Κυριακή 22 Φεβρουαρίου 2009

Ψήφισμα Συνέλευσης Κωμιακής



Bloggers μας έστειλαν τo (ομόφωνο) ψήφισμα της Λαϊκής Συνέλευσης της Κωμιακής (20/02/2009), σχετικά με το θέμα των ΒΙΟ.ΚΑ. και του αποχετευτικού του Τ.Δ. Κορωνίδας.

Ευτυχώς αυτό το ψήφισμα μοιράστηκε κανονικά, σε αντίθεση με το ψήφισμα της συνέλευσης του Απόλλωνα, το οποίο πέραν από τις ανορθόδοξες συνθήκες κάτω από τις οποίες διεξήχθη, έμεινε ΜΟΝΟ στα χέρια του Δημάρχου Δρυμαλίας, ο οποίος κατηγορείται πλέον από πολλούς ότι το παραποίησε (εκ των υστέρων)!!! Αυτό τουλάχιστον διαπιστώθηκε 2 ημέρες μετά στην Κωμιακή από πολλούς που είχαν παρεβρεθεί ΚΑΙ στη συνέλευση του Απόλλωνα. Δυστυχώς αυτές οι συμπεριφορές του Δημάρχου τον εκθέτουν ακόμα περισσότερο στην κοινή γνώμη και καθιστούν ΟΥΤΟΠΙΚΟ, ΕΝΑΝ ΕΙΛΙΚΡΙΝΗ ΚΑΙ ΚΑΛΟΠΡΟΑΙΡΕΤΟ ΔΙΑΛΟΓΟ ΜΕ ΤΗ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΡΧΗ και υποκριτικές τις "παρακλήσεις" του Δημάρχου για συνεργασία με τους πολίτες.

Θέλουμε να ελπίζουμε ότι -έστω- η Περιφέρεια θα "συνετίσει" τον κ.Δήμαρχο και τους προσωπικούς του συμβούλους, "εξαλείφοντας" την ηγεμονική - αλαζονική και εμπαθή συμπεριφορά που επιδεικνύουν τους τελευταίους μήνες και επαναφέροντας την τοπική αυτοδιοίκηση στη λογική και τη νομιμότητα, προκειμένου:
  1. να λυθεί ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ και ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΑ το πρόβλημα των Βιολογικών Καθαρισμών στο Τ.Δ. Κορωνίδας και
  2. να μην υπάρξει ΟΡΙΣΤΙΚΗ ρήξη μεταξύ κοινωνίας και κρατικού μηχανισμού.
Για όσους το έχουν ξεχάσει: Το Κράτος υπηρετεί τον πολίτη. Ούτε τον απειλεί, ούτε τον εκβιάζει, ούτε τον "εξουσιάζει".

Παρασκευή 20 Φεβρουαρίου 2009

Ανακοίνωση της Συντ. Επιτροπής (18/2/09 - Απόλλωνας)

Για όσους δεν έχουν μάθει, η Συντονιστική Επιτροπή για την επίλυση του αποχετευτικού και των/του ΒΙΟ.ΚΑ. του Τ.Δ. Κορωνίδας, εξέδωσε ανακοίνωση σχετικά με τη λαϊκή συνέλευση που έγινε στον Απόλλωνα στις 18/02/2009. Διαβάστε τη πατώντας επάνω στην φωτογραφία:



Και εμείς από την πλευρά μας καταδικάζουμε τέτοιες καθεστωτικές συμπεριφορές. Το θέμα είναι πολύ σοβαρό και καλό θα ήταν να λάβει γνώση εγγράφως και η Περιφέρεια για την ανεπίτρεπτη και αντιδημοκρατική στάση και συμπεριφορά του Δημάρχου Δρυμαλίας, απέναντι στους..."αντιφρονούντες".

Η γνώμη μας βέβαια είναι πως ακόμα καλύτερο θα ήταν (ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ) να λάβει γνώση ο κ.Δήμαρχος και...γραπτώς πως παρά του ότι εκλέχτηκε, εξακολουθεί να υπόκειται στην Ελληνική Νομοθεσία. Αυτό φυσικά θα το κρίνουν καλύτερα οι άμεσα θιγόμενοι.

