Τρίτη 24 Μαΐου 2011

Μεταφορά Λυμάτων: Πολλαπλές "Κωλοτούμπες"

Δήμος Νάξου & Μικρών Κυκλάδων,

Τοπικό Συμβούλιο Κορωνίδας και

Σύλλογος Κορωνίδας,

φαίνεται να πραγματοποίησαν μία απόλυτα συγχρονισμένη "κωλοτούμπα" στο ζήτημα της μεταφοράς των λυμάτων του Βιο-βόθρου του Απόλλωνα, εις βάρος της υγείας των πολιτών και της "επιβίωσης" του Απόλλωνα.

Λίγο πριν τα μέσα Μαΐου, σε αντίθεση με αυτά που υποστήριζαν μερικούς μήνες πριν, ο Δήμος, το Τοπικό Συμβούλιο Κορωνίδας και από ό,τι φαίνεται και ο Σύλλογος Κορωνίδας, "συμπράτουν" ώστε για άλλο ένα καλοκαίρι να χύνονται τα λύματα στη θάλασσα και να ΜΗ ΜΕΤΑΦΕΡΟΝΤΑΙ.

Ταυτίζονται δηλαδή απόλυτα με τα μέχρι σήμερα πεπραγμένα όλων των Τοπικών Αρχών και "αντιγράφουν" της λανθασμένες και ατελέσφερες "τακτικές" του Συλλόγου Απολλωνιατών.

Για του λόγου το αληθές:

Πρίν την "κωλοτούμπα"


Ο Δήμος


Η παράταξη του κ.Μαργαρίτη στις επίσημες προεκλογικές της εξαγγελίες (τυπωμένο πρόγραμμα Φθινόπωρο 2010), είχε αναφερθεί σε άμεση μεταφορά των λυμάτων (και όχι λημμάτων όπως γράφει) του ΒΙΟ.ΚΑ. Απόλλωνα. Αν και η φωτοτυπία που λάβαμε δεν είναι καλή (κλικ στην εικόνα αριστερά), το λογότυπο του συνδυασμού (γλάρος) είναι ευδιάκριτο. Μεταξύ άλλων λοιπόν, για το Τοπικό Διαμέρισμα Κορωνίδας, η παράταξη του κ.Μαργαρίτη είχε προαναγγείλει:

"Άμεση λύση στη μεταφορά των λημμάτων του Απόλλωνα, μέχρι την κατασκευή σύγχρονου Βιολογικού καθαρισμού σε κατάλληλη θέση μακριά από τη θάλασσα."
Δε νοείτω δηλαδή επαναλειτουργία του Βιο-Βόθρου. Δε θα χυνόταν σταγόνα λύματος στη θάλασσα. Όλα θα μεταφέρονταν.





Το Τοπικό Συμβούλιο Κορωνίδας


Το Φλεβάρη του 2011, η πρώτη κιόλας απόφαση του Τοπικού Συμβουλίου (Δείτε την ΕΔΩ) ήταν πλήρης και... κάτι παραπάνω από ξεκάθαρη:

Ζητούσαν:

1. Την άμεση μετεγκατάσταση των ΒΙΟ.ΚΑ. Κωμιακής και Απόλλωνα.
2. Την ενιαία μελέτη - αντιμετώπιση για όλη την Τοπική Κοινότητα και
3. Την άμεση μεταφορά λυμάτων σε κατάλληλο χώρο.




Ο Σύλλογος Κορωνίδας



Στις 11 Μαρτίου 2011, σε αίτημα του προς το Δήμαρχο κ.Μαργαρίτη, (Δείτε ΕΔΩ), ο Σύλλογος έγραφε χαρακτηριστικά:

"Χρειάζεται επομένως μία προσωρινά άλλα άμεση αντιμετώπιση του προβλήματος με τη μεταφορά των λημμάτων" (εννοεί λυμάτων).


Μετά δηλαδή από τις αποδεδειγμένα πλασματικές προσπάθειες επισκευής του Βιο-βόθρου από την προηγούμενη Δημοτική Αρχή (κ.Μπαρδάνη), μετά από το "λούσιμο" που όλοι είδαμε στα βίντεο με τη θαλασσοταραχή, μετά τα πρόστιμα, την επικείμενη κατεδάφιση του Βιο-βόθρου (που εντελώς...τυχαία έχει "παγώσει"), τους Επιθεωρητές Δημόσιας Διοίκησης, τις πινακίδες απαγόρευσης κολύμβησης και άλλα πολλά, η Δημοτική Αρχή, το Τοπικό Συμβούλιο και ένας από τους πιο νευραλγικούς Κοινωνικούς Φορείς της περιοχής, φαίνεται να έχουν καταλάβει ότι η μόνη νόμιμη και αποτελεσματική λύση για την ευημερία της περιοχής είναι η μεταφορά των λυμάτων με φορτηγά οχήματα σε άλλους βιολογικούς καθαρισμούς.




