμογεννήτριες;;;;
Η σειρά της Κωμιακής δεν είναι μακρία...Μπορεί ήδη να έχει πάρει το δρόμο της και οι Κωμιακίτες να..."κοιμούνται ήσυχοι".