Προς το παρόν αφιερώνουμε στον κ.Έπαρχο, στον κ.Δήμαρχο, στους προκατόχους του, στην Περιφέρεια και στους "συντηρητές του Βιολογικού", τις φράσεις του Αβραάμ Λινκολν:

"Μπορείς να κοροϊδεύεις όλον τον κόσμο μερικές φορές."
"Μπορείς να κοροϊδεύεις ένα μέρος του κόσμου...ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ."
"Αλλά ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΚΟΡΟΪΔΕΥΕΙΣ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ, ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ."

Δευτέρα 16 Φεβρουαρίου 2009

ΔΩΣΤΕ ΤΑ ΟΛΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΝΕΜΟΓΕΝΝΗΤΡΙΕΣ

"ΌΛΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΝΕΜΟΓΕΝΝΗΤΡΙΕΣ"




Για να τοποθετηθούν Α/Γ στη Νάξο φαίνεται πως....δεν υπάρχει άλλος τρόπος παρά μόνο:
  1. Γκρεμίζοντας τα ιστορικά γεφύρια μας.
  2. Καταπονώντας (άρα υποβαθμίζοντας) τους επαρχιακούς δρόμους.
  3. Σκάβοντας τεράστιες εκτάσεις από τα βουνά μας.
  4. Παραβιάζοντας για πάντα "προστατευόμενες" περιοχές Κυρηγμένων Ιστορικών Μνημείων.
  5. "Εξαφανίζοντας" αρχαία μνημεία στο βωμό της..."ανάπτυξης".
  6. Αγνοώντας επιδεικτικά κάθε Ευρωπαϊκό Χάρτη με ζώνες προστασίας NATURA2000 και κάθε πιστοποιημένο Χάρτη που "προειδοποιεί" για τις παραπάνω φωτογραφίες.
  7. Αδιαφορώντας για την ηχητική όχληση που θα δημιουργούν σε κοντινούς οικισμούς τη στιγμή μάλιστα που μέχρι τώρα δεν υπήρχε παρόμοια όχληση από άλλη δραστηριότητα. (Οι κάτοικοι δηλαδή τη νύχτα έχουν συνηθίσει να μην ακούγεται τίποτα...)
  8. Αδιαφορώντας για το αν οι γειτονικοί οικισμοί των Α/Π είναι παραδοσιακοί.
  9. Αρνούμενοι πως υπάρχει ζήτημα οπτικής όχλησης.
  10. Αρνούμενοι πως υπάρχει ζήτημα ηλεκτρομαγνητικής ακτινοβολίας.
  11. Αδιαφορώντας για τον αφανισμό συγκεκριμένων πουλιών.
  12. Παραβαίνοντας επιδεικτικά τους περισσότερους Νόμους.

Άραγε δεν μπορούσε να έχει αποφευχθεί τίποτα από τα παραπάνω;;;;;
Άραγε προσπάθησαν για το καλύτερο;;
Άραγε όπου κατασκευάζονται Αιολικά Πάρκα συμβαίνουν ΟΛΑ τα παραπάνω;;;;
Άραγε υπάρχουν και χειρότερα;;;;

Ήδη λόγω του ελλιπούς σχεδιασμού κατασκευής του Α/Π της Κορώνου φαίνεται να υποβαθμίζεται το φυσικό περιβάλλον, το πολιτιστικό περιβάλλον και η ποιότητα ζωής μας. Ακόμα όμως και αν δεν μας μείνει ούτε η...αξιοπρέπεια, θα μας έχουν μείνει "σίγουρα" οι...Ανεμογεννήτριες της Κορώνου.

Διαβάστε και δείτε στην ενότητα Αιολικό Πάρκο, λεπτομέρειες για τα τελευταία "κατορθώματα" των..."σχεδιαστών" αυτού του έργου
(Πατήστε ΕΔΩ) και αναλογιστείτε τα "κατορθώματα" που θα δούμε αν τολμήσουν να ξεκινήσουν Αιολικό Πάρκο στην Κωμιακή.