Η "Κωλοτούμπα"



Ο Δήμος


Το "σύνθημα" για την "κωλοτούμπα" το έδωσε ο Δήμος: Περί τις 10 Μαΐου 2011, σε απάντησή του, προς το αίτημα του Συλλόγου Κορωνίδας το οποίο προαναφέραμε, ο Δήμος, σε αντίθεση με τις προεκλογικές του εξαγγελίες δήλωσε ότι:

"έχουν γίνει και γίνονται επανειλημμένες συσκέψεις στο Δήμο και επισκέψεις στον Απόλλωνα προκειμένου αυτός ο «πάσχων» ΒΙΟ.ΚΑ. να κρατηθεί στη ζωή, για να συνεχίσει προσωρινά να εξυπηρετεί τον οικισμό του Απόλλωνα, μέχρι να χωροθετηθεί και να κατσασκευαστεί νέος ΒΙΟ.ΚΑ στην κατάλληλη θέση.


Συγκεκριμένα έχουν προγραμματιστεί οι ακόλουθες ενέργειες:

1.- Θα παρακολουθείται "στενά" η λειτουργία του ΒΙΟ.ΚΑ με το "κατάλληλο" προσωπικό. (Άρα θα ξαναλειτουργήσουν όπως, όπως το Βιο-βόθρο)

2.- Θα καθαριστούν άμεσα οι δεξαμενές του ΒΙΟ.ΚΑ και τα φρεατία της αποχέτευσης, με το αποφρακτικό μηχάνημα του Δήμου. (Άρα θα ξαναλειτουργήσουν όπως, όπως το Βιο-βόθρο)

4. Θα πραγματοποιεί τακτικό έλεγχο της εξόδου του ΒΙΟ.ΚΑ και διενέργεια εργαστηριακών αναλύσεων με τη βοήθεια των χημικών του Δήμου, σε πιστοποιημένο εργαστήριο. (Άρα θα ξαναλειτουργήσουν όπως, όπως το Βιο-βόθρο)

5.- Θα αντιμετωπιστεί το προβλήμα της έλλειψης λιποσυλλέκτη του ΒΙΟ.ΚΑ με:

α) Υποχρεωτική συλλογή των τηγανέλαιων από τους επιχειρηματίες της περιοχής, τα οποία θα παραλαμβάνονται (και όχι "περιλαμβάνονται" όπως γράφει) από την ανάλογη εταιρεία (και όχι "εμπειρία") ανακύκλωσης με την οποία πρόκειται να συμβληθεί ο Δήμος.

Β) Χρήση ειδικών ουσιών (και όχι οστών όπως γράφει), υπό μορφή ταμπλέτας, που θα τοποθετούνται στις αποχετεύσεις των καταστημάτων και στα φρεάτιο (ναι,ναι: στΑ φρεάτιο) του Δήμου, οι οποίες συμβάλλουν στην αποδόμηση των λιπών.
(Άρα θα ξαναλειτουργήσουν όπως, όπως το Βιο-βόθρο και πάλι χωρίς λιποσυλλέκτη. Άρα τα λύματα δε θα μπορούν να επεξεργάζονται.)

Η "συνταγή" λοιπόν, είναι γνωστή και ο κ.Μαργαρίτης, μοιάζει να ακολουθεί τον κατηφορικό δρόμο του πρώην Δημάρχου κ.Μπαρδάνη:

Θα κρατήσει δήθεν στη "ζωή" τον "νεκρό" Βιο-βόθρο, προκειμένου να μην ξοδέψει ευρώ (ή μήπως δραχμή;) σε μεταφορά λυμάτων, εις βάρος της υγείας χιλιάδων λουόμενων και εις βάρος της ανάπτυξης της περιοχής.

Ίσως οι ίδιες λανθασμένες επιλογές του σημερινού Δημάρχου, να οφείλονται στον πρώην Διευθυντή Τεχνικών Υπηρεσιών κ. Ζουγανέλη, ο οποίος έχει οριστεί (τυχαία;) υπεύθυνος για την επίλυση του πορβλήματος του Βιο-Βόθρου του Απόλλωνα. Από ότι φαίνεται όμως, ο κ. Ζουγανέλης εξακολουθεί να προτείνει "προβλήματα" αντί για "λύσεις".

Και ενώ η Δημοτική Αρχή έχει προγραμματίσει τις παραπάνω τέσσερις (1,2,4 και 5) ενέργειες ώστε να "αναστηθεί" ο "νεκρός" Βιο-βόθρος, γράφει πως έχει προγραμματίσει και άλλη μία:

''3. Τον Προγραμματισμό της τακτικής και άμεσης μεταφοράς λυματολάσπης ή και λυμάτων από από τον Απόλλωνα προς το ΒΙΟ.ΚΑ της Νάξου ή του Τσικαλαριού.''

