Σάββατο 17 Ιανουαρίου 2009

Δεκτές οι 66 προσφυγές από τον ΓΓ Περιφέρειας Ν.Αιγαίου

65 ΜΗ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ, μαζί και ένας Σύλλογος (66ος και καταϊδρωμένος) άσκησαν την απαιτούμενη κοινωνική πίεση ώστε στις 12/01/2009 ο Γενικός Γραμματέας Νοτίου Αιγαίου να ΑΝΑΓΚΑΣΤΕΙ* ΝΑ ΑΚΥΡΩΣΕΙ την απόφαση που είχε πάρει το Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου Δρυμαλίας στις 29/11/2008 (Απόφαση 288/2008), η οποία στην ουσία αφορούσε τη νομιμοποίηση (και άρα και μονιμοποίηση) του ΒΙΟ.ΚΑ. Απόλλωνα Νάξου. Διαβάστε την παρακάτω (3 πρώτες σελίδες από τις 6 συνολικά - οι άλλες 3 έχουν απλώς τα υπόλοιπα ονόματα και τις διευθύνσεις των προσφευγόντων):





Η ΠΕ.ΚΙΝ. Νάξου αποδείχθηκε δύσκαμπτη, συντηρητική και ατελέσφορη: Πιθανόν ακόμα να συζητούν για το αν πρέπει να κάνουν προσφυγή...

Ο Σύλλογος Απολλωνιατών και οι περισσότεροι μόνιμοι κάτοικοι που έπρεπε να πρωτοστατούν ήταν ανύπαρκτοι...
Ο Σύλλογος μάλιστα πέρα από ανύπαρκτος φέρθηκε και κουτοπόνηρα αφού μόλις λίγες ημέρες πριν (5-01-2009) μοίρασε στους κατοίκους του Απόλλωνα (δια χειρός του κ.Αντώνη Χωριανόπουλου) "ψήφισμα" που υποτίθεται πως έγινε στις 16 Νοεμβρίου 2008 κατα τη Γενική Συνέλευση (Δηλαδή πολύ πριν από την αναμπουμπούλα της 29/11) . Θαυμάστε το:



Τα ερωτήματα πολλά:

  • Γιατί το πρωτοκόλησαν 20 ημέρες μετά (5-12-2008);;;; Τόσο δύσκολο ήταν;;;
  • Γιατί υπογράφεται από τον Πρόεδρο του Συλλόγου Απολλωνιατών (όχι τον Επίτιμο) ενώ κανονικά θα έπρεπε να υπογράφεται από τον Πρόεδρο της Συνέλευσης;;;;; Μήπως τελικα δεν υπήρξε ποτέ τέτοιο ψήφισμα στη συνέλευση αλλά έγινε "εκ των υστέρων" και "εκ του πονηρού";;;;
  • Γιατί αφού τότε (16/11/08) είχαν τέτοια άποψη (οι κύριοι του Συλλόγου) για μεταφορά του Βιολογικού, δεν προσέφυγαν ΠΟΤΕ κατά της απόφασης 288/2008 η οποία έχει αποδειχθεί ότι θα οδηγούσε στο αντίθετο αποτέλεσμα (τη μη μεταφορά του);;;;
Δυστυχώς η απάντηση σε όλα αυτά (εκτιμάται από τους περισσότερους bloggers που το έχουν ήδη σχολιάσει ότι) συνοψίζεται στο ακόλουθο:

Το ψήφισμα αυτό δεν υπήρξε ποτέ, αφού δεν έχει ούτε καν τις σωστές υπογραφές και "κατασκευάστηκε" μόνο για να παρασύρει τους μόνιμους κατοίκους να πιστέψουν ότι ο Σύλλογος είναι ενεργός και "δρα για τον τόπο". Για αυτό μοιραζόταν και χέρι- χέρι στο χωριό κι ας μην απευθυνόταν στους κατοίκους του. Δηλαδή αν και αυτό το ψήφισμα-φιάσκο έφτασε στα χέρια των Απολλωνιατών, είναι αμφίβολο αν έφτασε και στα χέρια του κ. Μπαρδάνη, στον οποίο υποτίθεται πως απευθυνόταν.

Λυπούμαστε για αυτήν την κατάντια του Συλλόγου και των ανθρώπων του. Η ιδιοτέλειά τους έχει ξεπεράσει κάθε όριο ηθικής.

Πέρα από όλα αυτά όμως, η ουσία είναι πως υπάρχει ελπίδα. Η ελεύθερη επιλογή ενός μη-οργανωμένου πολίτη σε συνδυασμό:
  • με την καλή γνώση της πραγματικότητας
  • την ευαισθησία στα κοινά
  • την ανεπτυγμένη αντιληπτική-κριτική ικανότητα και
  • την κοινωνική εγρήγορση στην οποία πρέπει πάντα να βρίσκεται
αποδεικνύεται για ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΠΟΛΥ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΕΡΗ ΑΠΟ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΟΜΑΔΑ (ΠΕ.ΚΙΝ., Σύλλογοι κ.λ.π.) ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΣΥΧΝΑ αντιμετωπίζουν τέτοια θέματα με μεγάλες επιφυλάξεις προκειμένου να διασφαλιστεί το "κύρος" τους και η υστεροφημία τους.

Συγχαρητήρια λοιπόν σε όσους τόλμησαν. Όπως βλέπετε αξίζει τον κόπο...

*Υ.Γ. Το ρήμα "αναγκάστηκε" δε χρησιμοποιήθηκε τυχαία, αφού όπως φάνηκε ο κ. Χαράλαμπος Κόκκινος αν και δέχτηκε τις προσφυγές των 66, δεν τις δέχτηκε για τα ουσιαστικά και σοβαρά επιχειρήματα που απαριθμούνταν μέσα σε αυτές. Τις έκανε δεκτές για τα τυπικά επιχειρήματα μερικά από τα οποία έχουν ήδη αναφερθεί παλαιότερα και από εμάς στην παρουσίαση της "ύποπτης" προσφοράς του κ.Θεωνά (Δείτε τα στο 2ο έγγραφο ΕΔΩ). Από το κείμενο δηλαδή της απόφασης γίνεται φανερό ότι ο κ. Περιφερειάρχης ήθελε να "προστατέψει" τον Δήμο και αν δεν έβλεπε τόσο έντονη κοινωνική αντίδραση μπορεί και να έκανε τον τυφλό...Τώρα κάνει απλώς πως δεν βλέπει...Δεν πειράζει όμως...Σημασία έχει ότι είδε και κάτι πέρα από ψηφοφόρους...

Σάββατο 10 Ιανουαρίου 2009

Κρυφά χαρτιά...

Παρακάτω, σας παραθέτουμε 2 έγγραφα σχετικά με την απόφαση για την οποία πολλοί από εμάς προσφύγαμε στην Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου. Αυτά μας τα έστειλε (και μας βοήθησε στο να τα αποκρυπτογραφήσουμε) φίλος blogger τον οποίο ευχαριστούμε θερμά για την καθοριστική συμβολή του στην ενημέρωση και στην αποκάλυψη της αλήθειας.

