Δευτέρα 25 Μαΐου 2009

Οχι, που δε θα ψηφίζανε "επισκευή"....

Το Σάββατο, όπως μας ενημέρωσαν φίλοι bloggers, έγινε ο κακός χαμός μέσα στην αίθουσα του Δημοτικού Συμβουλίου.

Φωνές, κακό, ο Δήμαρχος έξαλλος, αφαιρέθηκε ο λόγος από την κα. Ψαρρά (θυμίζουμε ότι δεν είναι απλή πολίτης αλλά επικεφαλής της "Δημοτικής Αγωνιστικής Κίνησης του Δήμου Δρυμαλίας") γιατί -από ότι ακούγεται- τον είχε στριμώξει το Δήμαρχο με αυτά που τον ρωτούσε. Είναι πολύ πιθανό να έχει μπει και η κα. Ψαρρά στη "Μαύρη Λίστα" του Δημάρχου (αυτή με τους..."αντιφρονούντες"), αφού μας έστειλε τον Απρίλιο (και τα αναρτήσαμε στις 12/4) αποκαλυπτικά ΔΗΜΟΣΙΑ έγγραφα του Δήμου, που ο κ.Δήμαρχος προφανώς δε θα ήθελε να βγουν στη..."φόρα".

Τελικά ψηφίστηκε αυτό που ήθελε ο Δήμαρχος:

Το Δημοτικό Συμβούλιο ενέκρινε τη........"μελέτη" (;;;!!!)
για συντήρηση (ΞΑΝΑ) του ΒΙΟ - ΒΟΘΡΟΥ


Τα χρήματα που θα δωθούν δεν τα γνωρίζουμε επακριβώς αλλά ακούσαμε ότι συνολικά θα είναι πάνω από 60000 Ευρώ !!!!

  • Για ΠΟΙΑ μελέτη μιλάνε; ΠΟΤΕ ΑΝΑΤΕΘΗΚΕ; ΣΕ ΠΟΙΟΝ ανατέθηκε; Πέρασε από Δημοτικό Συμβούλιο; (Προφανώς δεν έχει γίνει τίποτα από τα παραπάνω. Θα αποφάσισαν μόνοι τους ότι ήθελαν και θα το λένε "μελέτη"...)
  • Πού τα βρήκανε τόσο λεφτά, όταν συνέχεια κλαίγονται ότι δεν έχουν;
  • Τι λείπει από τον ΒΙΟ-ΒΟΘΡΟ και πώς είναι δυνατόν να πρόλαβε να χαλάσει μέσα σε 3 μήνες (!!!) από την τελευταία "τέλεια" επισκευή του ΒΙΟ-ΒΟΘΡΟΥ εξοπλισμός 50-60 χιλιάδων ευρώ (λέμε 3 μήνες και όχι 11, γιατί ο Βιο-Βόθρος είναι χαλασμένος από το Σεπτέμβρη);
  • Πώς ξέρουν ότι θα χρειαστούν τόσα λεφτά για την επισκευή του ΧΩΡΙΣ στην ουσία να έχουν κάνει μελέτη για το τι χρειάζεται να προστεθεί και να επισκευαστεί; Πώς διαχειρίζονται έτσι τα λεφτά του Δημοσίου; (Δηλαδή τα λεφτά μας...)
και τέλος...

Γιατί ο Δήμαρχος ΕΠΙΜΕΝΕΙ σε μια "επισκευή", όταν ο ίδιος ο Υπεύθυνος Τεχνικών Υπηρεσιών του Δήμου Δρυμαλίας, ο κ. Ζουγανέλης, σε έγγραφό του προς την Περιφέρεια λέει πως με μια φουρτούνα μπαίνει η θάλασσα μέσα στο ΒΙΟ.ΚΑ. και καταστρέφεται όλος ο εξοπλισμός ;;;;;

ΞΑΝΑ ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ:



(αυτή η ομολογία - ντοκουμέντο φυσικά αποκαλύφθηκε χάρη στα έγγραφα που μας έστειλε η κα. Ψαρρά. Έτσι εξηγείται το Σαββατιάτικο μένος του Δημάρχου)
Διαβάστε ολόκληρο το έγγραφο στο οποίο περιλαμβάνεται το παραπάνω απόσπασμα ΕΔΩ
(βλ. σελίδα 2))


Αυτά και άλλα παρόμοια ερωτήματα, όπως το "αν υπάρχουν αποδείξεις για τις προηγούμενες επισκευές" ακούστηκαν, και εξαγρίωσαν το Δήμαρχο.