ΠΡΟΣΕΞΤΕ:

Ο Δήμος, ΔΕΝ ΕΧΕΙ προγραμματίσει την τακτική και άμεση μεταφορά.
ΕΧΕΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΕΙ ΤΟΝ...ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ

της τακτικής και άμεσης μεταφοράς και μάλιστα μόνο της λυματολάσπης και αν περισσεύει (χρόνος, χώρος, χρήματα) και των λυμάτων.

Ακόμα όμως και αν δεχθούμε ότι τα παραπάνω είναι εκφραστικά ή τυπογραφικά λάθη:

Ποιο είναι το νόημα της μεταφοράς της λυματολάσπης, αν - όπως ισχυρίζονται - ο Βιο-βόθρος θα λειτουργήσει;

Για να το ρωτήσουμε και αλλιώς:

Ποιο είναι το νόημα των 4 παραπάνω ενεργειών για την όπως, όπως επαναλειτουργία του Βιο-βόθρου, αν μεταφερθούν και τα λύματα και η λυματολάσπη;


Συμπέρασμα

Ο Δήμος μας δουλεύει κανονικά. Δε θα κάνει τίποτα σχετικά με τη μεταφορά λυμάτων, αθετώντας ακόμα και τις προεκλογικές του δεσμεύσεις, που από ό,τι φαίνεται είχαν μόνο ψηφοθηρική σκοπιμότητα. Δηλώνει πρόθεση να παρανομήσει και να βλάψει τη δημόσια υγεία, κάνοντας ΕΙΣ ΓΝΩΣΗ ΤΟΥ ανούσιες, παράνομες, επικίνδυνες και επιπόλαιες ενέργειες για να λέει ότι "ασχολήθηκε" με το πρόβλημα όσο...κανένας άλλος και εμείς πάλι να κολυμπάμε στα σκατά μας.

Παράλληλα φροντίζει να θολώσει τα νερά, εκδίδοντας τέτοια έγγραφα με αντιφατικές ενέργειες, που μπερδεύουν και πολώνουν την κοινή γνώμη.





Ο Σύλλογος Κορωνίδας



Ο Σύλλογος Κορωνίδας, αν και δεν έχει διατυπώσει ξεκάθαρη θέση για αυτή την "κωλοτούμπα" του Δήμου, φαίνεται να την έχει δεχθεί και έχει ξεκινήσει και αυτός με τη σειρά του τη δική του "κωλοτούμπα", απαξιώνοντας την ίδια την αίτησή, που είχε υποβάλει στο Δήμο στις 11-03-2011, με την οποία πρότεινε ως μόνη λύση τη μεταφορά λυμάτων. Συγκεκριμένα:

1. Ο Πρόεδρος του Συλλόγου Κορωνίδας κ.Αλιμπέρτης Βασίλης, υπογράφει άρθρο με τίτλο "Οι Βιολογικοί του Απόλλωνα και της Κωμιακής" στο πρωτοσέλιδο της εφημερίδας του Συλλόγου (Δείτε το ΕΔΩ).

Σε αυτό το άρθρο, ο κ.Αλιμπέρτης βιάστηκε να μεταφέρει τις άτυπες δηλώσεις του αρμόδιου Αντιδημάρχου κ. Τοτόμη Πρωτονοτάριου, οι οποίες - όπως γράφει - έγιναν..."προφορικά", πριν τη γραπτή απάντηση του Δήμου.

Αυτές λοιπόν οι "δηλώσεις", σε καμία περίπτωση δεν ήταν δεσμευτικές για τον Δήμο ή τον κ. Αντιδήμαρχο.

Επιπρόσθετα, ο κ. Αλιμπέρτης, αναπαράγει άκριτα τις... προφορικές δηλώσεις του κ. Αντιδημάρχου, σύμφωνα με τις οποίες θα μεταφερόταν μόνο η λυματολάσπη και όχι και τα λύματα, όπως είχε ζητήσει ο Σύλλογος. Αυτή η στείρα και άκριτη αναπαραγωγή ανακριβών πληροφοριών, καλλιεργεί την ψευδαίσθηση ότι όλα βαίνουν καλώς, την ίδια στιγμή που συμβαίνει το αντίθετο: Σύμφωνα δηλαδή με την προφορική δήλωση τα λύματα δε θα μεταφέρονται, όπως είχε προτείνει ο Σύλλογος.

Γιατί λοιπόν ο Σύλλογος αναπαρήγαγε άκριτα κάτι τέτοιο στην εφημερίδα του, βοηθώντας τον Δήμο στην κωλοτούμπα του;

Πέραν αυτού, το έγγραφο του Δήμου, ενάμιση μήνα αργότερα, πρόδωσε με τον πιο ξεκάθαρο τρόπο την εσπευσμένη αισιοδοξία του κ.Αλιμπέρτη, αφού μιλά ξεκάθαρα για "κράτημα στη ζωή" του Βιολογικού. Έτσι η μεταφορά λυμάτων, έμεινε στον..."προγραμματισμό".