Έγγραφο πρώτο

Πρόκειται για την Εισήγηση της Τεχνικής Υπηρεσίας του Δήμου Δρυμαλίας η οποία έγινε στις 18 Νοεμβρίου 2008 και με βάση την οποία τέθηκε το αντίστοιχο θέμα στην ημερήσια διάταξη της 29ης Νοεμβρίου 2008. Άν προσέξετε μάλιστα, το θέμα της εισήγησης, είναι ακριβώς το ίδιο (λεκτικά) με το 20ο θέμα στην ημερήσια διάταξη της 29/11/08. Δείτε την ημερίσια διάταξη ΕΔΩ (29/11) και διαβάστε την εισήγηση παρακάτω:



Πιστεύουμε ότι είναι εξαιρετικά σαφές ότι η Τεχνική Υπηρεσία του Δήμου:
  • Μιλά για τον υφιστάμενο ΒΙΟ.ΚΑ. (και όχι για κάποιον "Νέο")
  • Κρίνει αναγκαία την άμεση ανάθεση μελέτης Π.Π.Ε. & Μ.Π.Ε. μόνο και μόνο επειδή καλείται ο Δήμος σε απολογία από τους Επιθεωρητές Περιβάλλοντος του Υ.ΠΕ.ΧΩ.Δ.Ε. απειλούμενος από πρόστιμα. Γίνεται δηλαδή μία προσπάθεια να γλιτώσουν το πρόστιμο, ή -τέλος πάντων- να αποτρέψουν επόμενα πρόστιμα. Αν δηλαδή δεν "εκκρεμούσε" η "απολογία", ο ΒΙΟ.ΚΑ. για το Δήμο θα λειτουργούσε άψογα και δε θα χρειάζονταν τέτοιες μελέτες....(Σας θυμίζουμε ότι αυτές οι μελέτες γίνονται κατά τη φάση σχεδιασμού του έργου. Πριν δηλαδή την κατασκευή).
  • Προτείνει να γίνουν οι "απαραίτητες παραμβάσεις" στο έργο (επισκευές δηλαδή) "για την ευρυθμη λειτουργία του".
  • Δεν αναφέρεται ούτε στο ελάχιστο για μετεγκατάσταση του ΒΙΟ.ΚΑ. (δεν την θέτει ΟΥΤΕ σαν ενδεχόμενο...). Η Τεχνική Υπηρεσία δηλαδή, η οποία είναι υπεύθυνη για όλα τα τεχνικά έργα του Δήμου, ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΝ ΠΡΟΘΕΣΗ ΝΑ ΜΕΤΕΓΚΑΤΑΣΤΗΣΕΙ ΤΟΝ ΒΙΟ.ΚΑ. Απόλλωνα.
Αντίθετα αν θυμηθείτε την Απόφαση του ΔΣ του Δήμου Δρυμαλίας, αναφέρει στην αντίστοιχη παράγραφο (προτελευταία) τη φράση "και πιθανή μετεγκατάστασή του". Αυτή η διαφοροποίηση, σε συνδυασμό με την ξεκάθαρη ΑΠΟΚΡΥΨΗ της παραπάνω εισήγησης της Τ.Υ. από το Δ.Σ. (αφού το εν λόγω έγγραφο δε μνημονεύεται ΠΟΥΘΕΝΑ μέσα στην απόφαση), δεν αποκλείεται να ήταν απόρροια της δημοσιοποίησης μέσω του blog και των πιέσεων που προκάλεσε η τελευταία.

Ξαναδιαβάστε την απόφαση του ΔΣ (29/11/08) ΕΔΩ: Σελίδα 1 , Σελίδα 2.

Είναι σαφές ότι ο κ.Δήμαρχος, μαζί με λίγους άλλους ΑΠΕΚΡΥΨΑΝ (τουλάχιστον επισήμως) ΑΠΟ ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΤΗΝ ΕΙΣΗΓΗΣΗ ΤΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ Η ΟΠΟΙΑ ΜΑΡΤΥΡΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΚΙΝΗΤΡΑ ΤΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΑΡΧΗΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΕΣ ΤΗΣ (Μονιμοποίηση του ποροβληματικού ΒΙΟ.ΚΑ. με νομιμοποίησή του, προκειμένου να μην πληρώνουν εφεξής πρόστιμα...).

Ακόμα πιο σαφές είναι ότι ο κ.Δήμαρχος ψεύδεται στις 5/12/2008, σε συνέντευξή του στο ράδιο Μεσόγειος, αφού αρνείται ότι έχει κληθεί σε απολογία από τους Επιθεωρητές του Υ.ΠΕ.ΧΩ.Δ.Ε., τη στιγμή που ο ίδιος έθεσε το θέμα του ΒΙΟ.ΚΑ. στο ΔΣ εξαιτίας της επικείμενης απολογίας του Δήμου!!!!

Λυπούμαστε κύριε Δήμαρχε αλλά μέχρι τώρα οι προθέσεις σας δε φαίνονται αγαθές και σίγουρα δε φαίνεται να γίνονται για το καλό του Απόλλωνα... Καλύτερα για όλους μας θα ήταν να αλλάξετε τακτική και να επανορθώσετε για...τις αμαρτίες σας.

Έγγραφο δεύτερο

Πρόκειται για την προσφορά που κατέθεσε ο κ. Θεωνάς και η οποία έγινε αποδεκτή με την απόφαση του ΔΣ στις 29/11. Δυστυχώς τα σχόλια που μπορούν να γίνουν είναι πολλά και για να μην κουράσουμε θα περιοριστούμε στα πιο ουσιαστικά (κατά την κρίση μας).


Σχόλια σχετικά με την προσφορά του κ. Θεωνά:

1. Η παραπάνω προσφορά ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΡΙΘΜΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟΥ !!!!!

Για όσους δε γνωρίζουν, αυτό σημαίνει ότι - ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΕΠΙΣΗΜΩΣ - ο Δήμος και το Δημοτικό Συμβούλιο, ΔΕ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΥΠΑΡΞΗ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ! Παρ' όλα αυτά όπως μπορείτε να δείτε στην απόφαση της 29/11 (αυτήν κατά της οποίας προσφύγαμε πολλοί), το ΔΣ αποφάσισε να αναθέσει την εκπόνηση μελετών ΠΠΕ και ΜΠΕ στον κ. Βασίλειο Θεωνά ΑΚΡΙΒΩΣ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΙΜΗ ΠΟΥ ΖΗΤΑ Ο κ.ΘΕΩΝΑΣ στην προσφορά που "υποτίθεται" πως δεν έχει πάρει ο Δήμος στα χέρια του...(6000€ + Φ.Π.Α.)

  • Με ποιες διαδικασίες λοιπόν ο Δήμος "αναθέτει" τα δημοτικά έργα σε ιδιώτες ;;;;
Απάντηση:
Με...αδιαφανείς διαδικασίες. Με προφορικές συνεννοήσεις και....με γνωριμίες.

  • Γιατί αυτό το έγγραφο (όπως και η πιο πάνω Εισήγηση της Τεχνικής Υπηρεσίας) δεν έγινε γνωστό (δεν αναγνώστηκε έστω) στο Δημοτικό Συμβούλιο;;;;

  • Επίσης γιατί δεν αναφέρεται κανένα από τα παραπάνω έγγραφα μέσα στην απόφαση της 29/11 (288/2008);;;;
Απάντηση:

Η εισήγηση της Τεχν. Υπηρεσίας του Δήμου όπως είπαμε δεν έγινε γνωστή στο ΔΣ της 29ης Νοεμβρίου γιατί έτσι θα αποκαλύπτονταν οι πραγματικές προθέσεις του Δήμου να νομιμοποιήσει τον παράνομο ΒΙΟ.ΚΑ., ώστε να γλιτώσει (ο κ.Δήμαρχος) από τα πρόστιμα ΜΙΑ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ.

Το γιατί όμως δεν αναγνώστηκε η προσφορά του κ.Θεωνά μέσα στο Δημοτικό Συμβούλιο μπορεί να εξηγηθεί με πολλά σενάρια: Δυστυχώς το επικρατέστερο μετά από μία εκτενή ηλεκτρονική συζήτηση με μερικούς bloggers που "γνωρίζουν", φαίνεται να είναι ότι στις 29/11/2008 αυτό το έγγραφο ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ !!!!