Υπενθυμίζουμε στον κ. Μπαρδάνη, λοιπόν, ότι τον Δήμο Δρυμαλίας τον "ΥΠΗΡΕΤΕΙ" και ΔΕΝ ΤΟΥ ΑΝΗΚΕΙ.

Σχετικά με τα αναπάντητα ερωτήματα που θέσαμε σας ενημερώνουμε πως αν όχι αυτή την εβδομάδα, μέσα στην επόμενη, θα τρίβετε τα μάτια σας με αυτά που θα δείτε.

ΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟ:


ΕΠΙΣΚΕΥΗ
ΔΕ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ

κι ας λένε....

ΜΑΣ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΨΙΛΟ-ΓΑΖΙ ΚΑΙ ΑΥΤΗ Η ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΡΧΗ
ΚΑΙ
ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΑΙΤΗΣΗ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΙΣΤΕΨΟΥΜΕ.


--------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------

Όσο για την ανύπαρκτη αντιπολίτευση...

...ενώ ξέρει ότι το έργο είναι παράνομο και ότι παράνομα ξοδεύονται χρήματα, ενώ σε παλιότερο Δημοτικό Συμβούλιο είχε απαιτήσει τον "καταλογισμό" αυτών των παράνομων δαπανών, ενώ και ο κ.Τζουάννης και ο κ.Βασιλάκης έχουν δηλώσει πως "αυτό το πράγμα" ΔΕΝ ΕΠΙΣΚΕΥΑΖΕΤΑΙ, τώρα.....................σιωπή.

Σιωπή γιατί θα πουν πως δε θέλουμε το καλό του τόπου.
Σιωπή γιατί θα μας κοστίσει πολιτικά.
Σιωπή γιατί έχουμε και "εμείς" χεσμένη τη φωλιά μας....

Τα Συλλυπητήριά μας..."κύριοι"...

Σάββατο 23 Μαΐου 2009

Το γιοφύρι της Άρτας...στον Απόλλωνα και στο ΔΣ



Σήμερα στο Δημοτικό Συμβούλιο στις 18:00 θα συζητηθεί με το "έτσι θέλω" (και έτσι θα κάνω) η παράνομη και ΚΥΡΙΩΣ ΑΝΩΦΕΛΗ (εκ νέου) ΕΠΙΣΚΕΥΗ ΤΟΥ "ΒΙΟ-ΒΟΘΡΟΥ" ΤΟΥ ΑΠΟΛΛΩΝΑ (Θέμα 5). Διαβάστε παραπάνω την Ημερίσια Διάταξη. Εμείς περιοριζόμαστε στις ακόλουθες παρατηρήσεις:

  • 17 χρόνια ξοδεύονται χιλιάδες ευρώ και πάντα κολυμπούσαμε στα σ........ μας.
  • Οι ίδιοι, που σήμερα θα συζητήσουν για την επισκευή του, ΔΗΛΩΝΟΥΝ ΠΩΣ ΜΕ ΜΙΑ ΤΡΙΚΥΜΙΑ ΜΠΑΙΝΕΙ Η ΘΑΛΑΣΣΑ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΟΝΤΑΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ (άρα ΔΕΝ επισκευάζεται) !!!! (Πατήστε ΕΔΩ για να το θυμηθείτε)
  • Η επισκευή του ΒΙΟ.ΚΑ. ήταν και παραμένει μία αδιαφανής διαδικασία: Δεν έχουμε δει ποτέ αποτέλεσμα που να "φαίνεται" (έστω) ότι κράτησε πάνω από 3μηνο, δεν έχουμε δει ούτε ένα τιμολόγιο! Αντιθέτως έχουμε ΔΙΑΒΑΣΕΙ (βλ.ΕΔΩ - παρατήρηση Νο2) και...θα σας δείξουμε "εν καιρώ", δηλώσεις που μάλλον μαρτυρούν πως δεν έγιναν επισκευές ΟΥΤΕ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΤΟΥ 2008: Έγινε απλώς "άδειασμα" της δεξαμενής.
  • ΤΟ ΟΤΙ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΞΟΔΕΥΟΝΤΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΩΣ ΑΠΟ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ ΣΕ ΕΝΑ ΕΡΓΟ ΠΟΥ (σύμφωνα με το Νόμο) ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΑΠΟ ΜΟΝΗ ΤΗΣ Η ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΝΑ ΤΟ "ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΗΣΕΙ" ΜΕ ΕΝΑ ΝΕΟ ΠΑΥΟΝΤΑΣ ΑΜΕΣΑ ΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΟΥ ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΥΓΕΙΑΣ,.......ΣΑΣ ΤΡΟΜΑΖΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ;;;;;;;;;;;;
Αν όχι, θα έπρεπε, διότι πέρα από το προφανές ότι θέτονται σε κίνδυνο οι χιλιάδες παραθεριστές, κινδυνεύουν και οι περιουσίες των ίδιων των εμπλεκομένων στις παράνομες "επισκευές" που έχουν γίνει όλα αυτά τα χρόνια. Ακόμα και των εργολάβων που έχουν αναλάβει κατά καιρούς τις "δήθεν" επισκευές. Καλά διαβάσατε: Ο Νόμος υποχρεώνει αυτούς (τα φυσικά πρόσωπα) να επιστρέψουν τα χρήματα στο Κράτος (το οποίο δε χάνει για κανένα λόγο τα λεφτά του - ακόμα και όταν φταίει το ίδιο).
  • Δε σας κρύβουμε τη μεγάλη μας περιέργεια ως προς το να δούμε ποιος θα είναι αυτή τη φορά ο "Μέγας" ευεργέτης - επιστήμονας - τεχνικός που θα αναλάβει να φέρει εις πέρας τη φετινή (αν τελικά αποφασιστεί από τους ξεροκέφαλους) "επισκευή".
Για να έχει ενδιαφέρον η μάταιη συζήτηση γύρω από το θέμα της "επισκευής" του ΒΙΟ.ΚΑ. εμείς προτείνουμε να εξετασθεί σοβαρά το "χτίσιμο" εντός του ΒΙΟ.ΚΑ., της γυναίκας του πρωτομάστορα. Ίσως έτσι να..."σταθεί" και αυτό το..."γιοφύρι".


----------------------------------------------------------
----------------------------------------------------------



Κατά τα λοιπά το 4ο Θέμα αφορά μια εισήγηση του κ.Ζουγανέλη, στις 3/4 (βλ. Σελ.1 και Σελ.2) που είχαμε αναρτήσει στις 12/4 (βλ. ΕΔΩ -στο τέλος της ανάρτησης) και σχετίζεται με την "εκπόνηση μελέτης" για το..."ποιες μελέτες θα χρειαστεί να γίνουν". Λογικό μεν, αλλά:

1. Ισχύει το προφανές..."Φέξε μου και γλύστρησα", περι της "άμεσης" λύσης του προβλήματος στον Απόλλωνα.
2. Ο εισηγητής - Υπεύθυνος Τεχν/κος Υπηρεσιών του Δ.Δρυμαλίας (κ.Ζουγανέλης) για αυτή τη..."δουλειά" στις 3/4 πρότεινε 4 εταιρείες εκ των οποίων ΚΑΜΙΑ ΔΕΝ ΗΤΑΝ Η "ΑΡΙΑΔΝΗ".
3. Θυμίζουμε ότι η Αριάδνη είναι εταιρεία του Δήμου.
4. Προφανώς η αντίστοιχη απόφαση που λήφθηκε στο Δ. Συμβούλιο στις 4/4 (για το οποίο είχε γίνει η ηεισήγηση) θα αφορούσε την εταιρεία "Αριάδνη", απορρίπτοντας τις 4 προτεινόμενες εταιρείες του κ. Ζουγανέλη. (Την απόφαση θα προσπαθήσουμε να την βρούμε σύντομα για να μη σας αφήνουμε με κενά).

Η απορία μας είναι:

Ο κύριος Ζουγανέλης όταν έγραφε (στις 3/4) την εισήγηση γιατί ΔΕΝ ΠΡΟΤΕΙΝΕ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ;
Μη μας πείτε ότι δεν γνώριζε την ύπαρξή της...

Είχε προσωπικούς λόγους ή κάτι ήξερε παραπάνω για τις "ικανότητες" της εν λόγω εταιρείας;

Όποια και να είναι η απάντηση...κάποιο λάκο έχει η φάβα...


----------------------------------------------------------
----------------------------------------------------------

Σχετικά με το 2ο Θέμα.


Το πρασινίσαμε γιατί μας φαίνεται "ύποπτο" - χωρίς όμως να σημαίνει ότι αφορά στα σίγουρα τον ΒΙΟ.ΚΑ. Απόλλωνα.