Δηλώνουμε ΥΠΕΡ των Ανεμογεννητριών όταν ο σχεδιασμός είναι επαρκής (αν όχι πλήρης), εμπεριστατωμένος και σέβεται τα ΚΕΚΤΗΜΕΝΑ του ανθρώπινου πολιτισμού.

Σάββατο 14 Φεβρουαρίου 2009

ΔΕΝ ΕΛΗΞΕ Η ΠΡΟΘΕΣΜΙΑ...οι προσφυγές συνεχίζονται.

Μερικές υπενθυμίσεις για τις 2 προσφυγές:

  • Μπορείτε να ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ να στέλνετε στα παρακάτω νούμερα (πιθανώς και σε e-mail) της Περιφέρειας τις ΔΥΟ ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ, μέχρι ΚΑΙ τη ΔΕΥΤΕΡΑ 16/2.
  • Από πολλούς διαπιστώθηκε ότι ήταν πρακτικά αδύνατο να στείλουν προσφυγές μέσω fax γιατί...ήταν συνέχεια κατειλημμένο. Για αυτό φρόντισαν ορισμένοι bloggers οι οποίοι ρώτησαν και βρήκαν και άλλους αριθμούς fax. Τους ευχαριστούμε. Συνολικά λοιπόν οι εναλλακτικοί τρόποι με τους οποίους μπορείτε να καταθέσετε τις προσφυγές σας, είναι οι ακόλουθοι:
1. Με Fax στα τηλέφωνα:

22810 96201 - 22810 85090 - 22810 88896

2. Ταχυδρομικώς (συστημένο ΕΛΤΑ/Courier) με δική σας χρέωση στην παρακάτω διεύθυνση:

Προς
«Γενικό Γραμματέα Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου»,
“Επτανήσου 35 – Ερμούπολη Σύρου – Τ.Κ.: 84100”.

Φυσικά σε κάθε περίπτωση θα πρέπει να επιβεβαιώσετε ότι, οι εκάστοτε προσφυγές σας, παρελήφθησαν από την Περιφέρεια ζητώντας πληροφορίες ή και ΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟΥ στα παρακάτω τηλέφωνα:

22813 60217 - 22810 96217
ή 22813 60203 - 22810 96214

Για όσους τις αποστέλλουν/έχουν αποστείλει με e-mail ΔΕΝ είμαστε σε θέση να γνωρίζουμε αν θεωρούνται κατατεθειμένες. Blogger μας ενημέρωσε με επιφύλαξη για τη διαδικασία λέγοντάς μας ότι του απάντησε ηλεκτρονικά η Περιφέρεια, στέλνωντάς του τον αριθμό πρωτοκόλλου! Παρ' όλα αυτά καλό θα ήταν είτε να επιβεβαιώσετε την ακριβή διαδικασία τηλεφωνικά ή να επιμείνετε στους δύο πρώτους τρόπους τους οποίους περιγράψαμε παραπάνω.

ΣΑΣ ΥΠΕΝΘΥΜΙΖΟΥΜΕ ΟΤΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ & ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΑ, ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ ΚΑΤΑΘΕΣΗΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ Η ΠΡΟΣΦΥΓΗ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΑΠΟΦΑΣΗΣ 14/2009 (Νο2) ΤΗΣ ΔΗΜΑΡΧΙΑΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ !

Θεωρητικά η προθεσμία της παραπάνω απόφασης λήγει τη Δευτέρα (16/02/2009) και σίγουρα είναι ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΣΟΒΑΡΗ ΚΑΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΑΠΟΦΑΣΗ (από άποψη περιεχομένου), γεγονός που την καθιστά ακόμη πιο επικίνδυνη για τη νομιμοποίηση του ΒΙΟ.ΚΑ. Απόλλωνα και άρα τη ΜΟΝΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ.