Θα μας ρωτήσετε και τότε πως γνώριζαν την τιμή και τον μελετητή στο ΔΣ και τα έγραψαν στην απόφαση;
Ενδέχεται ο ίδιος ο κ.Θεωνάς να ήταν παρών στο ΔΣ.
Ενδέχεται απλώς να είχε συνεννοηθεί ο κ.Δήμαρχος προφορικά με τον κ.Θεωνά για την τιμή, και στη συνέχεια ο τελευταίος να συνέταξε εκ των υστέρων μία προσφορά με ημερομηνία παλαιότερη από αυτή της 29/11. Με αυτό το σενάριο εξηγείται και για ποιο λόγο δεν έχει πρωτοκολληθεί το συγκεκριμένο έγγραφο, αφού αν πρωτοκολλείτω θα έπαιρνε αριθμό πρωτοκόλλου με ημερομηνία μετά τις 29/11 οπότε θα ήταν ξεκάθαρο ότι η "δουλειά" ήταν "προμελετημένη". Αν πάλι σας φαίνεται υπερβολική μία "τηλεφωνική επικοινωνία" μεταξύ "ιδιώτη μελετητή" και Δημάρχου θα σας πρότειναμε να προσέξετε ότι ο ίδιος ο κ.Θεωνάς στην προσφορά του, μνημονεύει δύο ακόμα έργα τα οποία έχει αναλάβει στο Δήμο Δρυμαλίας. Όπως καταλαβαίνετε δηλαδή, είναι γνωστός (άρα και "αξιόπιστος") στους "κοινωνικούς κύκλους" της Διοίκησης του Δήμου Δρυμαλίας.
Οι..."τυπικότητες", λοιπόν και τα "πρωτόκολλα" είναι....περιττά αφού ο κ. Θεωνάς είναι καιρό "συνεργάτης" με το Δήμο (από το 2003 - επι δημαρχίας κ.Τζουάννη)......

2. Η ημερομηνία που συντάχθηκε η προσφορά (28/11/2008) είναι ΜΟΛΙΣ μία ημέρα πριν το ΔΣ (29/11/2008)

Όπως ήδη μερικοί έχετε αντιληφθεί (το υπαγορεύει άλλωστε η κοινή λογική) είναι αδύνατο μία μέρα πριν, ολόκληρο το Δημοτικό Συμβούλιο να γνωρίζει την προσφορά, να διαπιστώσει λάθη ή μειωνεκτήματα που θα υπάρχουν σε αυτήν και να αποφασίσει αν είναι συμφέρουσα για το Δήμο. Αυτό το προβλέπει στο
Άρθρο 95, παρ. 3 (σελ.60) και ο Δημοτικός Κώδικας (Πατήστε ΕΔΩ για να τον κατεβάσετε) τον οποίο μπορείτε να τον βρείτε και μόνοι σας μέσω της ιστοσελίδας www.docman.gr

Μεταξύ άλλων ο κώδικας αναφέρει:

"
Η πρόσκληση δημοσιεύεται στο δημοτικό κατάστημα. Επιπλέον είναι δυνατόν να δημοσιεύεται και στην τυχόν υπάρχουσα ιστοσελίδα του Δήμου. Η πρόσκληση επιδίδεται ή γνωστοποιείται στους συμβούλους τρεις (3) τουλάχιστον πλήρεις ημέρες πριν από την ημέρα που ορίζεται για τη συνεδρίαση."

Δηλαδή θα έπρεπε να έχουν ενημερωθεί για το 20ο θέμα, του ΒΙΟ.ΚΑ. Απόλλωνα όλοι οι φορείς τουλάχιστον από τις 26 Νοεμβρίου και όταν λέμε..."ενημερωθεί" σημαίνει ότι θα έπρεπε να έχουν από τις 26/11 στα χέρια τους ΌΛΑ ΤΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΑ ΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ (όπως την προσφορά του κ. Θεωνά, την έκθεση των Επιθεωρητών Περιβάλλοντος κ.λ.π.) Αντιλαμβάνεστε λοιπόν πως αυτό δεν ήταν δυνατό αφού η προσφορά του κ.Θεωνά δεν είχε καν συνταχθεί στις 26/11 και η Έκθεση των Επιθεωρητών ήταν μυστικό του Δημάρχου και της Τεχν. Υπηρεσίας του Δήμου.

Παρακάτω λοιπόν θα σας δείξουμε πως η "εμπιστοσύνη" του Δήμου απέναντι στον εκάστοτε μελετητή, έθεσε τον ίδιο το Δήμο σε κινδύνους.

Θα αναρωτιέστε σε τι κινδύνους είναι εκτεθειμένος ο Δήμος;;;

3. Ολόκληρο το περιεχόμενο της 1ης σελίδας της προσφοράς του κ.Θεωνά θα έπρεπε να έχει συνταχθεί από την Τεχνική Υπηρεσία του Δήμου Δρυμαλίας ή τουλάχιστον να έχει ελεγχθεί η ορθότητά του !

Ε, και;;; Τι έγινε που η Τεχν. Υπηρεσία δεν έλεγξε αυτά που γράφει ο κ. Θεωνάς στην προσφορά του;;; (Θα πει κάποιος από εσάς)

Να όμως που ΈΓΙΝΕ, διότι ο κ.Θεωνάς με "επιστημονικό" ύφος, γράφει ΠΑΝΤΕΛΩΣ ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ στην 1η σελίδα της προσφοράς του, στην 5η σειρά της παραγράφου (Α):

"...η κατασκευή της (υφιστάμενης Εγκατάστασης Επεξεργασίας Λυμάτων) μελετήθηκε πριν από την έκδοση της Κ.Υ.Α. 69269/5387/90" (πριν δηλαδή το 1990)

Άραγε ο κ. Θεωνάς δε γνώριζε τότε το έγγραφο του Επαρχείου Νάξου που ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΙ ότι η "υφιστάμενη εγκατάσταση επεξεργασίας λυμάτων" μελετήθηκε και κατασκευάστηκε το 1992 - 1993;;;;

Εσείς το θυμάστε;;; Το είχαμε αναρτήσει και στο blog γιατί ούτε ο κ.Δήμαρχος είχε φανεί να γνωρίζει πότε έγινε ο ΒΙΟ.ΚΑ. σε συνέντευξή του στις 5/12/2008 στο ράδιο Μεσόγειος.

Δείτε το ξανά:




Είδατε λοιπόν; Ο κ.Θεωνάς έγραψε λάθος κάποιο δεδομένο, που μάλιστα χάρη σε αυτό το..."λάθος δεδομένο" δίνεται το δικαίωμα από το νόμο (κατά τον κ. Θεωνά) να γίνουν οι μελέτες ΠΠΕ και ΜΠΕ που συζητήθηκαν στο ΔΣ της 29/11. Το απίστευτο είναι ότι ακριβώς το ίδιο..."λάθος δεδομένο" έχει γραφτεί και στην απόφαση του ΔΣ στη 2η σελίδα 6η & 7η γραμμή από την αρχή!!!

Άραγε ποιος παρέσυρε ποιον σε αυτό το..."λάθος";;;;;
Ο Μελετητής παρέσυρε το Δημοτικό Συμβούλιο και το Δήμο Δρυμαλίας;;;

Απάντηση:
Σας θυμίζουμε ότι αυτά έπρεπε να ελεγχθούν από την Τεχν. Υπηρεσία του Δήμου ΠΡΙΝ συζητηθούν στο ΔΣ της 29/11.
Σε καμία περίπτωση δεν ισχυριζόμαστε όμως ότι ο κ.Θεωνάς "παρέσυρε" το Δήμο. Θέλουμε όμως να σας δείξουμε ότι ΑΚΡΙΒΩΣ επειδή η Τεχν. Υπηρεσία δεν έλεγξε τα γραφόμενα στην προσφορά του κ.Θεωνά, αυτός θα μπορούσε να παρασύρει -ηθελημένα ή αθέλητα- το Δήμο...