  • Το σίγουρο είναι ότι σε αυτό το πρόγραμμα ("ΘΗΣΕΑΣ") υποτίθεται πως έχουν δεσμευτεί από το Δήμο (εδώ και 2 χρόνια) 21000 ευρώ για "μελέτες" (έτσι αόριστα) του ΒΙΟ.ΚΑ Απόλλωνα.
  • Επίσης σίγουρο είναι ότι για 2 χρόνια περιμένουμε (λέμε τώρα) σαν τον... "Αιγέα" το... "ΘΗΣΕΑΣ" να..."γυρίσει από την Κρήτη" για να μας κάνει νέο ΒΙΟ.ΚΑ. Και από όσα ακούγονται μάλλον αυτόν τον "ΘΗΣΕΑ" τον σκότωσε ο Μινώταυρος.
Μη σας φανεί παράξενο λοιπόν, αν σήμερα συζητηθεί στο ΔΣ, τα λεφτά του "ΘΗΣΕΑΣ" να πάνε για αλλού, μιας και ο Απόλλωνας τώρα πια θα ενταχθεί σε "άλλο πρόγραμμα" (το ότι ακόμα δεν το ξέρει ούτε ο Δήμος έχει μικρή σημασία......).

Δε σημαίνει πως κάτι τέτοιο γίνεται ή επιτρέπεται. Δεν το ξέρουμε βέβαια. Πρόκειται για δικές μας εκτιμήσεις και υποθέσεις, γύρω από τη συζήτηση που θα γίνει για το συγκεκριμένο Θέμα.

Αλλά είμαστε σίγουροι πως ακόμα και να μην επιτρέπεται κάτι τέτοιο, ο κ.Μπαρδάνης με την ανεξήγητη-επικίνδυνη αλαζονεία του και τη δεδομένη πλέον "ανεπάρκειά του στα της Δημόσιας Διοίκησης" θα το κάνει.


Τετάρτη 6 Μαΐου 2009

Νέα για τον ΒΙΟ-Βόθρο του Απόλλωνα

1. Πληροφορίες λένε ότι η Συντονιστική Επιτροπή έχει αποφασίσει συγκέντρωση κάποια από αυτές τις ημέρες. (Διαβάστε το στην Τοπική Επικαιρότητα - 05 Μάϊος, 2009 23:52)

2.
Ίδιες πληροφορίες αναφέρουν ότι ο Δήμαρχος με τους επιτελείς του, ήδη σπεύδει να θολώσει τα νερά με υποσχέσεις περι "επισκευής" του ΒΙΟ.ΚΑ.

Για επισκευή από ό,τι βλέπουμε έχετε ΠΑΝΤΑ λεφτά κύριοι του Δήμου...

Όπως είχαν και οι προηγούμενες Δημοτικές αρχές...
Μόνο για μεταφορά των λυμάτων δε βρίσκετε λεφτά; Θέλετε να μας πείτε πως είναι φθηνότερη η επισκευή και η προσθήκη "χλωριωτή" όπως ήδη υποσχεθήκατε στους "μόνιμους κατοίκους", από τη μεταφορά των λυμάτων για 3-4 μήνες το καλοκαίρι;
Θέλετε να μας πείτε ότι αυτά τα λεφτά της..."επισκευής" είναι τόσα λίγα που δε βαραίνουν τον προϋπολογισμό του Δήμου εις βάρος των άλλων περιοχών;
Μήοως θέλετε κιόλας να μας πείτε ότι είναι τόσο καλοφτιαγμένος ο ΒΙΟ.ΚΑ. που δε χρειάζεται πολλά λεφτά για να..."τελειοποιηθεί"; (Αν το ακούσουμε και αυτό........)

Εμείς πάντως θέλουμε να πούμε πως μας δίνεται η αίσθηση ότι λεφτά για επισκευή βρίσκονται ΠΑΝΤΟΤΕ, διότι ποτέ κανείς δεν μπορεί να αποδείξει πόσα δόθηκαν και αν δόθηκαν. Με αυτό το τέχνασμα λοιπόν, λέτε ότι κάνατε επισκευή, πληρώνετε 1-2 μεροκάματα για να φανεί ότι κάτι έγινε στον ΒΙΟ.ΚΑ. και μετά δεν τολμάτε να δείξετε ούτε ένα τιμολόγιο που να αφορά τις..."επισκευές". Λέτε δηλαδή ότι κάνατε επισκευές, χωρις να έχετε ξοδέψει....ούτε ένα ευρώ για επισκευές.
Όπως ακριβώς κάνατε και πέρυσι (2008) όπου δηλώσατε πως ο ΒΙΟ.ΚΑ. επισκευάστηκε, ενώ στην ουσία απλώς τον αδειάσατε. Αυτό άλλωστε έχει αποδειχθεί ότι συνέβη από το ότι ξαναχρειάστηκε επισκευή σχεδόν αμέσως αλλά και από πρόσφατες δηλώσεις του Δημάρχου στα τοπικά μέσα (βλ. 2η παρατήρηση ΕΔΩ).