2. Ενώ λοιπόν θα περίμενε κανείς την έντονη αντίδραση του Συλλόγου Κορωνίδας, μετά το απαντητικό έγγραφο του Δήμου, ο ίδιος ο Πρόεδρος του Συλλόγου Κορωνίδας κ.Αλιμπέρτης, "ανάρτησε" -και πάλι ΑΚΡΙΤΑ-, ολόκληρο σχεδόν το έγγραφο του Δήμου (χωρίς αριθμό Πρωτοκόλλου, αλλά με όλα τα τυπογραφικά, ορθογραφικά και συντακτικά λάθη που είχε) . Αυτή τη φορά το έκανε στη σχετική σελίδα που υπάρχει στο τοπικό κοινωνικό δίκτυο "Κωμιακή & Απόλλωνας Νάξου". Ταυτόχρονα, το ίδιο έγγραφο (με τα ίδια λάθη) αναρτήθηκε και στο επίσημο site του Συλλόγου.


Με αυτές λοιπόν τις ενέργειες, ο Σύλλογος Κορωνίδας, έδωσε για δεύτερη φορά, "βήμα παραπληροφόρησης" στο Δήμο, ο οποίος και πάλι προσπαθεί να εξαπατήσει την τοπική κοινωνία με δήθεν επισκευές και ελέγχους.


Επίσης χάρη σε αυτή τη συνολική στάση του Συλλόγου Κορωνίδας, απέναντι στο ζήτημα, καλλιεργήθηκε και η εσφαλμένη αντίληψη, ότι "θα γίνει μεταφορά" λυμάτων από το Δήμο. Αποτέλεσμα αυτής της εσφαλμένης αντίληψης, φαίνεται να είναι και η ανάρτηση στο blog Κορωνίδα Νάξου, όπου αντί να επικεντρωθεί στα 4 από τα πέντε σημεία που μιλούν για επαναλειτουργία του Βιο-Βόθρου, επικεντρώνεται στο ένα και μοναδικό σημείο που αναφέρεται σε προγραμματισμό μεταφοράς (και όχι σε μεταφορά), βάζοντας ακόμα και σχετική φωτογραφία!!!!





Το Τοπικό Συμβούλιο

Τέλος στις 15-05-2011, ήρθε η σειρά του Τοπικού Συμβουλίου να κάνει τη δική του κωλοτούμπα, απαξιώνοντας πλήρως την αποφάση με την οποία ζητούσε αποκλειστικά τη μεταφορά λυμάτων. Συγκεκριμένα παραθέτουμε σχετικό απόσπασμα της ανακοίνωσης - ενημέρωσης του Τοπικού Συμβούλου κ. Γιάννη Κορρέ:

"Επίσης, στο συγκεκριμένο συμβούλιο, ύστερα από ενημέρωση που έγινε από τον πρόεδρο, σε απάντηση της Δημ.Αρχής για απόφασή μας σχετικά με τα ΒΙΟ.ΚΑ. Κωμιακής -Απόλλωνα , κρίνοντας ότι με τις ενέργειες που θα κάνει η Δημ.Αρχή για το θέμα, δεν διασφαλίζεται η υγεία των κατοίκων αφού θα συνεχίσει να λειτουργεί ο υπάρχων ΒΙΟ.ΚΑ. του Απόλλωνα και δεν υπάρχει καμιά εξέλιξη ή ενέργεια για μετεγκατάστασή του, ζήτησα να μπει το θέμα εκτός ημερήσιας διάταξης στο τοπικό συμβούλιο. Πράγμα που δεν έγινε δεκτό από τον πρόεδρο και το άλλο μέλος του τοπικού συμβουλίου, οι οποίοι δήλωσαν ότι η απάντηση για τις ενέργειες του Δήμου τους καλύπτει πλήρως. Χαρακτηριστικό της ''καλής λειτουργίας'' του ΒΙΟ.ΚΑ. του Απόλλωνα, που βεβαιώνει η Δημ. Αρχή ότι θα κάνει, είναι η δήλωση του αντιδημάρχου κ. Μανιού, ο οποίος παρακολουθούσε το συμβούλιο, ότι θα επανατοποθετηθούν οι πινακίδες απαγόρευσης κολύμβησης. Αντί να εφαρμόσουν το σχετικό νόμο, δηλ. να απαγορέψουν τη ρήψη λυμάτων (έστω και επεξεργασμένων) σε κολυμβητική περιοχή, απαγορεύουν την κολύμβηση. Αυτή η στάση του προέδρου και του άλλου σύμβουλου του τοπικού συμβουλίου δεν βοηθάει στην άσκηση πίεσης λύσης των προβλημάτων αλλά αντίθετα εξυπηρετεί τους αρμόδιους και υπεύθυνους ώστε να διαιωνίζονται τα προβλήματα."