Ο Δήμος παρέσυρε τον κ.Θεωνά;;;;;;

Αυτό μάλλον είναι πιο πιθανό. Αρκεί να σας πούμε ότι
μας πληροφόρησε blogger πως αν ζητήσετε τον "φάκελο" του ΒΙΟ.ΚΑ. Απόλλωνα (που θα είχε το παραπάνω έγγραφο του '92) στον Δήμο Δρυμαλίας ή στο Επαρχείο (έπρεπε να υπάρχει και στις δύο υπηρεσίες) θα σας πουν ότι τέτοιος φάκελος δεν υπάρχει γιατί έχει καταστραφεί από την υγρασία!!!! (Μαντέψτε γιατί...) Έτσι ο κ.Θεωνάς ίσως να μην μπορούσε να ενημερωθεί σωστά. Ίσως πάλι η αμοιβαία (προφανώς) εμπιστοσύνη του κ.Θεωνά προς το Δήμο να τον πρόδωσε, αν υποθέσουμε ότι ρώτησε προφορικά/τηλεφωνικά κάποιον "υπευθυνο-ανεύθυνο" υπάλληλο για το "πότε" έγινε ο ΒΙΟ.ΚΑ.

Το γρίφο φυσικά δε θα τον λύσουμε εμείς. Ας τα βρούνε μεταξύ τους και ας μην αναλάμβανε ο κ.Θεωνάς να κάνει τη δουλειά της Τεχνικής Υπηρεσίας δήθεν για να τη διευκολύνει στο έργο της. Από ό,τι φαίνεται δεν την κάνει καθόλου καλά.

Το παραπάνω, λοιπόν, πιθανά εσκεμμένο λάθος είναι ΜΟΝΟ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΑΡΚΕΤΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΕΠΙΣΗΜΑΝΕΙ Bloggers, μέσω e-mail. Αρκεί μάλιστα να σας πούμε ότι μεγάλο κομμάτι της Νομοθεσίας που επικαλείται ο κ.Θεωνάς στην προσφορά του δεν μπορεί να εφαρμοστεί στη συγκεκριμένη Εγκατάσταση Επεξεργασίας Λυμάτων, αλλά ακόμα και αν μπορούσε να εφαρμοστεί θα έπρεπε να έχει γίνει έως και τις 30/09/2007 !!! Ας μην επεκταθούμε όμως για να μην κουράσουμε.

4. Ο Δήμος Δρυμαλίας ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ στον μελετητή ΝΑ ΚΑΘΟΡΙΖΕΙ (ΕΡΜΗΝΕΥΟΝΤΑΣ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ ΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ)
Την Κατηγορία των μελετών,
Την αμοιβή του
και τελικά τη διαδικασία ανάθεσης !!!

(παρ.4 & παρ.5 σελίδα 2)

Φυσικά όλα αυτά δεν έχουν να κάνουν με τον κ.Θεωνά προσωπικά αν και απορούμε πως είναι δυνατόν να ανέχεται να κάνει ο ίδιος αυτά για τα οποία είναι υπεύθυνη η Τεχν. Υπηρεσία του Δήμου.

Από την πλευρά όμως του Δήμου και της Τεχν. Υπηρεσίας του τα πράγματα είναι πολύ σοβαρά. Και αυτό διότι κάλλιστα ο μελετητής μπορεί (είτε από λάθος, είτε εσκεμμένα) να ερμηνεύσει λανθασμένα/υποκειμενικά τον Νόμο και με βάση το επιθυμητό για αυτόν αποτέλεσμα.

(Εγκυκλοπαιδικά πάντως θα πρέπει να σας πούμε πως από τη στιγμή που η αμοιβή ήταν μικρότερη από το 30% του ανώτερου ορίου αμοιβής για πτυχίο Α' τάξης ο Δήμος έχει δικαίωμα να μην κάνει διαγωνισμό και να αναθέσει απευθείας)

Συνοπτικά λοιπόν θα λέγαμε πως ο Δήμος έχει κάνει αμέτρητες ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΕΣ παρανομίες και παρατυπίες στις οποίες εκούσια ή ακούσια συμμετέχει και ο συγκεκριμένος μελετητής. Ας αναλάβει ο καθένας τις ευθύνες του και ο Δήμος ας πάψει να κάνει συμφωνίες κάτω από το τραπέζι....

Ευχαριστούμε θερμά όλους τους bloggers που βοήθησαν αυτές τις μέρες για την "αποκρυπτογράφηση" αυτών των εγγράφων γιατί πραγματικά οι ατασθαλίες του Δήμου ξεπέρασαν για άλλη μία φορά ΚΑΘΕ ΦΑΝΤΑΣΙΑ και ΚΑΘΕ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΠΟΥΛΙΚΟ ΣΕΝΑΡΙΟ (η τελευταία φορά ήταν στο Αλ. Καταφύγιο).

Τρίτη 6 Ιανουαρίου 2009

Το..."ποτήρι" του ΒΙΟ.ΚΑ. πάλι ξεχείλισε...

Ιούνιος (τέλη) - Ιούλιος 2008

Σύμφωνα με τον Δήμαρχο, δόθηκαν 96.000 € για επισκευή του ΒΙΟ.ΚΑ. Απόλλωνα
(Ακούστε τον ΕΔΩ, στο 03:15+).

Σύμφωνα με το Δήμο, ο ΒΙΟ.ΚΑ. Απόλλωνα λειτουργεί άψογα.


30 Σεπτεμβρίου 2008
(μόλις 3 μήνες αργότερα από τα 96.000 €)


Σύμφωνα με τους Επιθεωρητές του Υ.ΠΕ.ΧΩ.Δ.Ε., ο ΒΙΟ.ΚΑ. Απόλλωνα έχει σοβαρότατες ελλείψεις και στην ουσία δε λειτουργεί (δε γίνεται ούτε καν χλωρίωση).


4 Ιανουαρίου 2009
(μόλις 6 μήνες αργότερα από την επισκευή των 96.000€)

Ο Βιολογικός "ξεσπά". Τα λύματα ξεχειλίζουν από παντού και για άλλη μία φορά οι εικόνες μιλούν από μόνες τους. Ο ΒΙΟ.ΚΑ. είναι κατεστραμένος...

Ως πότε θα ΣΚΟΡΠΑΜΕ τα λεφτά μας στη θάλασσα ΓΙΑ ΕΝΑΝ ΒΙΟΛΟΓΙΚΟ που ΠΑΝΤΑ ΧΑΛΑΕΙ, λόγω της θέσης του;;;

Ως πότε θα μας τάζουν μετεγκατάσταση;;;;;;;;

15 χρόνια άγνοιας - κατανόησης - καλοπιστίας, υπομονής και διακινδύνευσης της υγείας μας, δεν ήταν αρκετά για τις Δημοτικές Αρχές;;;;

Τελικά όταν λένε ότι τον επισκευάζουν....λένε αλήθεια;;;;;

Θαυμάστε τον βράχο της Καυκάρας "λουσμένο" με τα λύματα του χωριού:







Θαυμάστε επίσης τον "τρόπο διάθεσης" (ελεύθερη πτώση όπως πολύ εύστοχα παρατήρησε ο blogger Rigid) των στερεών αποβλήτων του ΒΙΟ.ΚΑ. σε κάδους αστικών απορριμάτων του Δήμου. Αυτά, τα είχε δηλώσει ο υπεύθυνος (του ΒΙΟ.ΚΑ.) στους Επιθεωρητές του Υ.ΠΕ.ΧΩ.Δ.Ε. (σελίδα 4):