3. Λεφτά για τη μεταφορά λοιπόν μπορείτε να βρείτε απλώς δε θέλετε και το έχει ομολογήσει ο κ.Ζουγανέλης σε έγγραφό του προς την Περιφέρεια (Πατήστε ΕΔΩ) το οποίο έχουμε αναρτήσει εδώ και καιρό.
Όσο για λεφτά περι μετεγκατάστασης του ΒΙΟ.ΚΑ. Απόλλωνα και όχι μόνο αυτού ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΣΧΟΛΙΟ ΤΟΥ gmoikology στην ενότητα του Βιολογικού (
04 Μάϊος, 2009 11:23 ). Αν δεν κάνουμε λάθος πρόκειται για πρόσκληση εντελώς διαφορετική από αυτήν που είχε αναφερθεί και μέσα εδώ (στο blog) στις 06 Φεβρουάριος, 2009 13:52 στην ενότητα Τοπική Επικαιρότητα.

Πατήστε ΕΔΩ για να διαβάσετε αναλυτικά την πρόσκληση ή πατήστε ΕΔΩ για να την κατεβάσετε σε μορφή Word, από το site του ΕΣΠΑ (Δ' ΚΠΣ).
Ιδού λοιπόν η Ρόδος κύριοι, ιδού και το πήδημα...

4. Όσο για τις Προσφυγές μπορείτε να διαβάσετε τα τελευταία νέα στην Τοπική Επικαιρότητα (06 Μάϊος, 2009 15:12). Για όσους έχουν ακόμα προθεσμία να υποβάλουν προσφυγές ας πατήσουν ΕΔΩ για οδηγίες και για να "κατεβάσουν" την Προσφυγή ή ας κατεβάσουν την Προσφυγή στην δεξιά στήλη "Ντοκουμέντα".

5. Με την ευκαιρία αυτή θα θέλαμε να σας θυμίσουμε και τον..."θεσμό"..."Γαλάζιες Σημαίες".
Μας τον υπενθύμησε blogger. Μπορείτε να επισκεφθείτε και εσείς τις ακόλουθες υπερσυνδέσεις:

α. Πατήστε Εδώ για να διαβάσετε για τα κριτήρια με βάση τα οποία δίνονται οι γαλάζιες σημαίες.
β. Πατήστε ΕΔΩ για να δείτε ότι ο Δήμος Δρυμαλίας δεν έχει ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΓΑΛΑΖΙΑ ΣΗΜΑΙΑ (για τον Απόλλωνα ούτε συζήτηση).
γ. Τέλος Πατήστε ΕΔΩ και μεγενθύνετε το χάρτη για να δείτε ποια είναι η γνώμη που έχει η Ευρωπαϊκή ένωση για την παραλία του Απόλλωνα. Δυστυχώς φαίνεται να μην έχει πάρει μυρουδιά. Το χειρότερο όμως είναι ότι μπορεί να "ψηφίσει" οποιοσδήποτε μπει στο site. Ήδη υπάρχουν κάποιοι που δεν έχουν τόσο καλή άποψη. Ας ελπίσουμε έστω ότι αυτά τα στοιχεία τα επεξεργάζεται η Ευρωπαϊκή Ένωση και θα ενδιαφερθεί να μάθει γιατί αυτή η αντίφαση...

Πέμπτη 16 Απριλίου 2009

Προσφυγή κατά της απόφασης Περιφέρειας

Και ο μήνας έχει....16

Και όμως πέρασε ένας μήνας από τότε που ο κ.Κόκκινος αποφάσισε να λειτουργήσει κομματικά και όχι πολιτικά και κοινωνικά όπως υποχρεούται. Σαν να ήταν χθες...
Πέρασε ένας μήνας γεμάτος αποφάσεις για νέους ΒΙΟ.ΚΑ., γεμάτος αποφάσεις που ακύρωναν τις αποφάσεις που ανέθεταν τη μελέτη για νέους ΒΙΟ.ΚΑ. κ.λπ.