Θεωρητικά επίσης έληξε την 13/02/2009 η προθεσμία για την κατάθεση προσφυγών κατά της απόφασης 5/2009 του ΔΣ Δ.Δρυμαλίας. Λέμε όμως "ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ", διότι ο Νόμος δεν ορίζει σαφώς το "από πότε" μετράμε τις 10 ημερολογιακές ημέρες: Από την ημέρα που υποτίθεται ανακοινώθηκε, ή από τη μέρα που, λόγου χάρη, κάποιος έλαβε γνώση για το ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ της απόφασης;

Αν μάλιστα θυμηθούμε πως μέχρι και σήμερα (13/02/2009) ΔΕ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΕΠΑΚΡΙΒΩΣ το περιεχόμενο της απόφασης, σημαίνει πως η προθεσμία στην ουσία ΔΕΝ έχει λήξει.
ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΤΕ ΛΟΙΠΟΝ ΝΑ ΣΤΕΛΝΕΤΕ ΚΑΙ ΤΙΣ ΔΥΟ ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ ΟΛΟ ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ & ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΑ, ΔΙΝΟΝΤΑΣ ΟΜΩΣ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΣ Δ.Ε. (Νο2).

Για ένα σύντομο "ιστορικό" του τελευταίου μήνα, σχετικά με το "θέμα" δείτε ΕΔΩ.

Τετάρτη 11 Φεβρουαρίου 2009

ΕΠΕΙΓΟΝ: Κατάθεση 2 Προσφυγών

Οι προσφυγές κατά των "αποφάσεων καταστροφής" του Απόλλωνα αναρτήθηκαν.

Πατήστε ΕΔΩ αν θέλετε να μεταβείτε κατευθείαν σε αυτές.
Προσοχή: Ο χρόνος είναι πολύ περιορισμένος! Μην το αμελήσετε.

-----------------------------------

Δυστυχώς, όπως μας πληροφορούν, ο Δήμος Δρυμαλίας εξακολουθεί να μη δίνει το κείμενο των αποφάσεων που σχετίζονται με τον ΒΙΟ.ΚΑ. Απόλλωνα. Θυμίζουμε δε, ότι για το ίδιο θέμα της "νομιμοποίησης" του ΒΙΟ.ΚΑ. Απόλλωνα μέσω της Μ.Π.Ε., ο Δήμος μέσα σε 4ημέρες πήρε δύο παρόμοιες σε "εμφάνιση" αποφάσεις (ίδιες στην ουσία τους) από δύο διαφορετικά όργανα: Το Δημ. Συμβούλιο (31/01/2009) και τη Δημαρχική Επιτροπή (04/02/2009). Θυμίζουμε επίσης ότι στο δημοτικό συμβούλιο ήταν ισχυρή η παρουσία πολιτών, οι οποίοι συμμετείχαν στη συζήτηση και εν μέρει ίσως και να ήταν αυτοί που καθόρισαν το ότι η συγκεκριμένη απόφαση ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΟΜΟΦΩΝΗ. Όπως φάνηκε ο κ.Μπαρδάνης δεν έμεινε ικανοποιημένος από την έκβαση αυτή και έτσι οργάνωσε έκτακτη Δημαρχιακή Επιτροπή, κυριολεκτικά την τελευταία στιγμή ώστε να μην το πάρουν είδηση οι ενδιαφερόμενοι πολίτες. Φυσικά ο κ.Τζουάννης που ήταν ο μοναδικός εκπρόσωπος της μειοψηφίας σε αυτή, με την απουσία του από την συνεδρίαση της επιτροπής, έδειξε μέγιστη αδιαφορία για το πρόβλημα και για τον τόπο, "χαρίζοντας" στον κ.Μπαρδάνη για άλλη μια φορά (μετά και τις 29/11/08) ακόμα μία "Ομόφωνη" απόφαση. Όχι πως έχει κάποια διαφορά...αλλά το αναφέρουμε έτσι για την ιστορία και την τιμή των όπλων.