Ως πότε αυτό το έγκλημα θα καθορίζει την ανάπτυξη του Απόλλωνα και την ευημερία των κατοίκων του;;;

Ως πότε θα το κρύβουμε;;;;

Η καλοκαιρινή περίοδος δεν είναι μακριά, και ο Δήμος αδρανεί ύποπτα. Μήπως - προφασιζόμενος έλλειψη χρημάτων - περιμένει να έρθει η καλοκαιρινή περίοδος ώστε να δικαιολογείται το επιχείρημα "Μη μιλάτε γιατί δυσφημείται ο τόπος";

Όπως είπε και ο κ. Αντιδήμαρχος στις 5/12, στο ράδιο Μεσόγειος , υπάρχουν και τα χρηματικά δάνεια...(Για όσους κάνουν πως δεν το κατάλαβαν, τα δάνεια, μαζί με το σφράγισμα του υφιστάμενου ΒΙΟ.ΚΑ. και τη χωροθέτηση - μελέτη εγκατάστασης ενός νέου ΒΙΟ.ΚΑ. ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΤΑΣΗ.)

Καλούμε λοιπόν τον κ.Δήμαρχο να "ξεπεράσει" τους παλαιότερους Δημάρχους του Δήμου, αναλαμβάνοντας πραγματικά τις ευθύνες του:

1. Σφραγίζοντας τον υφιστάμενο ΒΙΟ.ΚΑ.
2. Ξεκινώντας άμεσα διαδικασίες για μελέτη χωροθέτησης νέου ΒΙΟ.ΚΑ.
3. Αποκτώντας το πολιτικό σθένος που οι προκάτοχοί του δεν είχαν ώστε να απαλλοτριώσουν (όταν αυτό χρειαζόταν) χωράφια/κτήματα "μεγάλων παραγόντων" της περιοχής και να γίνει ο ΒΙΟ.ΚΑ. σε σωστή θέση και όχι μέσα στη θάλασσα. Το πολιτικό κόστος πλέον έχει ανατραπεί εις βάρος τέτοιων παραγοντίσκων. Εκμεταλλευτείτε το.

Αυτά μας μεταφέρονται μέσα από τα e-mails, αυτά καταλαβαίνουμε όμως και από τον κ. Αντιδήμαρχο στο 2ο Μέρος της ραδιοφωνικής εκπομπής στις 5/12 του ράδιο Μεσόγειος:

Ούτε λίγο, ούτε πολύ ο πρώην κ.Αντιδήμαρχος δε βλέπει "ελεύθερο χώρο" πουθενά αλλού στον Απόλλωνα για να γίνει ΒΙΟ.ΚΑ.....................Δεν υπάρχει επομένως η πολιτική βούληση για να μεταφερθεί.............

Καλούμε τέλος και τους μόνιμους κατοίκους, να μην ανεχθούν άλλο τον εμπαιγμό τον ανθρώπων που τόσα χρόνια υποτίθεται ότι λύνουν το πρόβλημά τους.
Άμεσο σφράγισμα και άμεση μετεγκατάσταση.

Η "ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΤΗΣ ΚΑΛΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΒΙΟ.ΚΑ. ΜΕΧΡΙ ΤΗ ΜΕΤΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ" (όπως ζητά το ΚΚΕ και τώρα ΚΑΙ ο Σύλλογος Απολλωνιατών), ΕΧΕΙ ΑΠΟΔΕΙΧΘΕΙ ΕΠΙ 15 ΣΥΝΑΠΤΑ ΕΤΗ ΑΝΕΦΙΚΤΗ και ΟΥΤΟΠΙΚΗ.
Πώς θα επιτευχθεί λοιπόν τώρα;;


Για εσάς που όλα αυτά τα διαβάζετε πρώτη φορά, ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ, να ενημερωθείτε.
Στη συνέχεια ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ.
Και αφού ξαναδιαβάσετε τα παραπάνω, μπορείτε να δείτε τις τελευταίες εξελίξεις στην "Τοπική Επικαιρότητα", στην ενότητα του "Βιολογικού" και στο "e-Καφενείο"

Παρασκευή 19 Δεκεμβρίου 2008

Σημαντικότατες εξελίξεις - ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ σχετικά με το "ΒΙΟ.ΚΑ." Απόλλωνα

Επιβολή προστίμου 7000€ για τον ΒΙΟ.ΚΑ. από τους Επιθεωρητές Περιβάλλοντος


Όπως πολλοί γνωρίζετε, από τις 29/11/2008 και με αφορμή το 20ο θέμα της ημερήσιας διάταξης του Δημ. Συμβουλίου Δήμου Δρυμαλίας, ξεκίνησε μέσα από αυτό το blog μία σειρά αποκαλύψεων και μία γενικότερη κινητοποίηση με σκοπό την ΑΠΟΤΡΟΠΗ ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΗΣΗΣ του υφιστάμενου ΒΙΟ.ΚΑ Απόλλωνα και με ταυτόχρονη επιδίωξη "εξαναγκασμού" (δυστυχώς) του Δήμου ώστε να μετεγκαταστήσει τον ΒΙΟ.ΚΑ. (Για όσους μπαίνουν 1η φορά ας Πατήσουν ΕΔΩ για να ενημερωθούν)

Ένα από τα πιο σοκαριστικά /αποκαλυπτικά έγγραφα που δημοσιεύτηκαν, ήταν η "Έκθεση μερικού έλεγχου....." του ΒΙΟ.ΚΑ. Απόλλωνα Νάξου, η οποία έγινε μετά από αυτοψία στις 30/09/2008 (μόλις πριν 2 μήνες αλλά και μόλις 3 μήνες μετά την...."τέλεια" επισκευή του!!!) των Επιθεωρητών Περιβάλλοντος (ΕΥΕΠ) που υπάγονται στο Υ.ΠΕ.ΧΩ.Δ.Ε..

Για όσους δεν τη θυμούνται μπορούν να τη διαβάσουν παρακάτω:

Σελίδα1: Ο τίτλος του Θέματος & τα σχετικά
Σελίδα 2: Γενικά στοιχεία αναφορικά με την εγκατάσταση
Σελίδα 3: Αναφορικά με τη διάθεση των επεξ. λυμάτων του ΒΙΟ.ΚΑ.
Σελίδα 4: Αναφορικά με τη διαχείριση των στερεών αποβλήτων και τη λειτoυργία του ΒΙΟ.ΚΑ.

Σελίδα 5: Αναφορικά με τη λειτ. του ΒΙΟ.ΚΑ. (Συνέχεια) και καταληκτική παράγραφος.

ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΕΛΙΔΑ ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΞΕΤΕ ΟΤΙ Ο ΔΗΜΟΣ ΚΑΛΕΙΤΑΙ ΣΑΦΩΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ (Ε.Υ.Ε.Π.) ΣΕ ΑΠΟΛΟΓΙΑ.

Πατήστε ΕΔΩ για να κατεβάσετε και να ακούσετε με τα αυτιά σας μεταξύ 8ου και 9ου λεπτού, τον ίδιο το Δήμαρχο να αρνείται ότι κλήθηκε ο Δήμος σε απολογία!!!