*************************
*************************

  • Τι έγινε και μέσα σε μία νύχτα άλλαξαν όλοι στάση;
  • Γιατί αποφάσισε ο Δήμος να παρανομήσει εις γνώση του και να μη μεταφέρει τα λύματα;
  • Πώς από εκεί που όλοι ήθελαν και πίεζαν για μεταφορά λυμάτων, τώρα όλοι είναι ικανοποιημένοι με την επαναλειτουργία του ΒΙΟ-βόθρου;
  • Το Τοπικό Συμβούλιο εξυπηρετεί ως οφείλει τα συμφέροντα της τοπικής κοινωνίας ή μήπως όχι;
  • Ο Σύλλογος Κορωνίδας (όπως και ο Σύλλογος Απολλωνιατών) καλώς ή κακώς, έχει αναλάβει (από μόνος του) να "ενημερώνει" τα μέλη του. Γιατί όμως σε καίρια ζητήματα δεν καταφέρνει να το κάνει σωστά; Μήπως το κάνει απλώς για να επιβεβαιώσει τις σκέψεις που είχαμε κάνει στο τέλος ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΠΑΛΙΑΣ ΜΑΣ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ;
  • Η Συντονιστική Επιτροπή τι θέση παίρνει σε αυτές τις εξελίξεις;

Αυτά και άλλα πολλά ερωτηματικά προκύπτουν από αυτή την "ταύτιση" Δημοτικής Αρχής, Τοπικού Συμβουλίου και Συλλόγου Κορωνίδας. Μέχρι τα τέλη Μαΐου ακούγεται ότι θα ψηφιστεί και ο προϋπολογισμός του Δήμου. Αν εκεί δεν μπουν χρήματα για τη μεταφορά ΟΛΩΝ ΤΩΝ "ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ" ΤΟΥ ΒΙΟ-ΒΟΘΡΟΥ, τότε η καλοκαιρινή σεζόν του Απόλλωνα, θα μοιάζει...χειμωνιάτικη.

Και η θερμοκρασία...ανεβαίνει...

Τρίτη 17 Μαΐου 2011

Στον Εισαγγελέα η υπόθεση του επικίνδυνου επαρχιακού δικτύου της ορεινής Νάξου

Στον εισαγγελέα θα φθάσει -επιτέλους- το πολύ σημαντικό ζήτημα της οδικής ασφάλειας σε μέρος του επαρχιακού οδικού δικτύου της ορεινής Νάξου. Συγκεκριμένα, από τα μέσα Μαρτίου (2 μήνες πριν), ο δρόμος στην περιοχή μεταξύ Κορώνου και Σκαδού είχε κλείσει από κατολισθήσεις βράχων.






Εκείνη την περίοδο υπήρξαν έντονα καιρικά φαινόμενα στην περιοχή, τα οποία και επιδείνωναν την κατάσταση.

Το πρόβλημα όπως φαίνεται,
δεν αντιμετωπίστηκε ποτέ σωστά από τις Aρχές.


Δημιουργήθηκαν έντονα προβλήματα (Δείτε και ΕΔΩ και ΕΔΩ) στην οδική επικοινωνία των χωριών/οικισμων της ορεινής Νάξου, με πρώτο αυτό της μεταφοράς των μαθητών της Κωμιακής.


Αποκορύφωμα αυτής της τραγικής κατάστασης, ήταν η σήμανση του "επίμαχου - επικίνδυνου" (πλην όμως ανοιχτού) τμήματος, η οποία υπήρχε καθ' όλη τη διάρκεια των διακοπών του Πάσχα και ενημέρωνε τους διερχόμενους οδηγούς, ότι παρ' ότι ο δρόμος ήταν ανοιχτός, θεωρείται..."κλειστός" και ότι ΔΙΕΡΧΟΝΤΑΙ ΜΕ ΔΙΚΗ ΤΟΥΣ ΕΥΘΥΝΗ !!!!! Η ύπαρξη τέτοιας σήμανσης με το δρόμο να είναι πρακτικά ανοιχτός, επιβεβαιώνεται και από απαντητικό έγγραφο (αρ. Πρωτ. 1832/12-05-2011) της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου στην Επικεφαλής της Λαϊκής Συσπείρωσης Νάξου & Μικρών Κυκλάδων και δημοτική σύμβουλο, κα. Ευδοκία Ψαρρά

Αυτή η άκρως προκλητική, παράνομη και ανεύθυνη στάση των αρμόδιων Αρχών, τους δύο τελευταίους μήνες, οδήγησε τους κατοίκους σε αγανάκτηση και τους Φορείς και εκπρόσωπους από την Κωμιακή, τη Μέση, το Σκαδό και όχι μόνο...στην παρακάτω ανακοίνωση:


-------------------------------------------------------------------------------------------------

Προς
1. Δήμο Νάξου και Μικρών Κυκλάδων
2. Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου, Τμήμα Τεχνικών Υπηρεσιών
3. Γραφεία Αβάθμιας και Ββάθμιας εκπαίδευσης
4. Δημοτικές παρατάξεις Δήμου Νάξου και Μικρών Κυκλάδων
5. κ. Εισαγγελέα Πρωτοδικών Νάξου
6. ΜΜΕ


ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ - ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Στις 15–5–2011, στο Πνευματικό Κέντρο Κορωνίδας, παρουσία και των: Αντιδημάρχου Δήμου Νάξου και Μικρών Κυκλάδων κ. Αντώνη Μανιού, του εκπροσώπου της Τοπικής Κοινότητας Σκαδού κ. Πάσουλα Μιχάλη και του Προέδρου της Τοπικής Κοινότητας Κορωνίδας κ. Ιάκωβου Μπαρδή, οι παρακάτω υπογράφοντες φορείς, επανεξετάζοντας τα επιπρόσθετα στοιχεία και υλοποιώντας την προηγούμενη απόφαση της 7 Μαϊου 2011, αποφάσισαν τα εξής:

Την Τρίτη 17 Μαίου 2011, ώρα 9.00 π.μ. αντιπροσωπεία των φορέων και όσων υποστηρίζουν την κίνηση :

1. Να προσφύγει στην Εισαγγελία Πρωτοδικών Νάξου για την απόδοση παντός είδους ευθυνών σε κάθε αρμόδιο, για τη μέχρι τώρα αντιμετώπιση του θέματος του αποκλεισμού των ορεινών χωριών της Νάξου, λόγω της κατολίσθησης, στις 19 Μαρτίου 2011, στο δρόμο Κορώνου Σκαδού, καθώς και με ποια λογική και αφού, σύμφωνα με έγγραφο των Τεχνικών Υπηρεσιών της Περιφέρειας Ν. Αιγαίου, ο δρόμος πρέπει να παραμείνει κλειστός, επιτρέπεται η μίσθωση ταξί για τη μεταφορά μαθητών για τις Πανελλήνιες, καθώς και η διέλευση καθόλο αυτό το διάστημα οχημάτων και πεζών μεταξύ των οποίων και μαθητών.

2. Να καταθέσει την καταγγελία, α) στο Δήμο Νάξου και Μικρών Κυκλάδων και β) στις Τεχνικές υπηρεσίες της Περιφ. Ν. Αιγαίου, με παράλληλη συμβολική κατάληψη του Δημαρχείου και του γραφείου της Τεχνικής υπηρεσίας Περιφέρειας.


3. Να ζητηθεί από τους παραπάνω να απαντήσουν υπεύθυνα και έγγραφα, μέσα σε διάστημα πέντε ημερών, για το ποιος έχει την ευθύνη για τα παραπάνω και για το ποιες θα είναι οι άμεσες ενέργειες για την οριστική λύση του προβλήματος.


4. Εάν δεν πάρουμε απάντηση εντός πέντε ημερών, να προχωρήσουμε σε περαιτέρω δυναμικές κινητοποιήσεις, τη μορφή των οποίων θα αποφασίσουμε.


Κορωνίδα 15-5-2011

ΟΙ ΥΠΟΓΡΑΦΟΝΤΕΣ

Πνευματικό Κέντρο Κορωνίδας
Σύλλογος Γυναικών Κορωνίδας
Σύλλογος Γονέων και κηδεμόνων Κορωνίδας
Αντιδήμαρχος κ. Μανιός Αντώνης
Πρόεδρος Κορωνίδας κ. Μπαρδής Ιάκωβος
Εκπρόσωπος Σκαδού κ. Πάσουλας Μιχάλης
Εκπρόσωπος Μέσης κ. Κουτσοκέρης Νικήτας
Επαγγελματίες γονείς και κάτοκοι του Απόλλωνα
Κάτοικοι Κωμιακής, Σκαδού και Μέσης
ΠΑΜΕ, Γραμματεία Νάξου
Κ.Ο. Κωμιακής του ΚΚΕ
Λαϊκή Συσπείρωση Νάξου και Μικρών Κυκλάδων


-------------------------------------------------------------------------------------------------


Είναι πραγματικά πρωτοφανής η ομοφωνία που επικρατησε στο ζήτημα μεταξύ των εκπροσώπων του κοινωνικού ιστού της ορεινής Νάξου.

Πιστεύουμε πως τέτοιες δράσεις είναι η μοναδική γιατρειά στη νοσηρή, αδιάφορη, παράνομη, ανεύθυνη
και διόλου πρωτοφανή στάση της πολιτείας, απέναντι σε κοινωνικά προβλήματα που απειλούν την ευημερία της περιοχής ή ακόμα και την ίδια της ζωή των κατοίκων της.

Ευχόμαστε να υπάρξει παρόμοια ομοφωνία και σε άλλα ζητήματα Δημοσίου Συμφέροντος στην περιοχή...αν και προς το παρόν δε διακρίνεται κάτι τέτοιο...


Υ.Γ. Όποιος γνωρίζει τι ακριβώς έγινε σήμερα (Τρίτη) σχετικά με το θέμα παρακαλείται να το γράψει στην ενότητα "Κυκλοφοριακό - Ρυμοτομία - Πολεοδομία" ή να μας το στείλει.

Πέμπτη 12 Μαΐου 2011

Και το Τοπικό Συμβούλιο "ψηφίζει" μεταφορά λυμάτων..