Bloggers μας έστειλαν τα αποδεικτικά δημοσίευσης των δύο αποφάσεων. Τα αναλυτικά κείμενα των αποφάσεων όπως είπαμε δεν τα έχουμε στη διάθεσή μας είτε γιατί ακόμα τα..."μαγειρεύουν", είτε στα πλαίσια μιας απέλπιδας προσπάθειας να μην προσφύγουμε ξανά και να ακυρώσουμε ΚΑΙ αυτήν την κατάπτυστη προσπάθεια του Δήμου για Νομιμοποίηση του ΒΙΟ.ΚΑ.. Δείτε τα παρακάτω:

Αποδεικτικό Δημοσίευσης Απόφασεων Δημ. Συμβουλίου Δήμου Δρυμαλίας
Ημ/νία Συνεδρίασης: 31/01/2009, Ημ/νία Δημοσίευσης Αποφ.: 03/02/2009
Τελευταία ημ/νία για εμπρόθεσμη προσφυγή: 13/02/2009


Σχετικές παρατηρήσεις:

  1. Καταρχάς, όπως μπορείτε να δείτε, αποφασίστηκε κατά πλειοψηφία (8 υπερ και 6 κατά), γεγονός που δηλώνει ότι πλέον πολλοί μέσα στο δήμο αντιλήφθηκαν το "κακό" που πρόκειται να προκληθεί στον Απόλλωνα με αυτήν την απόφαση.
  2. Το σημαντικότερο όμως είναι ότι το κόκκινο υπογραμμισμένο τμήμα μπήκε αυθαίρετα, χωρις να αποδεικνύεται (δεν υπάρχει ούτε καν προσφορά όπως η αντίστοιχη για Μ.Π.Ε. του κ. Θεωνά στις 28/11/08), και ΧΩΡΙΣ να συζητηθεί ΕΝΤΟΣ ΤΟΥ ΔΣ ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΤΟ ΘΕΜΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗΣ !!! Θυμηθείτε ότι στην ημερήσια διάταξη δεν τίθεται ζήτημα χωροθέτησης νέου ΒΙΟ.ΚΑ. (Δείτε το θέμα 21 ΕΔΩ).
Εντελώς ξαφνικά λοιπόν εμφανίστηκε στις 03-02 αυτή η πρόσθετη και αόριστα διατυπωμένη φράση "επιτάχυνση διαδικασιών χωροθέτησης".
  • Φυσικά δεν έχει ξεκινήσει καμία διαδικασία ώστε να...μπορεί και να..."επιταχυνθεί" κιόλας.
  • Φυσικά αν ίσχυε κάτι τέτοιο τότε δε θα χρειαζόταν η Μ.Π.Ε. ώστε να αδειοδοτηθεί ο υφιστάμενος ΒΙΟ.ΚΑ.. Αν μάλιστα καταφέρουν και αδειοδοτήσουν με αυτήν την παράνομη διαδικασία τον σημερινό BIO.KA., ΜΕΤΑ ΔΕ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΣΟΥΝ ΚΑΘΟΛΟΥ ΧΡΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΗ ΧΩΡΟΘΕΤΗΣΗ & ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΝΕΟΥ ΒΙΟ.ΚΑ., αφού o υφιστάμενος ΒΙΟ.ΚΑ. στα "χαρτιά" θα λειτουργεί "άψογα" και..."απόλυτα" νόμιμα. Άλλωστε θα έχει και "άδεια λειτουργίας". Με ποια αιτιολογία λοιπόν θα δώσει χρήματα το Ελληνικό Κράτος ή η ΕΕ για νέο ΒΙΟ.ΚΑ. στο Δήμο;;;;;
Πιστεύουμε πως αυτές οι δύο απλές σκέψνεις αρκούν για να αντιληφθείτε το παράλογο και το πονηρό της υπόθεσης.

Μάλιστα πληροφορίες, αλλά και αρκετές μαρτυρίες bloggers, φανερώνουν ότι παράλληλα με την παράνομη "παραποίηση" της απόφασης της ημερίσιας διάταξης του ΔΣ, φρόντισαν μέσω διαφόρων οδών να "θολώσουν τα νερά", διαδίδοντας ανυπόστατες και συχνά συκοφαντικές πληροφορίες σχετικά με την απόφαση του ΔΣ και πως αντιμετωπίζεται από συγκεκριμένα πρόσωπα.