Μέχρι εδώ λοιπόν τα έχουμε ξαναπεί και τα γνωρίζετε....
Αυτό που δε γνωρίζατε μέχρι τώρα είναι ότι, όλες αυτές τις ημέρες που γίνονται όλα τα παραπάνω, η Ε.Υ.Ε.Π. ήδη από τις 04/12/2008 είχε εκδώσει τη "Βεβαίωση Παράβασης" που αφορά τον "ΒΙΟ.ΚΑ." Απόλλωνα. Διαβάστε τη (2 σελίδες) κάνοντας αριστερό "κλικ" επάνω στις ακόλουθες φωτογραφίες/σελίδες:



Στην 1η σελίδα (αριστερή), αξίζει να προσέξετε μεταξύ των υπογραμμισμένων την πορτοκαλί υπογράμμιση. Αυτό το σχετικό (13) για όσους δεν καταλαβαίνουν είναι η..."απολογία" του Δήμου προς την Ε.Υ.Ε.Π. (Επιθεωρητές Περιβάλλοντος).

Ω, ναι...είναι η απολογία που λέει (ο κ. Δήμαρχος) στις 5/12/2008 στην κ.Μπράουν του "ράδιο Μεσόγειος" ότι ούτε καν του ζητήθηκε (ξανακούστε το με τα αυτιά σας) . Όπως ήδη έχετε δει, όχι απλώς του ζητήθηκε, αλλά την είχε στείλει από τις 24-11-2008 (όπως φαίνεται στα σχετικά).

"Το Υπουργείο Περιβάλλοντος ούτε σε απολογία μας κάλεσε, ούτε τίποτα...." , λέει χαρακτηριστικά ο κ.Μπαρδάνης στην κα. Μπράουν.

Δηλαδή στο ραδιόφωνο ο κ. Δήμαρχος είπε ψεύδη δημοσίως.
Το "γιατί" ας το βρει ο καθένας σας μόνος του......

Το τι έλεγε μέσα σε αυτήν την απολογία μπορείτε (για καλή τύχη όλων μας) να το δείτε στη 2η σελίδα (δεξιά), της παραπάνω "Πράξης Βεβαίωσης Παράβασης" (πρόκειται για τη γαλάζια υπογράμμιση), αφού η Ε.Υ.Ε.Π. μεταφέρει αυτούσια αποσπάσματα από την..."απολογία" του Δήμου σχετικά με τον υφιστάμενο ΒΙΟ.ΚΑ.

ΠΡΟΣΕΞΤΕ ΛΟΙΠΟΝ ΟΤΙ ΣΤΗΝ "ΑΠΟΛΟΓΙΑ" ΤΟΥ (24/11/2008), Ο ΔΗΜΟΣ ΔΗΛΩΝΕΙ ΟΤΙ ΕΧΕΙ (ΗΔΗ) ΑΝΑΘΕΣΕΙ ΣΕ ΜΕΛΕΤΗΤΗ ΤΗ Μ.Π.Ε. ΓΙΑ "ΤΗΝ ΕΝ ΛΟΓΩ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ" ( δηλαδή τον υφιστάμενο ΒΙΟ.ΚΑ.).

Μήπως καταλάβατε σε ποια ανάθεση αναφέρεται ο Δήμος;;;;;;;
Δυστυχώς για όλους (και για τον ίδιο) αναφέρεται σε αυτή την ανάθεση που αποφάσισε το ΔΣ 5 ημέρες αργότερα (29/11/2008)!!!!!
Αναφέρεται στην ανάθεση μελέτης Μ.Π.Ε., η οποία (μελέτη) ήδη βρισκόταν σε εξέλιξη από τις 30/09/2008 σύμφωνα με δηλώσεις του Δήμου στους Επιθεωρητές Περιβάλλοντος!!!!
Δηλαδή Ο ΔΗΜΟΣ ΔΗΛΩΣΕ (2 φορές) ΨΕΥΔΩΣ ΣΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ (ΕΥΕΠ) ΚΑΤΙ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΚΑΝ ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΕΙ !!!!

Δεν το πιστεύετε;;;; Ακούστε ξανά τον ίδιο τον Δήμαρχο να το ομολογεί στην ίδια ραδιοφωνική συνέντευξη (5/12/2008) στον Μεσόγειος FM (από 8:30 - 8:41)

"...τους (ΥΠΕΧΩΔΕ) έχουμε (εμείς ο Δήμος) κάνει μία δήλωση ("απολογία") - παρά το γεγονός ότι τότε που τους κάναμε τη δήλωση (30/09/2008 & 24/11/2008) ακόμη δεν είχε παρθεί η απόφαση του ΔΣ γιατί το ΔΣ έγινε μεταγενέστερα (29/11/2008) και........"

Τελικά όλες οι "δικαιολογίες" του Δήμου όπως μπορείτε να δείτε παραπάνω, απορρίφθηκαν από την ΕΥΕΠ. Το "γιατί" το αφήνουμε και πάλι στην κρίση σας.... Το πρόστιμο λοιπόν είναι δεδομένο. Εκτιμάται όμως ότι η "ύποπτη" και μη νόμιμη συμπεριφορά του Δήμου απέναντι στην ΕΥΕΠ, προκάλεσε την τελευταία να ζητά από ΟΛΕΣ τις ΑΡΜΟΔΙΕΣ ΑΡΧΕΣ (με 1η την εισαγγελική), τον έλεγχο ακόμα και της κατασκευής του έργου. Δείτε λοιπόν το ακόλουθο έγγραφο:



Όπως μπορείτε να διαβάσετε η ίδια η ΕΥΕΠ ζητά από την Κτηματική Υπηρεσία Κυκλάδων και την Πολεοδομία Νάξου "να προβούν στις κατάλληλες ενέργειες".
Δεν καταλαβαίνετε τι εννοεί;;;;

Δεδομένου ότι η περιοχή εκεί ήταν κάποτε έτσι........



...........μέσα σε έναν χειμώνα (1992-1993) και με την ανοχή των τοπικών παραγόντων, των Συλλόγων και δυστυχώς των μονίμων κατοίκων έγινε έτσι...........



........και τελικά σήμερα έχει εξελιχθεί έτσι...........................


.....δεδομένου λοιπόν ότι ο ΒΙΟ.ΚΑ. όπως φαίνεται και από τις φωτογραφίες (μερικές από τις οποίες έχει αναρτήσει εδώ και καιρό στο e-Καφενείο ο Arcturus - Πατήστε ΕΔΩ) είναι μέσα στη θάλασσα οι "κατάλληλες ενέργειες" που μπορούν να πράξουν οι 2 υπηρεσίες είναι:

Κατάλληλες Ενέργειες Πολεοδομίας Νάξου (Αυτές που δικαιούται-υποχρεούται να κάνει):
Κατεδάφιση ΒΙΟ.ΚΑ. Απόλλωνα.
Επιβολή Προστίμων για την αυθαιρεσία κ.λπ.

Κατάλληλες Ενέργειες Κτηματικής Υπηρεσίας Κυκλάδων:
Αποκατάσταση Περιοχής (Μάζεμα μπάζων - επαναφορά στην αρχική κατάσταση)

Εμείς θέλουμε να πιστεύουμε πως οι Υπηρεσίες από εδώ και στο εξης, δε θα διστάσουν να πράξουν τα δέοντα, τα οποία θα ωφελήσουν όλους μας.

Τέλος δείτε το Πρόστιμο που Εισηγείται η ΕΥΕΠ στη Ν.Α. Κυκλαδων και η οποία είναι ουσιαστικά υποχρεωμένη να το επιβάλλει στο Δήμο Δρυμαλίας (Σε διαφορετική περίπτωση διώκεται η ίδια η Νομαρχία!). Στη συνέχεια ο Δήμος υποχρεούται να τα καταλογίσει στον ή στους υπεύθυνους (Δηλαδή σε φυσικά πρόσωπα και ΟΧΙ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΤΑΜΕΙΟ).




Σε αυτό το σημείο θα θέλαμε να επισημάνουμε ότι τα 3 παραπάνω έγγραφα έχουν σχολιαστεί πλήρως και με πολύ ενδιαφέρουσα οπτική και από τον "Πέτρος". Διαβάστε ΕΔΩ το σχολιασμό του.