Η ουσία είναι ότι ο κ.Μπαρδάνης και οι επιτελείς του, με τις ευλογίες του κ. Κόκκινου συνεχίζουν τις προσπάθειές τους για νομιμοποίηση του υφιστάμενου ΒΙΟ.ΚΑ. ....μέχρι (τάχα μου) να φτιαχτεί..."καινούργιος"...(για τον οποίο ακόμα ψάχνουν να βρουν με ποια διαδικασία θα βρούν τι μελέτες χρειάζονται).
Υποσχέσειςγια το μακρινό μέλλον...και πάλι υποσχέσεις, τη στιγμή που ο Απόλλωνας έχει ανάγκη από άμεσες λύσεις.

ΕΔΩ είμαστε εμείς και πάλι να δώσουμε βήμα σε ενεργούς πολίτες που ενδιαφέρονται για την άμεση λύση του προβλήματος. Εδώ είμαστε προκειμένου να βοηθήσουμε στο συντονισμό ευαισθητοποιημένων πολιτών να διεκδικήσουν και κυρίως να μάθουν τα δικαιώματά τους.


Τη συγκεκριμένη Προσφυγή

  • τη συμπληρώνετε,
  • την αλλάζετε όπου δε σας αρέσει ή την εμπλουτίζετε,
  • την υπογράφετε,
  • και την αποστέλλετε σε ένα από τα παρακάτω fax:
22810 83094
22810 96201
22810 85090 και
22810 88896


Την προσφυγή αυτή δικαίωμα έχουν να τη στείλουν ΟΛΟΙ ΟΣΟΙ ΕΧΟΥΝ ΕΝΝΟΜΟ ΣΗΜΦΕΡΟΝ, ΔΗΛΑΔΗ ΟΛΟΙ ΟΣΟΙ ΕΙΤΕ ΕΙΝΑΙ ΔΗΜΟΤΕΣ, ΕΙΤΕ ΕΧΟΥΝ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΔΡΥΜΑΛΙΑΣ, (είτε και τα δύο).

ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ ΝΑ ΕΙΧΑΝ ΣΤΕΙΛΕΙ ΤΗΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΦΟΡΑ ΠΡΟΣΦΥΓΗ.

ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΜΗΝ ΞΕΧΑΣΕΤΕ ΑΜΕΣΩΣ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΟΥ FAX ΝΑ ΤΗΛΕΦΩΝΗΣΕΤΕ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΘΕΤΕ ΤΟΝ "ΑΡΙΘΜΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟΥ" ΜΕ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΚΑΤΑΧΩΡΗΘΗΚΕ Η ΠΡΟΣΦΥΓΗ ΣΑΣ !
Είναι πολύ σημαντικό. Είναι η μόνη σας απόδειξη ότι έφθασε η προσφυγή σας!
Τα τηλέφωνα για να πάρετε αριθμό πρωτοκόλλου είναι:
22813 60217 - 22810 96217
ή 22813 60203 - 22810 96214

Αυτό που θα πρέπει να προσεχθεί είναι η λήξη της προθεσμίας που αυτή τη φορά είναι διαφορετική για τον καθένα. Εξαρτάται από το πότε του γνωστοποιήθηκε η απόφαση του Περιφερειάρχη και λήγει ένα μήνα μετά από αυτή τη γνωστοποίηση. (Για τους 161 που είχαν καταθέσει την τελευταία φορά προσφυγές και πήραν τη γραπτή απάντηση από την Περιφέρεια, η λήξη της προθεσμίας είναι έναν (1) μήνα από την ημέρα που έλαβαν την απάντηση).

Με βάση δηλαδή τα όσα έχουμε ακούσει και κάποιους υπολογισμούς:


ΜΕΧΡΙ ΤΙΣ 21/04/2009
ΑΝ ΤΗΝ ΕΧΕΤΕ ΣΤΕΙΛΕΙ, ΕΙΣΤΕ ΣΙΓΟΥΡΑ ΕΜΠΡΟΘΕΣΜΟΙ. ΜΕΤΑ, ΟΣΟΙ ΕΙΧΑΤΕ ΣΤΕΙΛΕΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΦΟΡΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΕΛΕΓΞΕΤΕ ή ΑΠΛΩΣ...ΝΑ ΤΟ ΡΙΣΚΑΡΕΤΕ.

Ευχόμαστε σε όλους Καλή Ανάσταση και στους διοικούντες ευχόμαστε επιπλέον και καλά μυαλά. Άντε να δούμε, αν θα κάνουμε ανάσταση φέτος το καλοκαίρι ή θα συνεχίσει ο Απόλλωνας να ζεί το γολγοθά του.