Η επιβεβαίωση της ύποπτης τακτικής του Δήμου ήρθε με την αποκάλυψη της απόφασης της Δημαρχιακής Επιτροπής.Δείτε τη παρακάτω:

Αποδεικτικό Δημοσίευσης Απόφασεων Δημαρ. Επιτροπής Δήμου Δρυμαλίας
Ημ/νία Συνεδρίασης: 04/02/2009, Ημ/νία Δημοσίευσης Αποφ.: 06/02/2009
Τελευταία ημ/νία για εμπρόθεσμη προσφυγή: 16/02/2009




Ο Δήμος, μόλις μία μέρα μετά τη δημοσίευση (03/02) της παράνομα "παραποιημένης" απόφασης του θέματος 21 του ΔΣ, οργάνωσε συνεδρίαση της "Δημαρχιακής Επιτροπής". Πρόκειται για άλλο ένα όργανο του Δήμου, αντίστοιχων αρμοδιοτήτων, με πολύ λιγότερα μέλη από το ΔΣ (5 σε αριθμό), εκ των οποίων τα 4 είναι της εκλεγμένης πλειοψηφίας (παράταξη κ.Μπαρδάνη) και μόνο το 1 της μειοψηφίας (κ.Τζουάννης). Όπως όμως, είπαμε στη συγκεκριμένη Δ.Ε., ο κ.Τζουάννης δεν...καταδέχτηκε ούτε να πάει. Συνεπώς οι κύριοι αλώνισαν ανενόχλητοι.

Πράγματι λοιπόν, όπως μπορείτε να δείτε, μία μέρα μετά τη δημοσίευση της "παραποιημένης" απόφασης του ΔΣ, οι "κύριοι" του Δήμου αποφάσισαν ΑΚΡΙΒΩΣ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΙΧΑΝ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΙ ΚΑΙ ΣΤΟ ΔΣ ΣΤΙΣ 29/11, με την απόφαση 288/2008 η οποία ακυρώθηκε πρόσφατα με προσφυγές του Σύλλογου Κορωνίδας και 65 ανεξάρτητων πολιτών!! Δείτε παραπάνω στη σελίδα 2 πώς διατυπώνεται η απόφαση, και δείτε και ΕΔΩ την απόφαση 288/2008 (Ντοκουμέντα 6 , 7 και 8). Συγκρίνετε μόνοι σας!

Φυσικά δεν μπορούμε να ξεχάσουμε και την εκ των υστέρων διαπίστωση που κάναμε για τις πραγματικές προθέσεις του Δημάρχου, ο οποίος προσπάθησε για άλλη μία φορά να θολώσει τα νερά με ψεύδη και ανακρίβειες μέσα από την "κακοστημένη" συνέντευξή του στα νέα του Απόλλωνα από τις 06/01/2009 (Δείτε τη ΕΔΩ).


Με δεδομένα όλα τα παραπάνω και με την εμπειρία της ετήσιας αγωνίας μας για το αν θα καταφέρουμε να κάνουμε φέτος το καλοκαίρι καθαρό μπάνιο, μοναδική οδός για τη λύση του προβλήματος είναι ΠΡΩΤΑ ΑΠΟ ΟΛΑ Η ΠΡΟΣΦΥΓΗ ΚΑΤΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΔΥΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ:

1. ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΕΒΑΣΕΤΕ (σε μορφή Word) ΤΗΝ
ΠΡΟΣΦΥΓΗ
ΚΑΤΑ ΤΗΣ

ΑΠΟΦΑΣΗΣ ΤΟΥ Δημοτικού Συμβουλίου στις 31/01

(5/2009).


ΠΡΟΣΟΧΗ
Η συγκεκριμένη προσφυγή
πρέπει να σταλεί με FAX (22810 96201)
στην Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ (14:30) ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ (13/02/2009), διότι λήγει η προθεσμία!
Σε διαφορετική περίπτωση ΔΕ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΔΕΚΤΗ, ΩΣ..."ΕΚΠΡΟΘΕΣΜΗ"!


Για όσους δυσκολεύονται στο να κατεβάσουν την 1η προσφυγή ας πατήσουν ΕΔΩ.

&

2. ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΕΒΑΣΕΤΕ (σε μορφή Word) ΤΗΝ
ΠΡΟΣΦΥΓΗ
ΚΑΤΑ ΤΗΣ

ΑΠΟΦΑΣΗΣ της Δημαρχιακής Επιτροπής στις 04/02

(14/2009).