Ευχαριστούμε ΟΛΟΥΣ ΜΑ ΟΛΟΥΣ τους bloggers που πραγματικά αυτές τις μέρες έχουν συμβάλει καθοριστικά με την εγρήγορση στην οποία βρίσκονται, με φωτογραφικό υλικό, δημόσια έγγραφα, συμβουλές και απόψεις, ώστε να βρεθούμε όλοι ένα βήμα πιο κοντά στην μετεγκατάσταση του ΒΙΟ.ΚΑ. Απόλλωνα.

Ζητάμε συγγνώμη που αναστατώνουμε και πάλι τη δομή του blog και φέρνουμε σε 2η μοίρα άλλα τρέχοντα ζητήματα, όπως οι Ανεμογεννήτριες, αλλά θεωρούμε πως το θέμα "ΒΙΟ.ΚΑ." Απόλλωνα είναι ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ, ΑΦΟΥ ΑΦΟΡΑ ΤΗ ΔΗΜΟΣΙΑ ΥΓΕΙΑ και κατά συνέπεια ΤΟΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΟΥ ΑΠΟΛΛΩΝΑ. Δεδομένου δε ότι οι σκοποί του blog αφορούν στην ενημέρωση σχετικά με τις εξελίξεις ΚΥΡΙΩΣ στο Δ.Δ. Κορωνίδος (Απόλλωνας - Κωμιακή κ.λπ.), ζητάμε την κατανόησή σας για αυτή τη χρονική περίοδο.

Κυριακή 3 Αυγούστου 2008

Αιολικό Πάρκο στην περιοχή της Κωμιακής

Για απευθείας μετάβαση στη Σελίδα 2 ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ
Για απευθείας μετάβαση στη Σελίδα 3 ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ


Νέες - Συγκλονιστικές φωτογραφίες...
...Αποκαλύπτουν

(Πατήστε ΕΔΩ)

Για να "κατεβάσετε" (download) και να δείτε στον υπολογιστή σας τους χάρτες που δείχνουν το "πού" θα τοποθετηθούν ανεμογεννήτριες στη Νάξο, ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ και θα μεταφερθείτε στο αντίστοιχο σχόλιο που περιέχει τις συντομεύσεις.
Στο αμέσως επόμενο σχόλιο, μπορείτε να διαβάσετε μία υποτυπώδη επεξήγηση του χάρτη, ενώ ακολουθούν και απαντήσεις στα ερωτήματα που δημιουργούνται.

Η συγκεκριμένη ενότητα (ανάρτηση) άνοιξε για 3 βασικούς λόγους:

  1. Το θέμα ενός Αιολικού Πάρκου στα βουνά κοντά στην Κωμιακή και τον Απόλλωνα, είναι πολύ σημαντικό γιατί πρόκειται για ένα έργο που θα επηρεάσει την περιοχή (θετικά ή αρνητικά) για τα επόμενα 50 έτη. Άρα πρέπει να συζητηθεί και πρέπει οι μόνιμοι κάτοικοι να γνωρίζουν.
  2. Παγκοσμίως επικρατεί μία σύγχυση για το αν οι ανεμογεννήτριες ωφελούν ή βλάπτουν το περιβάλλον. Στο διαδίκτυο (Internet) κυκλοφορούν αμέτρητα άρθρα (επιστημονικά και μη) σχετικά με τις αρνητικές επιπτώσεις των ανεμογεννητριών στο περιβάλλον καθώς και άρθρα τα οποία αντικρούουν αυτές τις "συκοφαντίες" όπως τις χαρακτηρίζουν εις βάρος της αιολικής ενέργειας, οι οποίες μάλιστα ισχυρίζονται πως προέρχονται από το "χώρο" των εταιρειών που παράγουν ενέργεια με εξόρυξη του άνθρακα.
  3. Διαπιστώνεται ότι υπάρχει μία τάση, αυτή η συζήτηση να μεταφερθεί και εδώ στο blog. Καλό θα ήταν βέβαια, να γίνει κάτω από το πρίσμα των τοπικών αναγκών της περιοχής (Κωμιακής). Ας μη λύσουμε μέσα από αυτό το blog μία παγκόσμια διαφωνία. Ας αποφασίσουμε απλώς εμείς τι θα κάνουμε στη συγκεκριμένη περίπτωση. Για να μη γεμίσει η ενότητα των τοπικών ειδήσεων με πληροφορίες σχετικά με ανεμογεννήτριες, παρακαλείσθε από εδώ και στο εξής να γράφετε σχόλια, πραπομπές και άλλες σχετικές πληροφορίες ΕΔΩ.(Συμπεριλαμβανομένου και των σχετικών ειδήσεων)
Ευχαριστούμε.



Η παραπάνω φωτογραφία απεικονίζει μία άποψη της δυτικής πλαγιάς του βουνού που θα τοποθετηθούν 4 από τις 9 Ανεμογεννήτριες (Α/Γ), ακριβώς πάνω από το χωριό της Κορώνου. Για να δείτε την παρουσίασή τους ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ

Δείτε επίσης το χάρτη της Ορνιθολογικής Εταιρείας που ακολουθεί και απεικονίζει πέρα από τις Σημαντικές Περιοχές για τα Πουλιά (ΣΠΠ ή IBA στα αγγλικά), τις διαδρομές των πουλιών (όρνεων) που διασχίζουν τη Νάξο και οι οποίες έχουν καταγραφεί για λογαριασμό της Ορνιθολογικής Εταιρείας από τον κ. Ν.Προμπονά. Πιστεύουμε πως είναι εξαιρετικά ενδιαφέρον να συγκρίνετε το συγκεκριμένο χάρτη, με το χάρτη Natura 2000 και με το χάρτη που δείχνει το "πού" θα μπουν Αιολικά Πάρκα στη Νάξο. Τα σχόλια δικά σας...



ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ 15-01-2009


Παρακάτω σας παρουσιάζουμε τις φωτογραφίες που μας έστειλε ο blogger "maria" για το "πώς" γίνεται η μεταφορά των ανεμογεννητριών μέσα από τα χωριά της Νάξου. Δείτε την Νταλίκα μέσα στα στενά της Νάξου:



Επίσης για όσους δεν μπορούν να συνειδητοποιήσουν για τι μιλάμε ΑΣ ΔΟΥΝ ΑΥΤΟ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ (ΕΔΩ), το οποίο έχει ανακαλύψει (& αναρτήσει) εδώ και μήνες ο blogger Τσίτσος.

Πέρα όμως από αυτά και τους ενδεχόμενους κινδύνους που κρύβει η μεταφορά, παρακάτω μπορείτε να δείτε ήδη τις καταστροφές που με μεγάλο θράσος έχει προκαλέσει σε δημόσια περιουσία (ιστορικό γεφύρι Χαλκείου) η εταιρεία "Αιολικό Πάρκο Α.Ε.". Φυσικά το Επαρχείο κάνει τα στραβά μάτια...:




Το ίδιο γεφύρι δείτε το τραβηγμένο από κάτω:



Το πιο τρομακτικό από όλα δεν είναι η καταστροφή που ήδη φαίνεται ότι έχει προκληθεί στο στηθαίο του γεφυριού. Το πιο τρομακτικό είναι η καταστροφή που ενδέχεται να έλθει μόλις αφαιρεθούν οι "σκαλωσίες" που φαίνονται στη φωτογραφία και οι οποίες έχουν μπει υποτίθεται για να πάρουν το παραπάνω βάρος που θα περάσει πάνω από τη γέφυρα!!!!