Κυριακή 12 Απριλίου 2009

Ο Δήμος αποκαλύπτει γιατί ΔΕ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΛΥΣΕΙ ΑΜΕΣΑ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΟΥ ΒΙΟ.ΚΑ. Απόλλωνα

Μια σοφή λαϊκή παροιμία λέει: "Μεταξύ κατεργαρέων ειλικρίνεια."

Η κ. Ψαρρά Ευδοκία, επικεφαλής της Δημοτικής Αγωνιστικής Κίνησης Δήμου Δρυμαλίας μας έστειλε πολύ ενδιαφέροντα έγγραφα τα οποία αφορούν ενδουπηρεσιακή (εσωτερική) επικοινωνία του Δήμου Δρυμαλίας και της Περιφέρειας.

Τα έγγραφα αυτά, αποκαλύπτουν τις πραγματικές προθέσεις και διαθέσεις του Δήμου Δρυμαλίας, τις προθέσεις της Περιφέρειας και το..."ζωφερό μέλλον" της Δημόσιας Υγείας στον Απόλλωνα. Τα σχόλιά μας είναι ακριβώς κάτω από τα έγγραφα για να μη σας προκαταλάβουμε περισσότερο...





Σύμφωνα λοιπόν με την Τεχνική Υπηρεσία του Δήμου:

1.
"Λόγω της θέσης του ΒΙΟ.ΚΑ. (πλησίον της θάλασσας), σε ημέρες μεγάλων κυματισμών" (Δηλαδή πολύ συχνά σημειώνουμε εμείς) "μπαίνει" η θάλασσα στις εγκαταστάσεις του (ΒΙΟ.ΚΑ.) καταστρέφοντάς τις."

Τότε λοιπόν κύριοι του Δήμου γιατί σε εμάς λέτε πως η λύση είναι η "προσωρινή επισκευή", αφού εσείς οι ίδιοι λέτε (στην Περιφέρεια) ό,τι ακόμα και αν επισκευαστεί, μόλις μπει η θάλασσα βγαίνουν όλα άχρηστα;


Μήπως θέλετε να τον..."επισκευάσετε" (όπως είχατε τάχα μου κάνει πέρισυ το καλοκαίρι) και να προσευχόμαστε όλοι να μην κάνει φουρτούνα όλο το καλοκαίρι...στον Απόλλωνα;;;;;

Είπαμε...ο Θεός είναι μεγάλος, αλλά τέτοιες χάρες δεν κάνει...

Η λύση λοιπόν παραμένει το κλείσιμο αυτού του ανύπαρκτου ΒΙΟ.ΚΑ. και η άμεση εύρεση εναλλακτικής λύσης ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ ΤΟΥ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΟΥ. Αυτή η λύση μπορεί να είναι μεταφορά των λυμάτων με βυτία, μπορεί να είναι προκατασκευασμένοι ΒΙΟ.ΚΑ. ή ό,τι άλλο σκεφτείτε. Το σίγουρο είναι πως τη λύση της επισκευής την αποκλείσε ο ίδιος ο ΔΗΜΟΣ με το παραπάνω έγγραφο.

2. Όσο για τη λύση της μεταφοράς λυμάτων με βυτία, έχουμε αναφερθεί πριν μέρες στο αινιγματικό-απαντητικό έγγραφο του Δήμου Νάξου σχετικά με το αν μπορεί να δεχθεί τα λύματα του Απόλλωνα. Η αλήθεια όμως ειπώθηκε και πάλι σε αυτό το έγγραφο:

"Το κόστος μεταφοράς των λυμάτων...............θα ήταν εις βάρος των άλλων Τοπικών Διαμερισμάτων με πολλαπλάσιο πληθυσμό (από αυτόν του Απόλλωνα)"

Μήπως αντι για..."πολλαπλάσιο πληθυσμό", θα ήταν ακόμα πιο ειλικρινές αν έλεγε......"πολλαπλάσιους ψηφοφόρους";
Μήπως κύριοι του Δήμου ξεχνάτε να βάλετε προτεραιότητες στα έργα που πρέπει να γίνουν στον Δήμο; Βλέπετε το "πληθυσμιακό κριτήριο" ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΟΝΑΔΙΚΟ που καθορίζει την αναγκαιότητα - επιτακτικότητα ενός έργου.