Πρωτού ακόμα πάρει θέση ο Σύλλογος Κορωνίδας για τη μεταφορά των λυμάτων, το Τοπικό Συμβούλιο Κορωνίδας, είχε ήδη μιλήσει για "άμεση μεταφορά λυμάτων". Συγκεκριμένα από την 1η Φεβρουαρίου 2011, το Συμβούλιο είχε εκδόσει την ακόλουθει ομόφωνη απόφαση (κλικ στην εικόνα για μεγέθυνση):




Όμως όλα αυτά, είναι μόνο στα χαρτιά.




Στην πράξη, για άλλη μία φορά, φαίνεται να μην έχει γίνει τίποτα. Έχουν περάσει τρεις μήνες από τη λήψη αυτής της απόφασης και από ό,τι φαίνεται η μεταφορά λυμάτων των ΒΙΟΚΑ Απόλλωνα και Κωμιακής, δεν έχει μπει στον προϋπολογισμό του Δήμου.



Αντίθετα όπως καταγγέλει, μέλος του τοπικού συμβουλίου Κορωνίδας μέσα από ανακοίνωση που έστειλε σε αρκετά τοπικά ΜΜΕ:



'' ο πρόεδρος ψήφισε το ''κουτσουρεμένο'' από τη Δημοτική Αρχή τεχνικό πρόγραμμα που είχαμε καταρτίσει, με αποτέλεσμα τα λίγα έργα που είχαμε εντάξει σε αυτό, να μη μπορούν να υλοποιηθούν με αυτές τις χρηματοδοτήσεις.''





Έπεται συνέχεια...

Τετάρτη 6 Απριλίου 2011

κ. Δήμαρχε τι απαντάτε στο Σύλλογο Κορωνίδας;

Στην ιστοσελίδα του Συλλόγου Κορωνίδας διαβάσαμε την ακόλουθη ανακοίνωση, η οποία αναρτήθηκε στις 11 Μαρτίου 2011:






Θέμα: Ο ΒΙΟΛΟΓΙΚΟΣ ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΑΠΟΛΛΩΝΑ ΚΑΙ ΤΗΣ ΚΩΜΙΑΚΗΣ


Κύριε Δήμαρχε,


Στις προεκλογικές σας εξαγγελίες και δεσμεύσεις, πρώτη προτεραιότητα είχατε θέσει (μεταξύ άλλων), και την αντιμετώπιση του έντονου, άμεσου και χωρίς χρονοτριβή επίλυση του προβλήματος των βιολογικών Καθαρισμών του Απόλλωνα και της Κωμιακής.


Είναι σε όλους γνωστό ότι ο Βιολογικός Καθαρισμός του Απόλλωνα, ήταν μία αποτυχία. Κάθε χρόνο παρουσιάζεται εντονότατο πρόβλημα, ιδίως του θερινούς μήνες, που τότε χρειάζεται να λειτουργεί λόγω της μετάβασης εκεί παραθεριστών.


Για να γίνει η μεταφορά του, όπως έχουμε πληροφορηθεί, θ' απαιτηθεί πολύς χρόνος.


Χρειάζεται επομένως μία προσωρινά, αλλά άμεση αντιμετώπιση του προβλήματος,
με την μεταφορά των λυμάτων. Ζητάμε από εσάς απάντηση, εάν ο Δήμος έχει προβεί στις απαραίτητες εκείνες ενέργειες, ώστε να βρεθεί ο κατάλληλος τόπος απόθεσης των λυμάτων και εάν η εργασία αυτή θα έχει ολοκληρωθεί πριν από την έναρξη του επερχόμενου θέρους.

Το ίδιο ισχύει και για την Κωμιακή. Η κατασκευή προ ετών μίας, στην ουσία, δεξαμενής συλλογής λυμάτων, στο κάτω μέρος του χωριού, όχι μόνο δεν έλυσε το πρόβλημα, αλλά δημιούργησε μέγα πρόβλημα κακοσμίας, σε όσους επιχειρήσουν να σεργιανίσουν στον αμαξιτό δρόμο της Κωμιακής ή να καθίσουν στη βεράντα ή την αυλή τους.


Να ληφθεί σοβαρά υπόψη από όλους, ότι και οι δύο Βιολογικοί αποτελούν άμεσο κίνδυνο μετάδοσης ασθενειών (συγκέντρωση πλήθους κουνουπιών, επαφή με τα λύματα κ.λπ.), επί πλέον ότι, ο Βιολογικός της Κωμιακής καταλήγει στη θαλάσσια περιοχή του Απόλλωνα με συνέπεια τη (επί πλέον) μόλυνση της θάλασσας.


Ζητάμε να μας ενημερώσετε εάν θα προβείτε σε σχετικές ενέργειες, και να αντιμετωπίσετε άμεσα τα υπαρκτά αυτά προβλήματα, ώστε και εμείς να ενημερώσουμε τα μέλη μας μέσω της εφημερίδας ΚΟΡΩΝΙΔΑ και μέσω των ιστοσελίδων του διαδικτύου.