Είναι φανερό ότι πρόκειται για μία υποστήριξη του γεφυριού ΧΩΡΙΣ μελέτη. Είναι επίσης προφανές ότι αυτά τα...σιδεράκια-οδοντογλυφίδες, δεν έχουν δυνατότητα να πάρουν το παραπάνω βάρος της νταλίκας. Το μόνο που κάνουν εμποδίζουν το γεφύρι από το να γκρεμιστεί άμεσα.

Υπάρχει όμως σοβαρός κίνδυνος το γεφύρι μετά από τόση "καταπόνηση" και χωρις την κατάλληλη υποστήριξη να πέσει:

1. Αμέσως μόλις αφαιρέσουν τις "σκαλωσιές" του...μπογιατζή... σκοτώνοντας τους εργάτες που θα προσπαθήσουν να τις αφαιρέσουν.

2. Μετά από κάποιο καιρό χωρίς συγκεκριμένο λόγο ή λόγω:
  • Κάποιας διέλευσης ενός μεγάλου φορτηγού. Άραγε τι θα γίνει ο οδηγός του Φορτηγού;;;
  • Κάποιου μικρού σεισμού....
Σειμειώστε δε ότι μάθαμε πως το γεφύρι το διασχίζουν και από κάτω οι άνθρωποι....

Το Επαρχείο τι κάνει για όλα αυτά;;; Πρέπει κάποιος να πεθάνει ώστε το Επαρχείο να κάνει τα αυτονόητα;;;
Πρέπει εκτος από τα βουνά μας να θυσιαστούν και ανθρώπινες ζωές για τις Ανεμογεννήτριες;;

Σας φαίνονται όλα αυτά υπερβολικά;; Μπορεί και να είναι και μακάρι...
Εσείς όμως θα ξαναπεράσετε πάνω ή κάτω από αυτό το γεφύρι χωρις να το σκεφτείτε μία 2η φορά;;;

Τα έσοδα που θα έχει ο Δήμος από τις Ανεμογεννήτριες τελικά θα τα ξοδέψει σε...."επισκευές";;

ΑΝ ΤΩΡΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΑΥΤΑ ΤΑ ΕΚΤΡΟΠΑ, ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕ ΤΙΣ ΑΝΕΜΟΓΕΝΝΗΤΡΙΕΣ ΤΗΣ ΚΩΜΙΑΚΗΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΧΕΔΟΝ ΤΡΙΠΛΑΣΙΕΣ ΣΕ ΜΕΓΕΘΟΣ;;;;;;;;;;;

Αίσχος...

Ευχαριστούμε θερμά τον blogger "maria" για τη συμβολή της στην ενημέρωση.

(29-01-2009)

Συγκλονιστικές φωτογραφίες (από την Ισπανία) μας έστειλαν σήμερα bloggers, οι οποίες δείχνουν με σοκαριστικό τρόπο αυτό που εδώ και καιρό ΦΩΝΑΖΟΥΝ ΟΣΟΙ ΔΕΝ ΕΠΙΘΥΜΟΥΝ ΑΝΕΜΟΓΕΝΝΗΤΡΙΕΣ ΣΕ ΕΝΑΕΡΙΕΣ ΔΙΟΔΟΥΣ ΠΤΗΝΩΝ ΚΑΙ ΣΕ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΟΜΕΝΕΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ.



Φυσικά οι υπέρμαχοι των ανεμογεννητριών παραδέχονται αυτούς τους θανάτους πτηνών (πολλά από τα οποία τείνουν να αφανιστούν από τον πλανήτη μας), με τη διαφορά ότι τους συγκρίνουν με τους αντίστοιχους θανάτους που προξενούνται σε πτηνά από αυτοκίνητα, ψηλά (γυάλινα) κτίρια και κυνηγούς.

Όπως, όμως είχει γράψει πολύ εύστοχα o blogger Περικλής σε παλιό του σχόλιο, αυτή η σύγκριση θανάτων είναι ΤΕΛΕΙΩΣ ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΗ να γίνεται για την ορεινή Νάξο διότι:

  • Τα αυτοκίνητα που κινούνται στους επαρχιακούς δρόμους της ορεινής Νάξου είναι ελάχιστα έως ανύπαρκτα.
  • Στην ορεινή Νάξο δεν υπάχουν ΟΥΤΕ ψηλά, ΟΥΤΕ γυάλινα κτίρια.
  • Στην ορεινή Νάξο το κηνύγι είναι πολύ περιορισμένο έως ανύπαρκτο και σίγουρα δεν αφορά τα απειλούμενα είδη πουλιών.
Επομένως τα πουλιά της ορεινής Νάξου ΚΙΝΔΥΝΕΥΟΥΝ ΝΑ ΘΑΝΑΤΩΘΟΥΝ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΝΕΜΟΓΕΝΝΗΤΡΙΕΣ !!!!



Όταν μάλιστα οι τελευταίες σχεδιάζεται να τοποθετηθούν μέσα σε Ειδικές Ζώνες Προστασίας Ορνιθοπανίδας (Natura2000), όπως το Α/Π της Κωμιακής ή όταν τοποθετούνται εμπόδιο στην εναέρια διαδρομή των όρνεων, όπως το Α/Π της Κορώνου είναι σχεδόν ΒΕΒΑΙΟ ότι θα αντικρίζουμε συχνά στο νησί μας τέτοιες εικόνες......Τουλάχιστον μέχρι να αφανιστεί το εκάστοτε είδος.

Δείτε ακόμα περισσότερες φωτογραφίες από σφαγές και ακρωτηριασμούς πτηνών σε όλο τον κόσμο με "δράστη" τις ανεμογεννήτριες ΕΔΩ και ΕΔΩ.

----------------------------- -----------------------------

Από τις ανεμογεννήτριες ήδη έχει φανεί ότι καταστρέφονται ιστορικά γεφύρια, με κίνδυνο μάλιστα να χαθούν και ανθρώπινες ζωές (εξαιτίας της ανεπαρκούς υποστήλωσής των γεφυριών και της ενδεχόμενης πτώσης αυτών). Είναι βέβαιο ότι θα απειληθούν τα πτηνά με "αφανισμό", απλώς και μόνο επειδή ορισμένοι αρνούνται πεισματικά να τοποθετούν τις Α/Γ "ΈΞΩ" από προστατευόμενες για τα πτηνά περιοχές...

Ελάχιστοι όμως από εσάς πιστεύετε ότι οι ίδιοι οι Κορωνιδιάτες θα υποβάθμιζαν το ιστορικό τους μνημείο, τον "Εναέριο", η διαδρομή του οποίου μάλιστα είναι προστατευόμενη μέχρι την απόσταση των 50μέτρων εκατέρωθεν του άξονά της (Δείτε το ΦΕΚ ΕΔΩ).

Κι όμως.............

Δείτε παρακάτω σε διαδοχικές μεγενθύνσεις την αναισθησία της πολιτείας και της εταιρείας "Αιολικό Πάρκο Α.Ε." καθώς και την ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ των περισσότερων ΜΟΝΙΜΩΝ ΚΑΤΟΙΚΩΝ:

Κατασκεύασαν το δρόμο για τις ανεμογεννήτριες "ξυστά" από έναν εκ των πυλώνων του εναέριου, μπαζώνοντας με τα επιχώματα και μικρό κομμάτι της βάσης του!!!!



Για εσάς που θέλετε να δείτε τις παραπάνω φωτογραφίες ανεπεξέργαστες κάντε "κλικ" στα παρακάτω links:


Τι άλλο πια θα θυσιάσουμε για τις ανεμογεννήτριες;;;;


Η σειρά της Κωμιακής δεν είναι μακρία...Μπορεί ήδη να έχει πάρει το δρόμο της και οι Κωμιακίτες να..."κοιμούνται ήσυχοι".