ΠΡΟΣΟΧΗ
Η συγκεκριμένη προσφυγή
πρέπει να σταλεί με FAX (22810 96201)
στην Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ (14:30) ΤΗΣ ΕΡΧΟΜΕΝΗΣ ΔΕΥΤΕΡΑΣ (16/02/2009), διότι λήγει η προθεσμία!
Σε διαφορετική περίπτωση ΔΕ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΔΕΚΤΗ, ΩΣ..."ΕΚΠΡΟΘΕΣΜΗ"!

ΚΑΛΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΟΜΩΣ ΝΑ ΤΙΣ ΚΑΤΑΘΕΣΕΤΕ ΚΑΙ ΤΙΣ ΔΥΟ ΜΑΖΙ.



Για όσους δυσκολεύονται στο να κατεβάσουν την 2η προσφυγή ας πατήσουν ΕΔΩ.



Παρατηρήσεις σχετικά με τα κείμενα της προσφυγής:

  • Προφανώς μπορείτε να αλλάξετε οτιδήποτε θελήσετε μέσα στο κείμενο αν διαφωνείτε με οτιδήποτε.
  • Τα περισσότερα αν όχι όλα τα σχετικά είναι ίδια με αυτά της προηγούμενης προσφυγής. Έχουν φυσικά προστεθεί η ήδη ακυρωμένη απόφαση και η απόφαση του Περιφεριάρχη, τα οποία μπορείτε να τα διαβάσετε στην πλαϊνή στήλη του blog μας (Ντοκουμέντα).
  • Πέρα από τους τακτικούς παραθεριστές Απόλλωνα - Κωμιακής, τους μονίμους κατοίκους του Δ.Δρυμαλίας και όσους έχουν ακίνητη περιουσία κάπου στο Δήμο Δρυμαλίας (ακόμα δηλαδή και στην Κόρωνο κ.λπ.), δικαίωμα προσφυγής έχουν ΌΛΟΙ όσοι επιθυμούν τη δημιουργία ενός Νέου ΒΙΟ.ΚΑ. Κωμιακής-Απόλλωνα, ο οποίος θα διαχειρίζεται ενιαία τα λύματα όλου του Τ.Δ. Κορωνίδας προσφέρωντας προστασία στη Δημόσια Υγεία και στο Περιβάλλον καθώς και μία καθαρή θάλασσα για τα χωριά της ορεινής Νάξου. Αυτό φάνηκε να καλλιεργείται στην τελευταία δημόσια συζήτηση που έγινε στον Απόλλωνα και στην Κωμιακή στις 07 & 08/02/2009 με πρωτοβουλία του Κ.Κ.Ε.
Αφού στείλετε στο fax 22810 96201 τις δύο προσφυγές, θα πρέπει εντός λίγων λεπτών να καλέσετε σε ένα από τα τηλέφωνα:

22813 60217 - 22810 96217

ή 22813 60203 - 22810 96214

προκειμένου να πληροφορηθείτε για τους αριθμούς πρωτοκόλλου με τους οποίους καταχωρήθηκαν τα fax σας στην Περιφέρεια. Αυτούς τους αριθμούς τους κρατάτε διότι στην ουσία είναι η "απόδειξη" ότι το fax σας έφθασε στην Περιφέρεια.


Οι ισορροπίες έχουν αλλάξει, ο Δήμος ήδη μετά και από τις τελευταίες λαϊκές συνελέυσεις και την ήδη ακυρωμένη απόφαση έχει αντιληφθεί τι πρέπει να πράξει αν δεν του περάσει και αυτό, η εποχή (χειμώνας) δε δίνει περιθώρια για "επικοινωνιακά τρικ" περί "δυσφήμισης" του τόπου και...οι εκλογές δεν είναι μακρία. Είναι λοιπόν ευκαιρία να πιέσουμε για μία καθαρότερη Κωμιακή και έναν πιο όμορφο και καθαρό Απόλλωνα. Είναι ευκαιρία να διεκδικήσουμε αυτά που έπρεπε να έχουμε εδώ και χρόνια.