Για το ΔΣ.

Ο Πρόεδρος

Βασίλης Αλιμπέρτης


Η Γραμματέας

Σοφία Κορρέ


Τα μέλη

Σία Κρητικού, Ευανθία Κορρέ, Γιάννης Φραγκίσκος, Εμμανουήλ Ασωνίτης, Στέφανος Ανδρής.



Σχόλια Blog

Είναι ίσως η πρώτη φορά που επίσημα, ένας Σύλλογος της περιοχής, μιλά για μεταφορά των λυμάτων και ΔΕ συναινεί σε παράνομες, σπάταλες και ατελέσφορες επισκευές του ΒΙΟ.ΚΑ. Απόλλωνα, οι οποίες υποτίθεται πως γίνονταν τόσα χρόνια.


Θέλουμε να πιστεύουμε, ότι η νέα Δημοτική Αρχή, δε θα ακολουθήσει τις λανθασμένες και καταστροφικές για την περιοχή επιλογές του προηγούμενου Δημάρχου.

Θέλουμε να πιστεύουμε πως
, όπως ο Σύλλογος Κορωνίδας, έτσι και η νέα Δημοτική αρχή, έχει αντιληφθεί ότι η "επισκευή" της παράνομης αυτής εγκατάστασης, είναι και σπάταλη, και παράνομη και πρακτικά αδύνατη.
Η μεταφορά δηλαδή των λυμάτων, είναι η μόνη αποτελεσματική και νόμιμη λύση.


Περιμένουμε λοιπόν την απάντηση του κ.Δημάρχου

Περιμένουμε ακόμα και την αναδημοσίευση αυτής της απάντησης στην εφημερίδα και την ιστοσελίδα του Συλλόγου Κορωνίδας, συνοδευόμενη από μία τεκμηριωμένη κρίση αυτής της απάντησης από το ΔΣ του Συλλόγου ή από κάποιον συντάκτη της εφημερίδας. Πιστεύουμε ότι η εφημερίδα είναι ικανή και πρέπει να πάψει να αναπαράγει στείρες τις δηλώσεις ανθρώπων και θεσμών που αποδεδειγμένα με τις δηλώσεις τους παραπληροφορούσαν τους πολίτες σχετικά με το θέμα, τα τελευταία 17 χρόνια.

Πέμπτη 31 Μαρτίου 2011

"Κακοκαιρία" στον Απόλλωνα



Δε μιλάμε μονάχα για την κακοκαιρία που βλέπετε παραπάνω. Μιλάμε για την "κακοκαιρία" που επικρατεί γενικότερα στην περιοχή του Απόλλωνα σε σχέση με συμπεριφορές ανθρώπων και λειτουργίες

Όπως φαίνεται:

  • Ο Απόλλωνας χρειάζεται ένα λιμενικό έργο προστασίας της ακτογραμμής. Όχι ένα λιμάνι - Αλιευτικό Καταφύγιο, που θα καταστρέψει τον όρμο και την περιοχή. Δυστυχώς αυτό, δεν έχει γίνει αντιληπτό από τις αρχές, αλλά ούτε και από το Σύλλογο Απολλωνιατών, ο οποίος συνεχίζει να κινείται προς λάθος κατεύθυνση, εις βάρος της ανάπτυξης και βιωσιμότητας του οικισμού. Κανείς τους δεν αντιλαμβάνεται τις ουσιαστικές διαφορές μεταξύ αυτών των δύο λιμενικών έργων.
  • Η πολιτεία κατασκεύασε, διατηρεί και προσπαθεί μάταια να επισκευάσει, έναν παράνομο ΒΙΟ.ΚΑ., τον οποίο τον κουκουλώνει στην κυριολεξία η θάλασσα, καταστρέφοντας όλον τον μηχανολογικό εξοπλισμό του (Δείτε το παραπάνω βίντεο στο 3:58). Έτσι κάθε καλοκαίρι κολυμπάμε στα λύματά μας.

Σήμερα (2011) η πολιτεία εξακολουθεί να μοιάζει τόσο απομακρυσμένη από τα προβλήματα του οικισμού, που οι κάτοικοί της, τα επιλύουν κατά πώς κρίνουν αυτοί. Κάπως έτσι λέγεται ότι κάποιοι έβαλαν φωτιά σε όλες τις φερτές ύλες που είχαν εναποθέσει τα κύματα και ο ποταμός στην ακτή του Απόλλωνα. Οι φωτογραφίες μιλούν από μόνες τους, ενώ ο Δήμος Νάξου και μικρών Κυκλάδων, φαίνεται να αντέδρασε (ΑΝ αντέδρασε) καθυστερημένα (μόλις την Τρίτη που μας πέρασε).




Πηγές:http://koronida.blogspot.com,
http://www.naxos-news.gr

Υ.Γ. Ευχαριστούμε τους bloggers για το επιπλέον υλικό και τα links.