Τελικά ο όλος καυγάς γίνεται για να μη δώσετε λεφτά εκεί από όπου ΕΣΕΙΣ πιστεύετε-εκτιμάτε πως δε θα πάρετε πολλούς ψήφους;

Λυπούμαστε για αυτή τη στενόμυαλη, ευφήμερη και ΑΝΤΙ-κοινωνική πολιτική που ασκεί ο Δήμος, μάλιστα μέσω των Τεχνικών του Υπηρεσιών (το έγγραφο αν προσέξετε το υπογράφει ο κ.Ζουγανέλης) σε βάρος της Δημόσιας Υγείας ακόμα και αυτού του..."πολλαπλάσιου πληθυσμού" που το καλοκαίρι θα έρθει (αν έρθει μετά από όλα αυτά) να κολυμπήσει στη θάλασσα του Απόλλωνα.

Ο Δήμος με τις πρόσφατες εισηγήσεις της Τεχνικής του Υπηρεσίας, και την τελευταία απόφαση που λήφθηκε στο ΔΣ στις 4/4/2009 έχει αποφασίσει να "σταυρώσει" (για τα επόμενα 4 - 7 χρόνια) τον Απόλλωνα. Τουλάχιστον έτσι αναφέρεται στη 2η σελίδα του παραπάνω εγγράφου σχετικά με το χρόνο που απαιτείται για τις διαδικασίες μελέτης και υλοποίησης ενός νέου τέτοιου έργου (ΑΝ ξεκινήσει ΤΩΡΑ).

Θαυμάστε την απάντηση της Περιφέρειας στο Δήμο, ο οποίος -στην ουσία- της ζητούσε τη βοήθειά της. Ούτε λίγο ούτε πολύ, "τη λέει" στον κ.Ζουγανέλη, του πετάει το μπαλάκι πίσω, δηλώνει πως δεν μπορεί να δίνει εξηγήσεις για άλλες Υπηρεσίες (μάλλον εννοεί την Κτηματική Υπηρεσία στην οποία αναφέρεται ο Δήμος), αλλά....θα είναι στη διάθεσή του (μάλλον για να τον "σώζει" από προσφυγές πολιτών...)



Εξαιτίας λοιπόν του παραπάνω "διαλόγου" μεταξύ Τεχνικής Υπηρεσίας Δήμου Δρυμαλίας & Περιφέρειας κατέληξε ο Δήμος στην παρακάτω εισήγηση (3/4/2009) για το τελευταίο ΔΣ (4/4):



Ωραίες ακούγουνται όλες αυτές οι ενέργειες - αν δε μείνουν στα χαρτία όπως συνηθίζεται. Μέχρι όμως να υλοποιηθούν δε θα έχει μείνει κανένας Απολλωνιάτης στον Απόλλωνα, οπότε...μην ξοδεύεστε. Μετά τη "σταύρωση" δε γίνεται πάντα "ανάσταση"... Και από τα e-mails που δεχόμαστε μάθαμε πως στο τελευταίο ΔΣ (4/4) ο κ.Δήμαρχος είπε μεταξύ άλλων πως αφού δεν απέρριψε ο Περιφερειάρχης τις τελευταίες αποφάσεις (5/2009 & 14/2009) του ΔΣ και της Δημαρχιακής, θα προχωρήσει και τη ΜΠΕ με τον κ.Θεωνά για να αδειοδοτήσει τον ΠΑΡΑΝΟΜΟ ΒΙΟΚΑ !!!!!! Μέχρι δηλαδή να γίνει ένας πιθανός - νέος ΒΙΟΚΑ όλων των χωριών, ο κ.Δήμαρχος καθώς και οι επόμενοι δήμαρχοι θα έχουν λύσει το πρόβλημα των καταγγελιών και των προστίμων, με τη νομιμοποίηση αυτού του εκτρώματος....

Μήπως τελικά όλα αυτά τα χρονοβόρα γίνονται για τα μάτια του κόσμου (ως συνήθως) και μέχρι να πάρουμε πάλι απόφαση ότι μας κοροϊδεύουν θα είναι πολύ αργά;

ΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΞΕΚΑΘΑΡΟ.

ΑΜΕΣΗ ΛΥΣΗ ΣΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΔΕ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΔΩΣΟΥΝ.

Ευχαριστούμε θερμά την κα. Ψαρρά για τη συμβολή της. Ευχαριστούμε και τον blogger που μεσολάβησε να μας τα στείλει γιατί το Internet στο νησί...δεν είναι για πολλά πολλά από ό,τι φαίνεται.